Lenka R. 26 let , životopis 817631
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent pedagoga Asistent v médiích, reklamě, PR Fotograf HR specialista Osobní bankéř Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola gastronomická a hotelová s.r.o., Praha
Hotelnictví (Hotelnictví a cestovní ruch)
2014 – 2018SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 11 měsíců
Calzedonia Group
Training Store Manager
leden 2023 – dosud 1 rok a 6 měsíců
oficiální tréninkový vedoucí pro Tezenis, zaškolování zaměstnanců po Praze i do prodejen po celé ČR, Zodpovědnost za chod prodejny, starání se o celkový vzhled , plánování rozpisu, docházka, objednávání lyreco potřeb, sledování parametrů KPI, organizace práce týmu, objednávání zboží, kontrola emailů, inventury, plánování skladu, doplňování prodejny se systémem RFID, výběr uchazečů přes Teamio, vedení pohovorů a následné zaškolování nových zaměstnanců
Calzedonia Group
Assistant Store Manager
listopad 2021 – leden 2023 1 rok a 3 měsíce
zodpovědnost za chod prodejny v nepřítomnosti manažera, podílet se na výsledcích prodejny, běžný chod prodejny, zboží, kasa, kabinky, zaškolování nových zaměstnanců, plánování rozpisu, docházka, sledování parametrů prodejny, celkový vzhled prodejny
Calzedonia Group
Sales Assistent Senior
duben 2019 – 2020 1 rok a 9 měsíců
obsluha zákazníka a práce na pokladně, práce s vnitřním systémem zaměstnavatele, příjem zboží, úklid prodejny, naceňování zboží, vybírání prodaného zboží ze skladu, stavění výlohy
ZOOT a.s.
Obsluha výdejního místa
červenec 2018 – únor 2019 8 měsíců
obsluha zákazníka a práce na pokladně, práce s vnitřním systémem zaměstnavatele, balení vráceného zboží, příjem zboží zpět od zákazníků a vyřizování reklamací, úklid výdejního místa, příjem zboží na výdejnu, vrácení nevyzvednutého zboží zpět na sklad
Hotel Occidental Praha
Servírka
květen 2017 – červen 2017 2 měsíce
obsluha hostů, příprava a pomoc při pořádání akcí
Hotel Radisson Blu Alcron
Pomocná účetní
duben 2017 – duben 2017 1 měsíc
účtování kreditních karet, evidence faktur, práce s hotelovým rezervačním SW Opera
NH Prague
Pomocná kuchařka/banketní číšník/pokojská/minibaristka
září 2016 – březen 2017 7 měsíců
1) Pomocné práce v kuchyni, příprava a čištění zeleniny, příprava sendvičů a salátových mís, výdej personální stravy 2) obsluha hostů při banketních akcích práce v provozu (zajištění inventáře) komunikace s hosty a klienty 3) úklid koupelny,převlečení postele, vysávání, úklid prachu 4) doplňování minibarů
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Samostatnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)