
A. M. , životopis 876706
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠEIT Purkyňova, SOŠ Kuřim
Informační technologie
2015 – 2020SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 8 měsíců
-
Asistent influencer manažerky
leden 2022 – dosud 3 roky a 7 měsíců
Administrativní podpora: Plánování schůzek a správa korespondence s influencery a partnery. Koordinace kampaní: Pomoc při přípravě kampaní od začátku až po realizaci, včetně sledování termínů a koordinace mezi klienty a influencery. Analýza a reporting: Sběr dat z kampaní, příprava přehledů výkonu a prezentací pro klienty a vedení. Komunikace s influencery: Udržování vztahů s influencery, poskytování podpory při plnění zakázek a řešení jejich dotazů. Podpora kreativních procesů: Účast na brainstormingu a pomoc při tvorbě obsahu a návrhů kampaní. Dodržování smluvních podmínek: Kontrola plnění dohod mezi influencery a klienty, včetně zajištění dodržení termínů a kvality výstupů.
AS*********ics
transport manager
září 2024 – červen 2025 10 měsíců
Zodpovídám za kompletní řízení mezinárodní dopravy a logistických operací s důrazem na obchodní růst a optimalizaci procesů. Aktivně jsem se podílel na expanzi firmy z Rakouska do České republiky – od relokace společnosti, založení české pobočky až po nastavení provozních struktur, obchodních vztahů a strategických partnerství. Mám plnou odpovědnost za: • Samostatné řízení celého přepravního procesu (vnitrostátní i mezinárodní přeprava – export CZ, DE, FR) • Vybudování a správa vlastního portfolia klíčových zákazníků • Vyjednávání smluvních podmínek a cen s klienty i dopravci • Nastavení a zefektivnění vnitrofiremních procesů a systémů • Práci s dopravními burzami (TimoCom, Raal), přípravu tenderů a řešení operativních situací • Zajištění efektivity provozu s důrazem na maximalizaci vytíženosti vozidel a ziskovosti přeprav • Spoluvedení firmy v úzké spolupráci s majiteli – strategické plánování, expanze, akvizice nových kontraktů Tato role mi umožnila propojit operativní schopnosti s leadershipem a budovat firmu s mezinárodním přesahem prakticky od základů.
Co*****rgy
Vedoucí skladové evidence
duben 2024 – září 2024 6 měsíců
Přišel jsem do firmy ve chvíli, kdy neexistoval žádný ucelený systém řízení skladů ani logistiky – dostal jsem rámcové zadání a kompletní svobodu nastavit procesy od nuly. V krátkém čase jsem vybudoval funkční strukturu, která zefektivnila provoz, snížila náklady a umožnila plynulejší realizaci zakázek. Klíčové výsledky a odpovědnosti: • Kompletní návrh a zavedení systému pro správu fyzických i virtuálních skladů bez předchozích šablon či infrastruktury • Plná zodpovědnost za logistiku: plánování dopravy, řízení vozového parku, distribuce materiálu pro montážní týmy • Vyjednání výhodnějších podmínek s dodavateli – osobně jsem objel klíčové partnery a dosáhl lepších cen, množstevních slev a rychlejších dodacích lhůt, čímž jsem výrazně snížil náklady a zvýšil ziskovost zakázek • Nastavení systému skladové evidence s důrazem na přesnost, dohledatelnost a rychlý pohyb zásob • Aktivní nákup materiálu na míru podle potřeb zakázek – od běžného spojovacího materiálu po fotovoltaické panely • Neustálá optimalizace procesů s cílem zvyšovat efektivitu a minimalizovat provozní ztráty • Denní operativa i krizový management – flexibilní řešení nečekaných výpadků v dopravě, nedostatků materiálu atd. • Intenzivní spolupráce s polskou centrálou a převzetí odpovědnosti za strategii a provozní řízení na českém trhu
Fo*******ora
Team Leader Brno, Olomouc, Zlín
duben 2023 – duben 2024 1 rok a 1 měsíc
Zodpovídám za kompletní vedení operací v regionech Brno, Olomouc a Zlín – zahrnující strategické řízení kurýrních kapacit, nábor a rozvoj více než 1 000 kurýrů a zajištění bezchybného fungování služeb v těchto klíčových městech. Klíčové oblasti mé odpovědnosti: • Vedení a motivace rozsáhlého týmu (1 000+ kurýrů) s důrazem na výkonnost, kvalitu a loajalitu • Komplexní personální agenda – nábor, onboarding, řízení výkonu i ukončování spolupráce • Optimalizace logistických a systémových procesů s cílem zvýšit efektivitu a zákaznickou spokojenost • Přímá odpovědnost za provoz brněnského skladu včetně inventur, externí řízení poboček ve Zlíně a Olomouci • Neustálá analýza výkonnosti měst a operativní přizpůsobování strategií v reálném čase • Spolupráce s klíčovými odděleními (marketing, HR, obchod, finance) na rozvoji regionálního byznysu schopnost řídit složitý provoz napříč regiony, budovat výkonné týmy od základu a zajistit vysokou úroveň služby i v prostředí s rychlým tempem a proměnlivými podmínkami trhu. Byl jsem zodpovědný nejen za každodenní provoz, ale i za jeho dlouhodobou udržitelnost, škálování a inovaci.
