Alena O. 45 let , životopis 1221181
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Finanční kontrolor Finanční specialista Finanční účetní Hlídání dětí Náborář Recepční v administrativě Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně, zcela
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Integrovaná střední škola a odborné učiliště a učiliště Údlice
Podnikání v oborech obchodu a služeb
září 1998 – květen 2001SŠ s maturitou
Integrovaná střední škola a odborné učiliště a učiliště Údlice
Provoz služeb
září 1995 – květen 1998Vyučení
Praxe 15 let a 10 měsíců
Do*******.o.
Účetní
duben 2025 – dosud 9 měsíců
Zpracování intrastatu za pobočky Kadaň a Klášterec nad Ohří. Účetní reporty a zpracování statistik. Příprava podkladů pro audit. Zpracování pokladních dokladů.
Ne*******.o.
Účetní
září 2024 – březen 2025 7 měsíců
Účtování přijatých faktur, vystavování faktur a komunikace s dodavateli. Zpracování zápočtů. Účtování interních dokladů. Příprava a kontrola faktur dle splatnosti a následné placení. Příprava účetních reportů a podkladů pro audit. Zpracování účetních operací v programu Helios.
Hi*****.o.
Účetní
červenec 2024 – srpen 2024 2 měsíce
Účtování materiálu v programu Astom, účtování faktur v programu SAP. Zpracování JSD. Příprava a zpracování plateb.
Eu*********.o.
Účetní
leden 2023 – listopad 2023 11 měsíců
Evidence a účtování přijatých faktur (SAP), párování faktur, účtování záloh, výdej a příjem hotovosti ve třech měnách, evidence majetku a příprava k založení v SAPU (proces zaškolování na převzetí kompletního procesu majetku), účtování majetku, účtování dohadů. Zpracování reportů o přehledu majetku, oprav a investic, energie, komunikace v Aj
Oi*********.o.
Účetní
září 2019 – prosinec 2022 3 roky a 4 měsíce
Evidence a účtování přijatých faktur (SAP), výpisů z BÚ, pokladny, výdej a příjem hotovosti, vystavování faktur, zpracování a účtování cestovních příkazů, inventura náhradních dílů, komunikace v Aj, zpracování tabulek dle nákladových středisek. (zástup za mateřskou)
Ah********* s.
Administrátorka – asistentka manažera
srpen 2007 – srpen 2017 10 let a 1 měsíc
Účtování denních výdajů a příjmů (systém E-Planus) a kontrola pokladní knihy, skladní účetnictví, odpisy, objednávky, plánování docházky a její evidence, jednání s dodavateli, zpracování inventur, statistik, dále nástup a výstup zaměstnanců atd.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Linux / BSD / UnixNováček
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopNováček
Databázové systémy
MS AccessNováček
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Oracle ERPZačátečník
SAPZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
Střih videaZačátečník
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Daňový specialista
Kurz zaměřený na přehled daňového systému. Především orientace ve zpracování DPH.
srpen 2025
Distanční studium na Západočeské univerzitě - ekonomické fakultě
Studium vysokoškolského oboru Podniková ekonomika a management
červen 2009