Š. M. , životopis 476774
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ potravinářská, obchodu a služeb Brno
Podnikání (denní forma) Maturitní obor, nedokončeno, (část státní maturita)
2012 – 2014SŠ s maturitou
Střední škola F. D. Roosevelta Brno, příspěvková organizace
Zahradník
2009 – 2012Vyučení
Praxe 9 let a 6 měsíců
EN*******.o.
Účetní
2022 – 2025 3 roky a 6 měsíců
- Evidence předpisu a plateb - zpracování vyúčtování služeb - Kompletní vedení podvojného účetnictví a daňové evidence - účtování bankovních výpisů, faktur přijatých a vydaných, pokladny, interních dokladů, mezd - zpracování půlročních a ročních účetních závěrek - bankovní úhrady a hotovostní operace - kontakt s klienty a finančními úřady - příprava podkladů pro vyúčtování služeb nájemníků
EZ*********.o.
Administrátorka provizí
2019 – 2022 3 roky a 6 měsíců
- Zpracování a párování neinkasních provizí, úprava provizních sestav v excelu, rozklady plateb - Komunikace s pojišťovnami, správci pojistných smluv - Reporty dlužníků - Výkazy pro AČMP a ČNB - Zadávání smluv a jiných dokumentů do interního systému - Archivace smluv a dokumentů, vytvoření archivu - Zakládání smluv do šanonu - Vyřizování a přepojování hovorů - Evidence lisové a emailové pošty
Ex*******řad
Administrativní pracovník
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
- Vytváření a zaúčtování ostatních pohledávek - Vedení provozní pokladny evidence a zaúčtování pokladních příjmových a výdajových dokladů - Archivace uhrazených spisů - Komunikace s povinnými a oprávněnými po telefonu - Zpracování listové a elektronické pošty - Zpracování pošty z datové schránky
KE*****.o.
Asistentka, obor Administrativa
2017 – 2017 6 měsíců
- Zpracování účetnictví a mzdové agendy pro společnost KETANELA a dvě další společnosti - Zaúčtování mezd, banky, pokladny a přijatých faktur - Provádění srážek ze mzdy, pojistného a daní, odesílání přihlášek/odhlášek SP a ZP prostřednictvím datové schránky - Příprava pracovních smluv, ukončení pracovního poměru, dodatky ke smlouvě, nový mzdový výměr - Zařazení a vyřazení dlouhodobého majetku - Příprava a psaní nabídek, objednávek a smluv - Zajištění chodu kanceláře, přijímání hovorů, péče o příchozí hosty, příchozí a odchozí pošta, zakládání smluv a její evidence, korespondenční a komunikační agenda - Zastup za mateřskou dovolenou
Ad*****.o.
Asistentka, obor Administrativa
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
- Administrativní činnost (korespondence, evidence, archivace, statistiky, apod.) - Řízení chodu kanceláře - Plánování schůzek obchodního ředitele - Komunikace s potenciálními i stávajícími klienty - Vedení skladu zásob, komunikace s dodavateli - Každodenní práce s účetním programem Pohoda (přijaté a vydané faktury, dobropisy, zápočty, platby, apod.) - Zpracování podkladů pro mzdy - ukončení pracovního poměru z nadbytečnosti z důvodu prodeje společnosti
Ba******* o.
HR konzultant
2015 – 2015 6 měsíců
- kontakt se společnostmi a uchazeči - vyhledávání vhodných uchazečů na danoupozici v databázi společnosti - domlouvání termínů pohovoru se společnostmi auchazeči o zaměstnání
Jazyky
angličtinazačátečník
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Money S3, Aura, POHODA, psaní všemi deseti, SharePoint, Dibase, Datová schránka, SAP - vyhledávat, RIS, MRP