Foto: Michala M.
ID 1523560

Michala M. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Horní Počernice + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborné učiliště zemědělské, Lovosice

Podnikání v oborech obchodu a služeb

1998 – 2000SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 10 měsíců

Me*********.o.

Teamleader

srpen 2024 – dosud 1 rok a 5 měsíců

Ve stejné společnosti od roku 2006. Od 8/2024 pozice Teamleader. Operativní vedení menšího týmu, rozdělování úkolů, podpora kolegů při řešení každodenních situací a komunikace se zákazníky. Důraz na spolupráci, vstřícný přístup a kvalitu poskytovaných služeb. Aktivně se podílím na zlepšování procesů a spokojenosti zákazníků.

Me*********.o.

Vymáhání pohledávek, Referentka zákaznického servisu, Vedoucí zákaznickho servisu

listopad 2006 – březen 2024 17 let a 5 měsíců

08/2024 – současnost Teamleader zákaznického servis Operativní vedení menšího týmu, rozdělování úkolů, podpora kolegů při řešení každodenních situací a komunikace se zákazníky. Důraz na spolupráci, vstřícný přístup a kvalitu poskytovaných služeb. 04/2021 - 07/2024 Vedoucí zákaznického servisu Odpovědnost za vedení oddělení zákaznického servisu, zlepšování procesů a spolupráci s ostatními odděleními (logistika, obchod, účetnictví). Zaměření na spokojenost a loajalitu zákazníků, efektivitu práce týmu a rozvoj služeb. Vedoucí zákaznického servisu 01/2019 - 03/2021 Referentka zákaznického servisu Péče o stávající zákazníky, písemná a telefonická komunikace, kontrola správnosti smluv, realizace změn, ukončování smluv a vyřizování reklamací. 01/2016 - 12/2018 Vymáhání pohledávek Písemná a telefonická komunikace s dlužníky, příprava dokumentace pro právní oddělení, tvorba splátkových kalendářů a vedení administrativy spojené se sledováním pohledávek. 11/2006 - 11/2012 Referentka zákaznického servisu Péče o stávající zákazníky, písemná a telefonická komunikace, kontrola správnosti smluv, realizace změn, ukončování smluv a vyřizování reklamací.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookZkušený

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

ERP a účetní software

SAPZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

CRM+

Kurzy

Prezentační dovednosti

práce s hlasem, lidskost a zároveň autorita v prezentaci, jak pracovat s publikem, zacílení prezentace, nastavení rámce prezentace

2023

Zadávání úkolů a styly řízení týmů i jednotlivců

Rozpoznání slabých a silných stránek svého týmu, zlepšení spolupráce, podpora důvěry, zapojení lidí

2022

Vedení lidí pro začínající manažery

přesnější formulace myšlenek, delegování, zacílení meetingu, porady, vedení hovoru v náročných situacích, co s námi dělají vlastní emoce a jak je lépe řídit a ovládat, jak komunikovat s jiným člověkem v emocích, schopnost kriticky hodnotit užitečnost vlastního chování, zvýšení úrovně sebereflexe

2021

Psychologické vymáhání pohledávek

Jakou taktikou začít a kdy je nejúspěšnější, podle čeho volit další postup a čeho si všímat, na jaké reakce se připravit a kdy je očekávat, jak zvládat agresivní projevy druhé strany, jak odhalit, kdy se vás druhá strana snaží zmanipulovat

2016

Jednání s klientem po telefonu

rychlejší a efektivnější komunikace, přesnější formulace myšlenek, kvalitnější kladení otázek, schopnost mít vědomě hovor pod kontrolou, efektivnější zjištění potřeby klienta, jak uklidnit klienta v emocích, možnost nahlédnutí jiného úhlu pohledu na telefonování a komunikaci

2010

Zájmy

Aktivní pohyb – tanec, silový a kondiční trénink, turistika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45