Ap*********ech
Koordinátor logistiky Apple
duben 2022 – srpen 2022 5 měsíců
Zodpovídal jsem za kompletní zajištění plynulého logistického toku a transportu produktů Apple z Číny až k hlavním distributorům na českém trhu (Alza, CZC, iStyle, iWant a další). Tato role vyžadovala maximální důslednost, precizní plánování a každodenní komunikaci napříč dodavatelským řetězcem i odděleními v rámci firmy. Klíčové odpovědnosti: • Plánování a koordinace mezinárodní dopravy produktů Apple • Zajištění nákupu na míru, kontrola skladových zásob, importní dokumentace a celní procesy • Komunikace s českým (Schenker) a maďarským skladem – řízení vyskladnění a naskladnění v interním systému • Pravidelné reporty, fakturace a práce s daty v Excelu – kontrola stavu zásob, toků zboží a výkonnostních ukazatelů • Úzká spolupráce s obchodním týmem – sladění dostupnosti produktů s prodejní strategií a aktuální poptávkou • Rychlé a efektivní řešení nestandardních situací (zpoždění, změny dodávek, požadavky distributorů)
Tr*********ree
Logistik - claims
září 2021 – leden 2022 5 měsíců
Řešení chybných reklamací
U1*********ing
Logistics manager
duben 2021 – srpen 2021 5 měsíců
Zodpovídal jsem za kompletní řízení logistických operací a vedení externího skladu pražské pobočky v Brně. V roli jsem měl na starosti jak každodenní operativu, tak koordinaci mezinárodních dodávek a udržení plynulého chodu skladového hospodářství. Klíčové odpovědnosti a výsledky: • Organizace a plánování dopravy zboží ze zahraničí (zejména z Evropy a Asie) do distribučních skladů v ČR • Zajištění plynulého chodu externího skladu – od příjmu a výdeje objednávek po evidenci zásob a reporting • Komplexní správa reklamací a vratek, včetně komunikace se zákazníky a dodavateli • Každodenní komunikace s dopravci, speditéry a logistickými partnery v ČR i zahraničí • Objednávání a zajištění provozních potřeb skladu – od balicího materiálu po manipulační techniku • Vedení menšího týmu pracovníků a rozdělování úkolů podle aktuální vytíženosti skladu • Aktivní řešení neplánovaných situací – výpadky v dodávkách, zpoždění, chybovost zásilek Tato role mi dala pevný základ v řízení mezinárodní logistiky, práci s dodavatelským řetězcem a odpovědnosti za plynulý provoz firmy na denní bázi. Zároveň mě posílila v organizaci lidí a rychlém řešení problémů bez ztráty efektivity.
OP*****r.o
asistent stavbyvedoucího
září 2018 – únor 2021 2 roky a 6 měsíců
Práce na střechách, komunikace se zákazníkem ,příprava podkladů pro fakturaci, zajištění materiálu na další průběh výstavby, asistenční práce na samotné stavbě, kontrola prováděných prací, vedení menšího týmu lidí
Co*******ech
Pracovník infolinky pro O2.
listopad 2017 – srpen 2018 10 měsíců
Back office, péče o zákazníky
Jazyky
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Programovací jazyky
(X)HTML, CSS
Databázové systémy
MySQL / MariaDB
MS Access
Další programy a počítačové znalosti
interní systémy Qi, Maconomy Zvládnutý time managment, komunikace, dochvilnost a spolehlivost