Z. K. , životopis 1476561
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta strojní ČVUT Praha
Management and Economics
září 2002 – červen 2010Vysokoškolské
Gymnázium
všeobecné vzdělání
září 1997 – květen 2001SŠ s maturitou
Praxe 17 let
AD*****.o.
Team leader of logistic department and production planning
květen 2019 – dosud 6 let a 8 měsíců
supply chain management, production planning, project leading, implementation of new processes, transport organization, reporting, coordination with another part of company around Europe, negotiation with customers. cooperation with other department of the plant.
AD*****.o.
Logistic specialist
červenec 2018 – květen 2019 11 měsíců
transport organization, orders handling, negotiation with customers, stock checking. customer claims, receivables check.
BP*******.i.
Service manager
červenec 2017 – červen 2018 1 rok
Service workshops management. Comunication with suppliers. Setting and optimizing repair procedures. responsibility for reportings. Bussiness development. Customer comunication.
Hu*******ies
Service manager
červenec 2015 – červen 2017 2 roky
service net management, customer support (credit notes, claims, setting process), set up of service process and policy, service partner’s audit, Hotline managing, warranty condition, service’s agreement, definition of repairing methods.
GE*****.o.
Service proposal Engineer
duben 2014 – červen 2015 1 rok a 3 měsíce
Responsibility for dealing with service customers and especially preparing quotations. - Using technical documentation on equipment and also communication with our suppliers to get their offer. - Receiving of requests for quotations from customers. - Identification of necessary spare parts. - Preparing quotations based on the guidelines, responsibility for calculated gross margin. - Dealing with received purchase orders, responsibility for actual gross margin. - Dealing with customers via phone - Spare parts logistics, ordering and transportation
Ph*****.o.
Consumer Care Specialist
květen 2007 – červenec 2012 5 let a 3 měsíce
credit note processing, consumer care, service net management, optimization of the service infrastructure, setting up of service policy, claims controlling, data transfer and processing, reporting quality management, events organization, organization of technical training processes - daily communication with customers, solving client complaints, non-standard problems - managing the projects in Czech Republic - organization Customer Care helpdesk
Jazyky
francouzštinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
AutoCADPokročilý
CanvaZačátečník
Databázové systémy
MS AccessZačátečník
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Úprava fotekZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
HACCP
Hazard Analysis and Critical Control Points
únor 2025
Požadavky norem IFS a BRC a FSSC 22000
food safety and quality requirement
listopad 2024