Není foto: R. K.
ID 625689

R. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká vojenská škola pozemního vojska

Ekonomika armády - finance

1988 – 1992Vysokoškolské

Gamnázium Náchod

ekonomický blok

1984 – 1988SŠ s maturitou

Praxe 28 let a 11 měsíců

MA*******.o.

Team leader v Distribučním centru

březen 2019 – listopad 2020 1 rok a 9 měsíců

V případě potřeby zastupuje Operačního manažera,  Řízení kolektivu skladníků a řidičů VZV při veškerých činnostech spojených s oběhem depozit, vratek a vratných obalů a pomůcek, jejich příjem, výdej, tvorba OBD. Zodpovědnost za kontrolu a dodržování systému bezpečnosti výrobků dle HACCP a interních standardů. Plánování docházky týmu, časového rozvrhu pracovníků dle plánovaných objemů pro expedici.  Kontaktování dodavatelů, komunikace s prodejnami a dopravci. Report výsledků oddělení, příprava statistik a souhrny výkonu týmu. Spolupráce s administrativním oddělením.

Mo*********.o.

Line manager/Team leader

leden 2017 – únor 2019 2 roky a 2 měsíce

Kompletní vedení 2 sušenkových linek Imaforni a Petit (cca 90 operátorů, směnových mistrů, pekařů a seřizovačů), Nastavení opatření k dodržování stanovených efektivit a procent odpadů (zavedení DMS, stanovení KPI), Kontrola dodržování bezpečnostních a hygienických norem v potravinářství (HACCP, apod.) Provádění kontrolních auditů správné výrobní praxe (GMP), Člen komise interních auditů, Obě mnou vedené linky získaly GE Consistency Gold Award a významně přispěly k získání Platinum Award závodu.

Rh*********ery

Process manager, Claim manager

leden 2015 – prosinec 2016 2 roky

Nastavení a revize procesních postupů u jednotlivých mandantů (Jysk, Alza, Tchibo, Manutan a další), E-mailová a i osobní komunikace s pověřenými pracovníky mandantů, Management 10-ti týmů na montáž kuchyní a nábytku, Kontrola kvality montáží, zpětná vazba od zákazníků, Vedení reklamační skupiny, posuzování oprávněnosti reklamací a jejich vyřizování

Rh*********ery

Manažer montáží

prosinec 2011 – leden 2015 3 roky a 2 měsíce

Management montáží nábytku a kuchyní pro zákazníky obchodních domů (IKEA), Řízení pracovního kolektivu 2 dispečerů a zhruba 40-ti montážních týmů na montáže kuchyní a nábytku, Kontrola fakturace od subdodavatelů, Řízení reklamačních procesů, komunikace se zákazníky

Rh*********ery

Vedoucí pobočky

červen 2011 – prosinec 2011 7 měsíců

Kompletní řízení pobočky logistické firmy, řízení skladu, dopravy a montáží kuchyní a nábytku pro zákazníky obchodních domů (IKEA), Management skladového hospodářství (oběh zboží mezi 3 sklady), Řízení pracovního kolektivu zhruba 60-ti zaměstnanců a externích spolupracovníků (dispečeři, prodejci, skladníci, řidiči-stěhováci, montážní týmy) Příprava podkladů pro mzdy a fakturaci

Se*****.o.

Logistic coordinator

únor 2010 – květen 2011 1 rok a 4 měsíce

Management logistiky dodávek zboží zákazníkům řetězců (Electroworld a MAKRO), Statistiky, analýza podkladů pro optimalizaci nákladů, Vyhodnocování zpětné vazby od mandantů, Řízení kolektivu 2 dispečerů a 40-ti řidičů-stěhováků, Vyhodnocování provozu vozového parku, řešení reklamací

R-*********.o.

Ředitel výroby

2006 – 2010 4 roky a 6 měsíců

Management výroby anhydritových potěrů, kontrola dodržování technologických postupů, receptur, Zajištění chodu výroby cca 300 m3 anhydritu měsíčně, Technický dohled nad zakázkami, Řízení a kontrola skladového hospodářství, Řízení kolektivu 8 zaměstnanců (řidiči autodomíchávačů, obsluha betonárky, strojníci čerpadel

AR*******.o.

Řídící ostrahy, zástupce ředitele OZ

1997 – 2006 9 let a 6 měsíců

Řízení a organizace ostrahy na objektech, Školení, motivování zaměstnanců, Na mnou řízených objektech proběhl v roce 2003 audit systému jakosti ČSN EN ISO 9001:2001, Řízení kolektivu 60-ti strážných a recepčních na 6-ti objektech v Ústeckém kraji, Za dobu mého působení u firmy došlo k významnému nárůstu počtu strážných a fakturace zejména na objektu Lafarge Cement, a.s.

ZE*******.o.

Manažer správy pohledávek

1995 – 1997 2 roky a 6 měsíců

Administrativní příprava podkladů, komunikace s dlužníky, Spolupráce a konzultace případů s advokátní kanceláří.

Vo*********zín

Zástupce ředitele pro věci ekonomické

1992 – 1995 3 roky a 6 měsíců

Kompletní vedení jednoduchého účetnictví, fakturace, bankovnictví, Uzavírání smluv s dodavateli materiálů a služeb, Samostatné zpracování mezd a náhrad cca 100 pracovníkům (lékaři, vojáci z povolání, zdravotní sestry a pomocný personál, vojáci základní služby)

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

polštinamírně pokročilá

ruštinamírně pokročilá

němčinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

C - nákladní auta

T - traktory

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

rychlá orientace v nových SW

Kurzy

Školení interních auditorů integrovaného auditu (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000, PAS 96)

2018

Zájmy

V letech 2004 -2017 člen vedení organizačního výboru Celorepublikového srazu dobrovolného hasičstva s výstavou historické hasičské techniky v Litoměřicích, Sport (Tenis, Badminton, stolní tenis, plavání), motorismus, rodina, historie (válečné opevnění)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45