Není foto: Mgr. Pavel B.
ID 1220712

Mgr. Pavel B. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ostrava + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Přírodovědecká fakulta - Ostravská univerzita v Ostravě

Informační systémy

2010 – 2012Vysokoškolské

Přírodovědecká fakulta - Ostravská univerzita v Ostravě

Informatika (Informační technologie)

2007 – 2010Bakalářské

Gymnázium, Nový Jičín, příspěvková organizace

Gymnázum

2003 – 2007SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 7 měsíců

Al*********.o.

Systémový administrátor / Správce SharePointu

leden 2017 – dosud 8 let a 7 měsíců

• Správa uživatelských účtů v Active Directory (onboarding/offboarding, skupiny, přístupy) • Administrace souborových serverů, VPN, tiskových serverů a tiskáren • ERP (Infor): zakládání uživatelů, nastavení oprávnění, podpora • Správa SharePoint Online – vytváření a správa webů, nastavení oprávnění, podpora uživatelů napříč lokalitami • Správa AV systémů (ESET → CrowdStrike), řešení incidentů • Helpdesk (ZenDesk): správa incidentů, komunikace s uživateli, dohled nad SLA • Instalace, konfigurace a správa koncových stanic (HW/SW), komunikace s dodavateli • Vzdálená podpora uživatelů v rámci Evropy a Asie • Spolupráce na automatizaci procesů, zavádění nových technologií a interním rozvoji IT služeb

Ta*********.s.

IT administrátor

leden 2016 – prosinec 2016 1 rok

Zajištění každodenní podpory uživatelům a správa základní IT infrastruktury. Spolupráce s interními týmy na správě zařízení, helpdesku a plánování pravidelné obnovy techniky. Poskytování technické podpory koncovým uživatelům – řešení běžných požadavků a incidentů Instalace a konfigurace nových pracovních stanic, periferií a ostatních IT zařízení Evidence a správa IT majetku – databáze počítačů a tiskáren, koordinace plánované výměny HW Administrace tiskového serveru a správa připojených tiskových zařízení Správa helpdeskového systému – zakládání a správa uživatelských účtů, přidělování rolí, dohled nad řešením incidentů

Os*******ií)

IT technik

leden 2015 – prosinec 2015 1 rok

Odpovědnost za správu IT vybavení a uživatelskou podporu v prostředí univerzity. Podpora zaměstnanců a studentů, zajištění plynulého chodu učeben a technické infrastruktury. Správa hardwaru a softwaru na koncových stanicích – instalace, aktualizace, základní troubleshooting Technická podpora uživatelů – asistence při problémech s IT vybavením, zajištění funkčnosti pracovních i studijních prostředí Příprava a správa IT techniky v učebnách – konfigurace zařízení, pravidelná kontrola a údržba Příprava a vyhodnocení výběrových řízení na nákup nového IT vybavení – analýza potřeb, komunikace s dodavateli, výběr optimálního řešení Obsluha helpdesku – evidence požadavků, komunikace se zadavateli, základní diagnostika a řešení incidentů

Ta*****.s.

IT technik

leden 2014 – prosinec 2014 1 rok

Aktivní účast na implementaci nových technologií a podpora každodenního provozu firemního IT prostředí. Spolupráce na implementaci nových hardwarových a softwarových řešení – testování, nasazení do provozu, dokumentace Podpora koncových uživatelů – řešení běžných technických problémů, asistence při práci s firemními nástroji Správa tiskového prostředí – administrace tiskáren a printserveru, řešení tiskových incidentů Správa firemního intranetu na platformě SharePoint 2010 – následná migrace a implementace nové verze SharePoint 2013

Cr*****aha

IT konzultant, IT support

leden 2013 – prosinec 2013 1 rok

Spolupráce s malými a středními firmami na migraci do cloudového prostředí Microsoft 365. Návrh, implementace a následná technická podpora M365 služeb včetně přechodu ze starších on-premise řešení. Konzultace a implementace Microsoft 365 – analýza potřeb klienta, návrh vhodného licenčního modelu, školení administrátorů Migrace z on-premise prostředí (např. MS Server 2003) – přechod na Exchange Online, SharePoint Online a další M365 služby Konfigurace a zabezpečení cloudového prostředí – nastavení oprávnění, správa uživatelů, základní governance Podpora po implementaci – řešení dotazů, optimalizace využití služeb, pomoc při adopci cloudových nástrojů Externí IT podpora – v některých případech dlouhodobé převzetí péče o IT prostředí klienta (na dálku i on-site)

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Operační systémy MS Windows 10 / 11 – expertní znalost (správa, konfigurace, podpora) Linux / BSD / Unix – pokročilý uživatel, základní administrace macOS – pokročilá znalost, správa zařízení Android – expertní úroveň, MDM zkušenosti iOS – pokročilá znalost, správa mobilních zařízení Cloud a IT služby Microsoft 365 (Exchange Online, SharePoint Online, Teams) – implementace, konfigurace, podpora Active Directory – správa uživatelů, skupin, přístupových práv ERP systém Infor – správa uva uživatelů, oprávnění, podpora Helpdesk nástroje (ZenDesk) – správa tiketů, uživatelů, dohled nad SLA Kancelářské aplikace MS Word – zkušený u uživatel (formáty, styly, šablony) MS Excel – pokročilý u uživatel (funkce, kontingenční tabulky) MS PowerPoint – pokročilá tvorba prezentací MS Outlook – expertní znalost (kalendáře, pravidla, integrace) Bezpečnost a monitoring ESET, CrowdStrike – nasazení, správa, reakce na incidenty Základní znalosti síťové diagnostiky a zabezpečení

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Microsoft 365 - základy zabezpečení, správy identit a souladu

2023

The Complete ServiceNow System Administrator Course

2023

Hacking v praxi 1-2

2021

ESET - administrace

2019

Windows Server 2016

správa účtů Active Directory, ADFS, ADRMS a ADCS

2018

Administering and deploying Office 365

2013

Zájmy

- Ve volném čase, kromě technologických zajímavostí, jako AI nebo 3D tisk (jednu tiskárnu vlastním) si za špatného počasí rád přečtu knihu. - Když to jde, tak výlety a cestování.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45