
R. K. , životopis 625689
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká vojenská škola pozemního vojska
Ekonomika armády - finance
1988 – 1992Vysokoškolské
Gamnázium Náchod
ekonomický blok
1984 – 1988SŠ s maturitou
Praxe 28 let a 11 měsíců
MA*******.o.
Team leader v Distribučním centru
březen 2019 – listopad 2020 1 rok a 9 měsíců
V případě potřeby zastupuje Operačního manažera, Řízení kolektivu skladníků a řidičů VZV při veškerých činnostech spojených s oběhem depozit, vratek a vratných obalů a pomůcek, jejich příjem, výdej, tvorba OBD. Zodpovědnost za kontrolu a dodržování systému bezpečnosti výrobků dle HACCP a interních standardů. Plánování docházky týmu, časového rozvrhu pracovníků dle plánovaných objemů pro expedici. Kontaktování dodavatelů, komunikace s prodejnami a dopravci. Report výsledků oddělení, příprava statistik a souhrny výkonu týmu. Spolupráce s administrativním oddělením.
Mo*********.o.
Line manager/Team leader
leden 2017 – únor 2019 2 roky a 2 měsíce
Kompletní vedení 2 sušenkových linek Imaforni a Petit (cca 90 operátorů, směnových mistrů, pekařů a seřizovačů), Nastavení opatření k dodržování stanovených efektivit a procent odpadů (zavedení DMS, stanovení KPI), Kontrola dodržování bezpečnostních a hygienických norem v potravinářství (HACCP, apod.) Provádění kontrolních auditů správné výrobní praxe (GMP), Člen komise interních auditů, Obě mnou vedené linky získaly GE Consistency Gold Award a významně přispěly k získání Platinum Award závodu.
Rh*********ery
Process manager, Claim manager
leden 2015 – prosinec 2016 2 roky
Nastavení a revize procesních postupů u jednotlivých mandantů (Jysk, Alza, Tchibo, Manutan a další), E-mailová a i osobní komunikace s pověřenými pracovníky mandantů, Management 10-ti týmů na montáž kuchyní a nábytku, Kontrola kvality montáží, zpětná vazba od zákazníků, Vedení reklamační skupiny, posuzování oprávněnosti reklamací a jejich vyřizování
Rh*********ery
Manažer montáží
prosinec 2011 – leden 2015 3 roky a 2 měsíce
Management montáží nábytku a kuchyní pro zákazníky obchodních domů (IKEA), Řízení pracovního kolektivu 2 dispečerů a zhruba 40-ti montážních týmů na montáže kuchyní a nábytku, Kontrola fakturace od subdodavatelů, Řízení reklamačních procesů, komunikace se zákazníky
Rh*********ery
Vedoucí pobočky
červen 2011 – prosinec 2011 7 měsíců
Kompletní řízení pobočky logistické firmy, řízení skladu, dopravy a montáží kuchyní a nábytku pro zákazníky obchodních domů (IKEA), Management skladového hospodářství (oběh zboží mezi 3 sklady), Řízení pracovního kolektivu zhruba 60-ti zaměstnanců a externích spolupracovníků (dispečeři, prodejci, skladníci, řidiči-stěhováci, montážní týmy) Příprava podkladů pro mzdy a fakturaci
Se*****.o.
Logistic coordinator
únor 2010 – květen 2011 1 rok a 4 měsíce
Management logistiky dodávek zboží zákazníkům řetězců (Electroworld a MAKRO), Statistiky, analýza podkladů pro optimalizaci nákladů, Vyhodnocování zpětné vazby od mandantů, Řízení kolektivu 2 dispečerů a 40-ti řidičů-stěhováků, Vyhodnocování provozu vozového parku, řešení reklamací
R-*********.o.
Ředitel výroby
2006 – 2010 4 roky a 6 měsíců
Management výroby anhydritových potěrů, kontrola dodržování technologických postupů, receptur, Zajištění chodu výroby cca 300 m3 anhydritu měsíčně, Technický dohled nad zakázkami, Řízení a kontrola skladového hospodářství, Řízení kolektivu 8 zaměstnanců (řidiči autodomíchávačů, obsluha betonárky, strojníci čerpadel
AR*******.o.
Řídící ostrahy, zástupce ředitele OZ
1997 – 2006 9 let a 6 měsíců
Řízení a organizace ostrahy na objektech, Školení, motivování zaměstnanců, Na mnou řízených objektech proběhl v roce 2003 audit systému jakosti ČSN EN ISO 9001:2001, Řízení kolektivu 60-ti strážných a recepčních na 6-ti objektech v Ústeckém kraji, Za dobu mého působení u firmy došlo k významnému nárůstu počtu strážných a fakturace zejména na objektu Lafarge Cement, a.s.
ZE*******.o.
Manažer správy pohledávek
1995 – 1997 2 roky a 6 měsíců
Administrativní příprava podkladů, komunikace s dlužníky, Spolupráce a konzultace případů s advokátní kanceláří.
Vo*********zín
Zástupce ředitele pro věci ekonomické
1992 – 1995 3 roky a 6 měsíců
Kompletní vedení jednoduchého účetnictví, fakturace, bankovnictví, Uzavírání smluv s dodavateli materiálů a služeb, Samostatné zpracování mezd a náhrad cca 100 pracovníkům (lékaři, vojáci z povolání, zdravotní sestry a pomocný personál, vojáci základní služby)
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
polštinamírně pokročilá
ruštinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
C - nákladní auta
T - traktory
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
rychlá orientace v nových SW
Kurzy
Školení interních auditorů integrovaného auditu (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000, PAS 96)
2018