Foto: Petra M.
ID 535996

Petra M. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Mladá Boleslav + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOŠ a SOU Mladá Boleslav

Veřejnosprávní činnost

2004 – 2007SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 4 měsíce

-

Účetní - administrativní pracovník

květen 2025 – dosud 8 měsíců

-

Ma*****lav

Účetní, inventarizace

leden 2024 – duben 2025 1 rok a 4 měsíce

Vedlejší hospodářská činnost města, účtování, zpracování dat, administrativní práce.

St*******.o.

Administrativní pracovník sportovně rekreačního areálu Vrchbělá

2018 – duben 2023 5 let a 4 měsíce

Komunikace s klienty, plánování akcí, koordinace vedení areálu a správa hotelu. Samostatné vedení účetnictví účetní jednotky svého úseku. Odpovědnost za pokladnu, evidence pošty, příprava dokladů pro účetní, evidence smluv. Každoroční inventury areálu a hotelu. Řešení podmínek udržitelnosti projektu. Vedení ubytovací knihy a správa kempu. Dále příprava žádostí, smluv, objednávek a protokolů. Další administrativní práce. Pracovní poměr ukončen z důvodu převodu pod SK a zrušení všech pracovních pozic.

CZ*******.o.

Administrativní pracovník

2015 – 2018 3 roky a 6 měsíců

Fakturace (vydané faktury, přijaté faktury), příprava podkladů pro mzdovou účetní, příprava pracovních smluv (občas příjem nových zaměstnanců). Zpracování účetních dokladů (přijaté faktury, pokladna, banka, ostatní závazky,...)v účetním programu Pohoda. Komunikace s úřady a zajišťování povolení pro akce. Příprava žádostí, smluv. Poptávka různých firem/dodavatelů. Vedení evidence vozů. Kontakt s klientem, zpracování nabídek. Administrativní práce na recepci v areálu. Administrativní práce a pomoc na recepci Hotelu. Z důvodu zániku společnosti pracovní poměr ukončen.

St*****ama

Fakturantka, administrativní pracovník, prodejce

2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců

Zpracování faktur přijatých a vydaných, vystavení prodejních dokladů v účetním programu. Naskladnění materiálu, příprava pro zpracování projektů. Vedení pokladny. Z důvodu zástupu za osobu na mateřské dovolené, bohužel pracovní poměr ukončen.

St*******ano

Fakturantka, administrativní pracovník, prodejce

2007 – 2013 6 let a 6 měsíců

Zpracování faktur přijatých a vydaných, vystavení prodejních dokladů v účetním programu Pohoda. vedení pokladny. Naskladnění materiálu, příprava pro zpracování projektů firem i rodinných domů. (dále zpracování veškerých nabídek nabídek). Příjem a zaškolení nových zaměstnanců. Z důvodu stěhování pracovní poměr ukončen.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

HeliosZkušený

PohodaZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Účetní program Pohoda na výborné úrovni. Práce v účetním programu Gordic, Zálohové faktury, vydané faktury, majetek. A další programy.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Základy mzdová účetní

2025

Vstupní vzdělávání úředníků územních samosprávných celků

Právo, veřejná správa, organizace a řízení správního úřadu, veřejná ekonomika a finance, Evropská unie,

květen 2023

ÚČETNICTVÍ ÚSC a jimi zřizovaných PO

Základní právní úprava vztahující se k účetnictví veřejného sektoru. Vybraná ustanovení ZoÚ, vyhláška č. 410/2009 Sb., ČÚS 701 710 (aktuální úprava a specifika), směrná účtová osnova, účtový rozvrh. Zopakování základů účetnictví, základní souvztažnosti. Organizace účetnictví náležitosti dokladů, číselné řady, řazení dokladů, provázanost účetních případů, průkaznost, podpisový záznam, opravy, úschova. Účetní závěrka výkazy a orientace ve výkazu, základní kontroly.

březen 2023

Školení GINIS Express EMA - Inventarizace pomocí čtečky a uzávěrka roku

2020

Kurz účetního programu Pohoda

2013

Zájmy

Turistika, kolektivní sporty, kolo, brusle, lyže, společenské hry, výlety s rodinou.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45