Mgr. Gabriela S. 43 let , životopis 1516444
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Malešice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Office manager Pracovník back office Tlumočník, překladatel
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání Vysokoškolské
Ostravská univerzita
Polský jazyk
září 2002 – květen 2007Vysokoškolské
EKONOMA, soukromá obchodní akademie, s. r. o.
Obchodní akademie
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 11 měsíců
Am*******.o.
Tlumočnice, překladatelka, asistentka
červen 2015 – prosinec 2025 10 let a 7 měsíců
- komunikace s polskými, českými a slovenskými klienty - tlumočení a překladatelské práce (lékařská vyšetření – MR, EEG, CT, Genetika) - zajištění odesílání zásilek, komunikace s kurýrními společnostmi - vystavovaní faktur v Pohodě - zajištění chodu kanceláře
eM*****ons
Office manager
říjen 2014 – únor 2015 5 měsíců
-Správa veškeré administrativy ve firmě. -Zajištění provozu kanceláře, vedení archivu korespondence, vyúčtování služebních cest, objednávky kancelářských potřeb, občerstvení, správa pokladny -Objednávání letenek, zpracování faktur a dovolených, zajišťování meetingů, vnitrofiremní komunikace, administrativní podpora všech členů týmu
Au*******ček
Vedoucí divize Citroën
leden 2011 – září 2014 3 roky a 9 měsíců
-Vedeni servisu, prodeje nových vozů a náhradních dílů, vytváření statistiky servisu a prodeje nových vozů koordinace a administrativa s Citroënem ČR, koordinace prodejů, důraz na CRM – v návaznosti na dobré výsledky, zvýšení spokojenosti zákazníku se servisem v roce 2011 o 4%, v roce 2012 o 22%, zvýšení prodejů v roce 2011 o 30% a v roce 2012 o 20%, vedení týmu 18 lidí, vypracovávání obchodních smluv, zajištění a otevření nové provozovny, příprava vnitřních auditů, řešení reklamací a stížností, správa vozového parku, příjem a proškolování nových zaměstnanců, koordinátor projektu vzděláváni OPPA, marketing (webových stránek, akce na servis a náhradní díly)
Au*******ček
Provozní manažer
září 2009 – prosinec 2010 1 rok a 4 měsíce
-Kontrola faktur, dlužníků, objednávek, vyřizování finančních záležitostí, proškolování nových zaměstnanců, správa vozového parku
Au*******ček
asistentka ředitele společnosti
červen 2009 – září 2009 4 měsíce
-Příprava obchodních smluv, příprava podkladů ISO 90001, zajišťování chodu kanceláře
Če*****oup
Pozice: asistentka ředitele úseku externích sítí
srpen 2007 – únor 2009 1 rok a 7 měsíců
vypracovávání statistik, příprava prezentací, vnitřního auditu, materiálů na představenstvo, obchodní dokumentace, docházka
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
polštinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookZačátečník
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Certificate of Achievement
Kontingenční tabulky
září 2008
Certificate of Achievement
Microsoft Excel pro pokročilé
únor 2008
Zertifikat Deutsch v Goethe - Institut
zkouška z německého jazyka
duben 2002