Není foto: Romana J.
ID 526806

Romana J. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SPŠ Žďár nad Sázavou

Strojírenská technická administrativa, zakončeno úspěšnou maturitní zkouškou (součet známek 7)

1991 – 1995SŠ s maturitou

Praxe 27 let a 7 měsíců

ŽĎ********* s.

Recepční Hotelové ubytovny ŽĎAS

2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců

• zabezpečení chodu recepce i celé ubytovny, komunikace s klienty, vyřizování rezervací a ubytování klientů v programu Member Pro, vystavování faktur, práce s hotovostí, odvod tržeb, inventarizace majetku, reporty pro fakturaci a měsíční uzávěrku, Cizinecká policie v aplikaci UbyPort (zasílání dat ubytovaných cizinců) • dohled nad kamerovým systémem a pořádkem na ubytovně, 12-ti hod. směny v nepřetržitém provozu

Co*********vou

Telefonní operator - Specialista sjednávání schůzek NN - aktivní linka

říjen 2020 – březen 2021 6 měsíců

• komunikace po telefonu s klienty a sjednávání setkání s obchodními zástupci pojišťoven a bank • práce na PC v programu CMR

St*****ola

Referentka majetkové správy

říjen 2018 – říjen 2020 2 roky a 1 měsíc

• zajišťování administrativních činností pro dílenské učitele a zástupce ředitele pro VOŠ a školní dílny • hmotná zodpovědnost za Výdejnu nářadí, vydávání a přejímání nářadí studentům na školní praxi • hmotná zodpovědnost za Sklad: kancelářských potřeb, čisticích prostředků a materiálu • samostatné objednávky zboží a příjem do všech skladů, výdej zboží zaměstnancům školy • zavedení zakoupeného zboží do počítačových sestav, fyzická kontrola podle dodacích listů a faktur • vykonávání inventární činnosti za všechny sklady, odpisy majetku a předávací protokoly • zpracování měsíční spotřeby svěřených skladů, manipulace s peněžní hotovostí • dodržování bezpečnostních předpisů, nápomoc při výchovném a vzdělávacím procesu žáků • vykonávání dalších činností dle příkazů a pokynů nadřízených a učitelů

Ve*****vou

Sekretářka vedoucího, později sekretářka ředitele

září 1995 – červen 2018 22 let a 10 měsíců

• zajišťování veškeré administrativní činnosti ředitele úseku, organizace schůzek a porad, zápisy z porad, obchodní korespondence, vyřizování úkolů důvěrného charakteru • práce na PC, práce s internetem, e-mailem, faxem, evidence došlé a odeslané pošty • v Docházkovém systému WATT zpracování Měsíčních výkazů docházky zaměstnanců • zajišťování pokladních operací, manipulace s peněžní hotovostí na základě plné moci • vstupování a vyúčtování pracovních cest tuzemských i zahraničních včetně expedičních příkazů • zajišťování evidence a objednávání materiálu a služeb v programu MTZ • vstupování faktur za provedené služby do systému • vedení agendy o inventurách na jednotlivých pracovištích, vykonávání samostatné inventární činnosti • práce s normami a směrnicemi, archivace dokumentace • na základě uděleného pověření potvrzování Placené nepřítomnosti v práci

Jazyky

němčinazačátečník

ruštinazačátečník

angličtinapokročilý začátečník

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidZačátečník

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

ERP a účetní software

Money S5Pokročilý

PohodaPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Práce na PC na dobré úrovni, MS Office – dobrá uživatelská znalost, zkušenosti s prací v programech SAP, CMR, Member Pro, Ubyport, MTZ, docházkový systém WATT, účetní programy Pohoda, Money.

Kurzy

Účetnictví s využitím výpočetní techniky (kurz K1)

Zakončeno úspěšnou zkouškou, celostátně platné Osvědčení o rekvalifikaci akreditované MŠMT. (účtové třídy a používané účty, účetní doklady, účtování účetních případů v podvojném účetnictví, účetní závěrka, účtování v softwaru Money a Pohoda)

2025

Počítačová gramotnost dle Sylabů ECDL Core

Word, Excel, Průzkumník, PowerPoint, práce s internetem, e-mail, zakončeno úspěšnou zkouškou a certifikátem ECDL s celoevropskou platností.

2024

Asistentka (62-008-M)

Zakončeno úspěšnou zkouškou Profesní kvalifikace a osvědčením (zaměřeno na Vedení administrativy a práce s výpočetní technikou, Orientace v základních ekonomických pojmech, Uplatňování firemních procesů, Komunikace v rámci sekretariátu, Zásady společenského chování a vystupování, Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji, Norma písemností, Archivní a spisová služba).

2024

Digitální gramotnost

(Elektronická identita občana, Internet. bankovnictví, Portál občana, Datová schránka, Czech POINT, Komunikace s úřady, e-Občanka, Elektronický podpis, Základní ovládání tabletu, Využívání různých aplikací na PC/notebooku a tabletu, Kyberbezpečnost, Digitální technologie) zakončeno úspěšnou zkouškou a osvědčením.

2024

Mzdové účetnictví s využitím výpočetní techniky (kurz K9)

Zakončeno úspěšnou zkouškou, celostátně platné Osvědčení o rekvalifikaci akreditované MŠMT. (Pracovně právní oblast, Mzdová problematika, Cestovní příkazy a jejich náhrady, Důchodové pojištění, Sociální zabezpečení, Zdravotní pojištění, Nemocenské pojištění, Státní sociální podpora, Daň z příjmů ze závislé činnosti, zadávání mezd do účetního programu Pohoda).

2024

Zájmy

Četba, návštěvy muzikálů a divadel, výlety za kulturou

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45