Tereza S. 25 let , životopis 1522687
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Karlovy Vary + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistent soudce Asistent v médiích, reklamě, PR Hlídání dětí Specialista pro rozvoj a vzdělání Speciální pedagog Terapeut Učitel střední školy Učitel základní školy Učitel žáků se speciálními potřebami Vysokoškolský účitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola finanční a správní, Karlovy Vary
Bezpečnostně právní činnost (Bezpečnost a právo)
září 2022 – červen 2024Vysokoškolské
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Bezpečnostně právní studia
září 2019 – červen 2022Bakalářské
Střední pedagogická škola, gymnázium a VOŠ Karlovy Vary, příspěvková organizace
Pedagogické lyceum
září 2014 – červen 2019SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 3 měsíce
Sn*******ary
terapeut
srpen 2024 – dosud 1 rok a 5 měsíců
Realizace multisenzorické terapie zaměřené na stimulaci zraku, sluchu, hmatu, čichu a vestibulárního vnímání u dětí či klientů se speciálními potřebami (PAS, mentální či kombinované postižení, poruchy chování). Tvorba a vedení individuálních a skupinových relaxačních, stimulačních a terapeutických sezení v prostředí Snoezelenu. Podpora klientů ve zklidnění, navazování kontaktu, rozvoji komunikace a sebeuvědomění. Přizpůsobení metod a technik podle věku, diagnózy a aktuálního stavu klienta. Vedení záznamů o průběhu terapie, hodnocení pokroků a spolupráce se speciálním pedagogem, psychology či rodiči. Zajištění bezpečného a strukturovaného prostředí, obsluha senzorického vybavení (světelné efekty, vibrační pomůcky, aromaterapie, hudební prvky). Příprava místnosti před terapií a její úklid po skončení sezení, základní péče o terapie-pomůcky.
Zá*****ova
Asistent pedagoga, Vychovatel, Suplující učitel
únor 2021 – červenec 2024 3 roky a 6 měsíců
Asistent pedagoga (speciální škola) Individuální podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (PAS, ADHD, mentální či kombinované postižení). Pomoc při komunikaci, orientaci a adaptaci žáků v rámci školního dne. Spolupráce se speciálním pedagogem na přípravě upravených výukových materiálů a metod. Podpora při sebeobsluze a rozvoji základních sociálních a pracovních dovedností. Zajištění bezpečnosti žáků během výuky, přestávek a školních aktivit. Vychovatelka (speciální škola / školní družina) Vedení volnočasových a terapeutických aktivit přizpůsobených individuálním možnostem dětí. Podpora rozvoje jemné i hrubé motoriky, komunikace a sociálních dovedností. Zajištění strukturovaného, bezpečného a podnětného prostředí. Spolupráce s týmem speciálních pedagogů a komunikace s rodiči. Administrativa družiny: docházka, plán aktivit, individuální záznamy. Suplující učitelka (speciální škola) Zastupování pedagogů v třídách se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Realizace výuky dle IVP (individuálních vzdělávacích plánů) nebo připravených podkladů. Přizpůsobení tempa a způsobu výuky individuálním dovednostem žáků. Podpora žáků při sebeobsluze a během výchovně-vzdělávacích činností. Zajištění bezpečného a strukturovaného průběhu výuky.
Lá*********nes
Vychovatel
září 2019 – prosinec 2020 1 rok a 4 měsíce
tvorba a realizace náplně volného času pacientů, vypracování domácích úkolů, dohled
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingPokročilý
Marketing na sociálních sítíchZkušený
Úprava fotekZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Absolvent certifikovaného a akreditovaného kurzu ISNA-MSE ( základní, rozšiřující i prohlubující) Certifikovaný Snoezelen- MSE terapeut ( základní, rozšiřující i prohlubující) Certifikovaný Snoezelen- MSE terapeut
Úvod do filozofie a principů Snoezelen – Multi-Sensory Environment (MSE). Seznámení s multisenzorickou stimulací a jejími cíli (relaxace, aktivizace, komunikace). Základy práce se senzorickými prvky: světelné efekty, zvuk, vibrační podněty, aromaterapie, hmatové materiály. Pravidla vedení bezpečné a podporující seance. Pochopení role terapeuta a struktury multisenzorické jednotky. Rozšiřující úroveň (Advanced/Extended ISNA-MSE) Aplikace Snoezelenu u různých cílových skupin: děti a dospělí se speciálními vzdělávacími potřebami, PAS, mentálním či kombinovaným postižením, seniory, klienty s demencí, osobami s problematickým chováním. Práce s motivací klienta, neverbální komunikací a budováním terapeutického vztahu. Plánování individuálních multisenzorických sezení dle potřeb klienta. Rozšíření praktických technik zaměřených na relaxaci, stimulaci, rozvoj komunikace a sociální interakce. Prohlubující úroveň (Deepening ISNA-MSE / Professional Practitioner) Tvorba dlouhodobých individuálních terapeutických plánů (ITP) a jejich vyhodnocování. Pokročilé techniky senzorické integrace v prostředí Snoezelenu. Analýza chování klienta a přizpůsobování sezení podle aktuálního emočního a fyzického stavu. Záznamy a dokumentace terapeutických sezení, hodnocení efektivity terapie. Práce s komplexnějšími terapeutickými cíli (seberegulace, podpora komunikace, snižování stresu a napětí). Profesionální etika Snoezelen terapeuta, vedení týmu a spolupráce s rodiči a odborníky.
2024