Petra M. 38 let , životopis 535996
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Mladá Boleslav + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní zástupce Office manager Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ a SOU Mladá Boleslav
Veřejnosprávní činnost
2004 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 4 měsíce
-
Účetní - administrativní pracovník
květen 2025 – dosud 8 měsíců
-
Ma*****lav
Účetní, inventarizace
leden 2024 – duben 2025 1 rok a 4 měsíce
Vedlejší hospodářská činnost města, účtování, zpracování dat, administrativní práce.
St*******.o.
Administrativní pracovník sportovně rekreačního areálu Vrchbělá
2018 – duben 2023 5 let a 4 měsíce
Komunikace s klienty, plánování akcí, koordinace vedení areálu a správa hotelu. Samostatné vedení účetnictví účetní jednotky svého úseku. Odpovědnost za pokladnu, evidence pošty, příprava dokladů pro účetní, evidence smluv. Každoroční inventury areálu a hotelu. Řešení podmínek udržitelnosti projektu. Vedení ubytovací knihy a správa kempu. Dále příprava žádostí, smluv, objednávek a protokolů. Další administrativní práce. Pracovní poměr ukončen z důvodu převodu pod SK a zrušení všech pracovních pozic.
CZ*******.o.
Administrativní pracovník
2015 – 2018 3 roky a 6 měsíců
Fakturace (vydané faktury, přijaté faktury), příprava podkladů pro mzdovou účetní, příprava pracovních smluv (občas příjem nových zaměstnanců). Zpracování účetních dokladů (přijaté faktury, pokladna, banka, ostatní závazky,...)v účetním programu Pohoda. Komunikace s úřady a zajišťování povolení pro akce. Příprava žádostí, smluv. Poptávka různých firem/dodavatelů. Vedení evidence vozů. Kontakt s klientem, zpracování nabídek. Administrativní práce na recepci v areálu. Administrativní práce a pomoc na recepci Hotelu. Z důvodu zániku společnosti pracovní poměr ukončen.
St*****ama
Fakturantka, administrativní pracovník, prodejce
2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců
Zpracování faktur přijatých a vydaných, vystavení prodejních dokladů v účetním programu. Naskladnění materiálu, příprava pro zpracování projektů. Vedení pokladny. Z důvodu zástupu za osobu na mateřské dovolené, bohužel pracovní poměr ukončen.
St*******ano
Fakturantka, administrativní pracovník, prodejce
2007 – 2013 6 let a 6 měsíců
Zpracování faktur přijatých a vydaných, vystavení prodejních dokladů v účetním programu Pohoda. vedení pokladny. Naskladnění materiálu, příprava pro zpracování projektů firem i rodinných domů. (dále zpracování veškerých nabídek nabídek). Příjem a zaškolení nových zaměstnanců. Z důvodu stěhování pracovní poměr ukončen.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
HeliosZkušený
PohodaZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Účetní program Pohoda na výborné úrovni. Práce v účetním programu Gordic, Zálohové faktury, vydané faktury, majetek. A další programy.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Základy mzdová účetní
2025
Vstupní vzdělávání úředníků územních samosprávných celků
Právo, veřejná správa, organizace a řízení správního úřadu, veřejná ekonomika a finance, Evropská unie,
květen 2023
ÚČETNICTVÍ ÚSC a jimi zřizovaných PO
Základní právní úprava vztahující se k účetnictví veřejného sektoru. Vybraná ustanovení ZoÚ, vyhláška č. 410/2009 Sb., ČÚS 701 710 (aktuální úprava a specifika), směrná účtová osnova, účtový rozvrh. Zopakování základů účetnictví, základní souvztažnosti. Organizace účetnictví náležitosti dokladů, číselné řady, řazení dokladů, provázanost účetních případů, průkaznost, podpisový záznam, opravy, úschova. Účetní závěrka výkazy a orientace ve výkazu, základní kontroly.
březen 2023
Školení GINIS Express EMA - Inventarizace pomocí čtečky a uzávěrka roku
2020
Kurz účetního programu Pohoda
2013