Foto: Bc. Lucie K.
ID 940602

Bc. Lucie K. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Lysice + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Mendelova univerzita v Brně, Zemědělská 1, Brno

Zemědělská specializace - Pozemkové úpravy, ochrana a využití půdního fondu

2009 – 2013Bakalářské

Střední průmyslová škola stavební, Kudelova 8, Brno

Geodézie a kartografie

2004 – 2009SŠ s maturitou

Praxe 13 let

Sp*********rno

Systémový specialista - sekretariát náměstka pro provoz infrastruktury

říjen 2021 – dosud 4 roky a 3 měsíce

Administrace úkolů náměstka a ředitele OŘ Brno. Evidence docházky a její zpracování v programech EVYDO a STKR pro zaměstnance aparátu infrastruktury. Zpracování podkladů pro objednávky na služby a následné zpracování účetních dokladů. Kontrolní činnost - dodržování povinností dle předpisu SŽDC Zam 1, zejména kontrola odborné způsobilosti zaměstnanců, pravidelná školení. Odpovědnost za neprodlený příjem, evidenci a distribuci zásilek, dokumentů a spisů v prostředí spisové služby ERMS. Příprava a zpracování podkladů pro GŘ O18 za účelem šetření mimořádných událostí u Správy železnic.

Ro*******ená

Rodičovská dovolená

leden 2019 – září 2021 2 roky a 9 měsíců

Rodičovská dovolená

Do*******rno

Vedoucí technického úseku

2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců

- komplexní řízení a kontrola pracovníků technického úseku. Sestavování harmonogramů práce, kontrola dodržování pracovní doby a plnění úkolů. Zpracování výkazů docházky pracovníků. - spisová služba (došlá a odchozí pošta, včetně elektronické), přebírání a odesílání všech zásilek, jejich evidence a distribuce jednotlivých zaměstnancům. - nákup materiálů a služeb a zajištění oprav. Jednání s dodavateli, prodejci a opraváři. hlídání termínů pravidelných servisů a jejich zajištění. - Administrace poptávkových řízení, výběr dodavatele zboží a služeb, příprava a fakturace objednávek. - Správa osobních ochranných pomůcek (objednávání, výdej, evidence). - Komunikace s úřady, přeprava dokumentů, vyřizování povolení.

Fa*********rno

THP - Referent

2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců

- podávání ústních a telefonických informací o umístění pacienta. - vedení agendy o stavech pacientů v příslušných nemocničních programech (AMIS, ARAMIS, NAVISION ATTAIN, LOTUS). - práce s řízenou dokumentací FN Brno. - Vykazování příslušné nemocniční péče pro pojišťovny.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Zájmy

Cestování, turistika, sport, kultura,

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45