Není foto: M. Š.
ID 1219997

M. Š.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola Štřední odborné učilištětechnické, Praha 9, Lipí 1911

management strojírenství

září 1996 – červen 2000SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 5 měsíců

BK*******.o.

Obsluha

červen 2023 – září 2023 4 měsíce

Suplování provozního kavárny Objednávání sortimentu kavárny Inventarizace zboží Práce s pokladnou a s penězi Zadávání příjmů a výdajů do pokladního systému Aranžmá vitrín Barista Obsluha kavárny

El*****šov

TECHNICKO - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK

říjen 2022 – květen 2023 8 měsíců

Práce na oddělení energetika, servis, elektroinstalace • Administrativní podpora techniků ve výstavbě • Zpracování podkladů před realizační a po realizační činnosti • Jednání s úřady, se správci sítí s majiteli, s nájemci nemovitosti a subdodavateli • Vedení elektronického stavebního deníku

ST*****a 8

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – FAKTURANTKA

září 2021 – září 2022 1 rok a 1 měsíc

• Včasné zpracování odchozích faktur • Vystavování opravný daňových dokladů • Evidence dodavatelských faktur • Správa a přidělování osobních ochranných pracovních pomůcek • Evidence majetku • Zajištění inzerce na uchazeče o zaměstnání

TE*******áry

TECHNIK OBCHODU

listopad 2020 – srpen 2021 10 měsíců

• kompletní správa a zpracování došlých žádostí o cenové nabídky a objednávky od zákazníků včetně tvorby dodacích listů a zajišťování/objednávání dopravy • komunikace se zákazníky • komunikace s dodavateli • poradenství ohledně dopravního značení

Fa********* 10

ASISTENTKA VEDOUCÍHO ODBORU ICT

duben 2019 – červen 2020 1 rok a 3 měsíce

• vedení administrativy pro oddělení výpočetní techniky (ICT) • evidence docházky, spolupráce s odd. personální a mzdové účtárny • zajištění objednávek v rámci FNKV a mimo FNKV v programu Navision • zajištění cestovních příkazů pro ICT • spolupráce při uzavírání a evidence smluv s dodavateli služeb pro ICT • vedení spisové služby pro ICT v programu GINIS • provádění školení programu GINIS pro nové i stávající zaměstnance FNKV • zřizování digitálního podpisu pro zaměstnance FNKV

Pr*********.s.

TECHNICKÝ PRACOVNÍK, KALKULANT

leden 2007 – červen 2019 12 let a 6 měsíců

• Komplexní zajištění inženýrské přípravy a realizaci staveb plynárenského zařízení (PZ) – vyjadřování k návrhu staveb, projektové dokumentaci, ke koordinacím staveb • Zajištění podkladů pro výběrové řízení na projektanta a zhotovitele stavby, následné uzavření smluv o dílo s dodavateli • Vypracování rámcového postupu stavby, kontrola technologického postupu stavby od zhotovitele • Jednání s úřady, se správci sítí s majiteli nemovitostí, odběrateli zemního plynu aj. • Činnost stavebního dozoru za investora • Zajištění znaleckých posudků, geometrických plánů v souvislosti staveb • Spolupráce při uzavírání smluv se správci komunikací a majiteli pozemků na věcné břemeno. • Zajištění přejímacího řízení a zodpovědnost za převzetí a správnost dokladů, rozhodování o podmínkách uvádění plynovodů, přípojek a středotlaké regulační techniky do provozu, vypracování a předání podkladů pro začleňování dokončených staveb do DHM a likvidaci PZ • Spolupráce při financování staveb, kontrola čerpání finančních prostředků staveb a fakturace při stavbách • Kontrola kalkulace staveb před výběrovým řízením a po realizaci staveb na více a méně práce

Pr*********a 4

ADMINISTRATIVNÍ A TECHNICKÝ PRACOVNÍK

leden 2001 – prosinec 2006 6 let

• Zpracování dat a podkladů pro provoz PZ, • Vedení administrativy pro odd. • Fakturace • Vedení provozního archivu • Zajištění inženýrské činnosti pro výstavbu PZ od vyjádření k návrhu na přípravu investiční výstavby (PIV), podklady pro VŘ, uzavření smluv s projektanty, vyjádření k projektům PZ, koordinace staveb s TSK, úřady a jinými správci sítí, • Zajištění podkladů pro VŘ na realizaci staveb • Zajištění kolaudace, geometrických plánů a smluv s TSK a jinými majiteli pozemků • Jednání s revizními techniky a příprava podkladů na revizní kontrolu PZ • Jednání s projektanty, zhotoviteli výstavby PZ, úřady, správci sítí, majiteli nemovitostí, odběrateli zemního plynu aj. • Zpracování dat a podkladů pro provoz PZ, • Vedení administrativy pro odd.

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Navision, Ginis (spisová služba), QI (obchod) Ježek software DUEL (účetní program), Byznys

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Čestnost

Kurzy

psaní všemi deseti

výuka součástí mé střední školy

červen 2000

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45