Foto: Daniela P.
ID 1491197

Daniela P. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ústí nad Labem + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Floristka / květinářka

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Soukromá podřipská střední odborná škola a střední odborné učiliště o.p.s

Ekonomika a podnikání (Obchod)

2007 – 2009SŠ s maturitou

Obchodní akademie, příspěvková organizace Národního odboje Ústí n/L

Obchodní akademie

září 2002 – květen 2006SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 8 měsíců

Di*****em)

Technický pracovník, Referent, Sekretářka

duben 2015 – červen 2024 9 let a 3 měsíce

Běžná interní administrativa pro chod střediska Chabařovice (chod areálu a jezera Milada), zařizování požadavků a objednávek; příprava podkladů k výplatám; zajišťování školení, kancelářských potřeb; psaní zápisů z porad; spolupráce s ostatními techniky; práce s majetkem a spolupráce se skladem, BOZP ochranné pomůcky pro zaměstnance; Příprava kávy a občerstvení k poradám; práce s interními systémy př. Edos nebo Wispi, SAP, Saitec, Navision. Znalost práce na PC (MC Office – Word, Excel aj.)

AC*******em)

Operátorka zákaznického servisu

červenec 2014 – listopad 2014 5 měsíců

odbavování zákazníků po telefonu, vyřizování přání a stížností, nových i stávajících smluv

DM*****.o.

Prodavačka, pokladní

duben 2013 – březen 2014 1 rok

Doplňování zboží, kontrola trvanlivosti a správnosti umístění zboží, kontrola čistoty na pracovišti, práce na pokladně a správný chod prodejny, komunikace a orientace na zákazníka místo výkonu práce: Ústí nad Labem

Če*****.s.

Pojišťovací poradce

únor 2010 – prosinec 2010 11 měsíců

Sjednávání pojistných smluv, vyhledávání a kontaktování stávajících i nových klientů, setkávání a schůzky s klienty, administrativa s tím spojená výkon práce na IČO - místo práce Praha

La*****liv

Účetní

leden 2009 – leden 2010 1 rok a 1 měsíc

Vedení daňové evidence, výdej faktur přijatých a vydaných, účtování příjmových a výdajových dokladů, bankovní operace

Jazyky

němčinazačátečník

španělštinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopPokročilý

ERP a účetní software

Microsoft Dynamics NAVPokročilý

SAPExpert

Další programy a počítačové znalosti

Wispi, Edos, Saitec

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Vidím chyby, tam kde jiní přehlížejí. Dokáži odhadnout charakter člověka. Umím naslouchat. Jsem inovátor. Pečlivost.

Kurzy

Nespecifický rekvalifikační kurz (IOV)

Zaměřený převážně na účetnictví, marketing a management, právní nauku, asertivitu, psychologii, personální práce a jazykovou výuku. Součástí kurzu byla tříměsíční praxe dle vlastního výběru - nastoupila jsem u na FSE UJEP, zde jsem byla přidělena jako administrativní výpomoc paní doc. Ing. Heleně Vomáčkové, Csc.

2007

Zájmy

Pes, zvířata, příroda, knihy o psychologii, seberozvoji i oddychové, výborně vařím a peču, bylinkářství, zájem o zdraví a duchovní rozvoj

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45