Foto: Mgr. Gabriela S.
ID 1516444

Mgr. Gabriela S. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Malešice + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně

Vzdělání Vysokoškolské

Ostravská univerzita

Polský jazyk

září 2002 – květen 2007Vysokoškolské

EKONOMA, soukromá obchodní akademie, s. r. o.

Obchodní akademie

září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 11 měsíců

Am*******.o.

Tlumočnice, překladatelka, asistentka

červen 2015 – prosinec 2025 10 let a 7 měsíců

- komunikace s polskými, českými a slovenskými klienty - tlumočení a překladatelské práce (lékařská vyšetření – MR, EEG, CT, Genetika) - zajištění odesílání zásilek, komunikace s kurýrními společnostmi - vystavovaní faktur v Pohodě - zajištění chodu kanceláře

eM*****ons

Office manager

říjen 2014 – únor 2015 5 měsíců

-Správa veškeré administrativy ve firmě. -Zajištění provozu kanceláře, vedení archivu korespondence, vyúčtování služebních cest, objednávky kancelářských potřeb, občerstvení, správa pokladny -Objednávání letenek, zpracování faktur a dovolených, zajišťování meetingů, vnitrofiremní komunikace, administrativní podpora všech členů týmu

Au*******ček

Vedoucí divize Citroën

leden 2011 – září 2014 3 roky a 9 měsíců

-Vedeni servisu, prodeje nových vozů a náhradních dílů, vytváření statistiky servisu a prodeje nových vozů koordinace a administrativa s Citroënem ČR, koordinace prodejů, důraz na CRM – v návaznosti na dobré výsledky, zvýšení spokojenosti zákazníku se servisem v roce 2011 o 4%, v roce 2012 o 22%, zvýšení prodejů v roce 2011 o 30% a v roce 2012 o 20%, vedení týmu 18 lidí, vypracovávání obchodních smluv, zajištění a otevření nové provozovny, příprava vnitřních auditů, řešení reklamací a stížností, správa vozového parku, příjem a proškolování nových zaměstnanců, koordinátor projektu vzděláváni OPPA, marketing (webových stránek, akce na servis a náhradní díly)

Au*******ček

Provozní manažer

září 2009 – prosinec 2010 1 rok a 4 měsíce

-Kontrola faktur, dlužníků, objednávek, vyřizování finančních záležitostí, proškolování nových zaměstnanců, správa vozového parku

Au*******ček

asistentka ředitele společnosti

červen 2009 – září 2009 4 měsíce

-Příprava obchodních smluv, příprava podkladů ISO 90001, zajišťování chodu kanceláře

Če*****oup

Pozice: asistentka ředitele úseku externích sítí

srpen 2007 – únor 2009 1 rok a 7 měsíců

vypracovávání statistik, příprava prezentací, vnitřního auditu, materiálů na představenstvo, obchodní dokumentace, docházka

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

němčinastředně pokročilá

češtinavýborná

polštinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookZačátečník

ERP a účetní software

PohodaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Certificate of Achievement

Kontingenční tabulky

září 2008

Certificate of Achievement

Microsoft Excel pro pokročilé

únor 2008

Zertifikat Deutsch v Goethe - Institut

zkouška z německého jazyka

duben 2002

Zájmy

cestování, sport, kreativní ruční práce

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45