Není foto: Z. N.
ID 1412755

Z. N.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

ISŠ Vysoké nad Jizerou

Logistické a finanční služby (Logistika a finanční služby)

září 2019 – květen 2022SŠ s maturitou

SOÚ Nábytkářské Liberec - Kateřinky

Aranžér (Aranžér - propagační tvorba)

září 2001 – červen 2004Vyučení

Praxe 21 let a 1 měsíc

Vi******* s.

Technická kontrola kvality

červenec 2022 – dosud 3 roky a 1 měsíc

Zodpovědnost za kvalitu výrobků (skleněné zátky), řešení problémů s kvalitou/výrobou. Používání měřidel (kalibry,posuvné měřítka), provádění testů kvality. Dohled nad kvalitou práce dělníků, hodnocení práce. Čtení výkresové dokumentace. Řízení podle norem ISO. rganizace práce (4-8 osob). Práce v SAP, PC, vedení agendy.

Te********* s.

Nákupčí

září 2021 – květen 2022 9 měsíců

Zodpovědnost za správné ceny zboží a jejich trvanlivost. Dohled nad zásobami, zodpovědnost za inventury. Příjem zboží. Zástup manažera, dohled nad chodem prodejny, organizace práce cca 10 osob. Kommunikace se zákazníky, řešení problémů. Práce na PC, administrativa.

Ar*******. o

Vedoucí lakovny

září 2015 – červen 2021 5 let a 10 měsíců

Zodpovědnost za bezproblémový chod lakovny - zakázková výroba. Organizace práce (6-8 osob). Kontrola kvality zboží (kovové díly na svítidla),materiál, kvalita laku,barev,provedení práce. Čtení výkresové dokumentace. Jednání se zákazníky, výpočet cen zakázek, příprava podkladů pro fakturaci. Komunikace na příč firmou, řešení problémů s výrobou. Skladové hospodářství. Práce na PC, vedení agendy.

Ci********* s.

Kontrola kvality

říjen 2004 – červen 2014 9 let a 9 měsíců

Kontrola kvality výrobků z pryže, výstupní kontrola. Čtení výkresové dokumentace, zodpovědnost za kvalitu. Používání měřidel, provádění testů kvality. Řešení problémů s kvalitou/ výrobou. Administrativa spojená s výstupní kontrolou. Práce na PC.

Eu*****sou

Aranžér

říjen 2002 – květen 2004 1 rok a 8 měsíců

Plánování a realizace společenských akcí, výstav, workshopů, zajištění propagačních prostředků. Sestavení rozpočtu, výroba propagačních materiálů (plakáty, poutače, upomínkové předměty) Zodpovědnost za propagaci a organizaci akcí.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Administrativní pracovník

Obchodní korespondence, smlouvy, zápisy z porad. Práce v MS Excel, PowerPoint,

2013

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45