Bc. Lucie K. 37 let , životopis 940602
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Mendelova univerzita v Brně, Zemědělská 1, Brno
Zemědělská specializace - Pozemkové úpravy, ochrana a využití půdního fondu
2009 – 2013Bakalářské
Střední průmyslová škola stavební, Kudelova 8, Brno
Geodézie a kartografie
2004 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 13 let
Sp*********rno
Systémový specialista - sekretariát náměstka pro provoz infrastruktury
říjen 2021 – dosud 4 roky a 3 měsíce
Administrace úkolů náměstka a ředitele OŘ Brno. Evidence docházky a její zpracování v programech EVYDO a STKR pro zaměstnance aparátu infrastruktury. Zpracování podkladů pro objednávky na služby a následné zpracování účetních dokladů. Kontrolní činnost - dodržování povinností dle předpisu SŽDC Zam 1, zejména kontrola odborné způsobilosti zaměstnanců, pravidelná školení. Odpovědnost za neprodlený příjem, evidenci a distribuci zásilek, dokumentů a spisů v prostředí spisové služby ERMS. Příprava a zpracování podkladů pro GŘ O18 za účelem šetření mimořádných událostí u Správy železnic.
Ro*******ená
Rodičovská dovolená
leden 2019 – září 2021 2 roky a 9 měsíců
Rodičovská dovolená
Do*******rno
Vedoucí technického úseku
2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců
- komplexní řízení a kontrola pracovníků technického úseku. Sestavování harmonogramů práce, kontrola dodržování pracovní doby a plnění úkolů. Zpracování výkazů docházky pracovníků. - spisová služba (došlá a odchozí pošta, včetně elektronické), přebírání a odesílání všech zásilek, jejich evidence a distribuce jednotlivých zaměstnancům. - nákup materiálů a služeb a zajištění oprav. Jednání s dodavateli, prodejci a opraváři. hlídání termínů pravidelných servisů a jejich zajištění. - Administrace poptávkových řízení, výběr dodavatele zboží a služeb, příprava a fakturace objednávek. - Správa osobních ochranných pomůcek (objednávání, výdej, evidence). - Komunikace s úřady, přeprava dokumentů, vyřizování povolení.
Fa*********rno
THP - Referent
2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců
- podávání ústních a telefonických informací o umístění pacienta. - vedení agendy o stavech pacientů v příslušných nemocničních programech (AMIS, ARAMIS, NAVISION ATTAIN, LOTUS). - práce s řízenou dokumentací FN Brno. - Vykazování příslušné nemocniční péče pro pojišťovny.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop