Renata Š. 62 let , životopis 1330460
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Zličín + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Obchodní referent Pracovník back office Pracovník call centra
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Anglo - Německá obchodní akademie
Provoz obchodu
září 2004 – červen 2007SŠ s maturitou
Střední odborná škola obchodní s.r.o.
prodavač
září 1978 – červen 1981Vyučení
Praxe 39 let
Of*********.o.
Telesales Acount Manager - obchodník na telefonu
prosinec 2024 – listopad 2025 1 rok
Poskytování podpory kmenu zákazníků, řešení a pomoc při objednávkách, tvorba cenových nabídek, poradenství v sortimentu kancelářských potřeb, nabídka služeb pro firmy a podnikatele,
B***M
Prodejce po telefonu / Telesales
září 2024 – listopad 2024 3 měsíce
Kontaktování řemeslníků, živnostníků a firem za účelem prodeje služby - přístupu k poptávkám zákazníků, kteří poptávají řemeslnou práci.
O*****Č
Realitní makléř
červenec 2024 – srpen 2024 2 měsíce
Prodej a pronájem nemovitostí v Praze.
Wo*********.o.
odborný operátor call centra
prosinec 2022 – květen 2024 1 rok a 6 měsíců
Komunikace se zákazníky po telefonu nebo emailem, kteří mají zájem o tepelné čerpadlo nebo fotovoltaiku a zanechali svůj kontakt na webových stránkách. Domlouvání osobní schůzky s naším specialistou nebo pomoc s vyplněním on line formulářem. Ověření nároku na dotaci a poskytnutí potřebných informací a rad k dotačnímu programu, případně vytvoření orientační cenové nabídky
St*********.o.
Realitní poradce
únor 2009 – září 2022 13 let a 8 měsíců
Prodej a pronájem nemovitostí, telefonická a emailová komunikace s klienty a zájemci, vyjednávání o podmínkách a cenách prodeje se zájemci, majiteli a klienty, zajištění kompletního realitního servisu, poprodejní servis, administrativní činnost s tím spojená, tržní odhady
El*****aha
Vedoucí / manažer prodejny
září 1990 – prosinec 2008 18 let a 4 měsíce
Vedení malého prodejního týmu 10 lidí, zajištění zásobování prodejny, vyjednávání o dodávkách zboží a cenových podmínkách, objednávka zboží, řešení reklamací se zákazníky a reklamačním oddělením dodavatelů, zajištění zákaznického servisu, sledování a kontrola skladových zásob, základní administrativní úkony spojené s chodem prodejny, sledování docházky zaměstnanců, zpracování inventur
Do*******aha
Prodavačka
leden 1988 – prosinec 1990 3 roky
Prodej domácích elektrospotřebičů, malá a velká bílá technika, elektroinstalační materiál, obsluha zákazníků a poradenství při prodeji. Práce s kasou, hotovostí, kartový a splátkový prodej
Te*********aha
Prodavačka
září 1981 – leden 1983 1 rok a 5 měsíců
Obsluha zákazníků, pultový prodej metrového textilu. Poradenství při výběru tkanin.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Začátečník
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce