K. K. , životopis 1420209
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola služeb, obchodu a gastronomie
Fotograf
2012 – 2016SŠ s maturitou
Praxe 9 let
Co*****r.o
Team Leader Senior
2024 – dosud 2 roky
Projekt Samsung Řízení zákaznické linky – dohled nad provozem, zajištění kvality služeb, řešení eskalací Vedení týmu managamentu (5 FTE) – mentoring, rozvoj dovedností, pravidelná zpětná vazba Plánování směn a kapacitní řízení – optimalizace pracovních postupů Fakturace a administrativa – kontrola nákladů, reporting výkonnosti Koordinace s externími partnery – spolupráce se Samsungem, Daktelou a servisními partnery Zlepšování výkonu a zákaznické spokojenosti – analýza KPI, implementace inovativních řešení
Co*****r.o
Team Leader
2022 – 2024 2 roky a 6 měsíců
Projekt Samsung Řízení týmu 23 FTE, zajištění efektivního rozdělení pracovních směn pro 24/7 provoz. Mentoring a podpora rozvoje členů týmu, zaměření na zlepšení výkonu a dosažení cílů. Koordinace komunikace mezi různými týmy (Projekt, Samsung, Global Allianz) pro optimální spolupráci. Kontrola kvality a správnosti dat ve firemním CRM systému. Provádění online poslechů a hodnocení hovorů za účelem zlepšení kvality zákaznické podpory. Monitorování a analýza KPI agentů pro vyhodnocení jejich výkonu Monitorování KPI agentů v rámci KPI projektu, analyzování výsledků a implementace zlepšení pro dosažení stanovených cílů.
Te*****nce
Technical support Agent
2017 – 2022 5 let a 6 měsíců
Odbavování příchozích a odchozích hovorů, poskytování informací a řešení zákaznických požadavků. Analyzování zákaznických požadavků, efektivní hledání řešení a poskytování odpovědí na základě potřeb zákazníka. Zaznamenávání a objednávání servisů dle požadavků zákazníků v CRM systému. Zajištění vysoké úrovně zákaznické spokojenosti a péče o zákazníky během celé komunikace. Aktivní řešení problémů a eskalace složitějších případů na nadřízené oddělení pro zajištění hladkého procesu.
J***C
Obchodní asistent
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Poskytování vynikajícího zákaznického servisu, poradenství a pomoc při výběru videoherních produktů na základě potřeb zákazníků. Aktivní prodej a využívání prodejních dovedností k dosažení prodejních cílů a maximálnímu uspokojení zákazníků. Udržování čistoty a pořádku na prodejně, zajištění, že všechny produkty jsou správně vystaveny a označeny. Provádění uzávěrek systémů a správa pokladního systému pro zajištění přesnosti transakcí a správného inventáře. Příjem a výdej zásilek, kontrola jejich správnosti a zajištění včasného doručení zákazníkům.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
CanvaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Střih videaZačátečník
Úprava fotekZkušený