
Mgr. Pavel B. 38 let , životopis 1220712
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
IT analytik IT konzultant IT ředitel / manažer Specialista ERP Zobrazit vše (5)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Přírodovědecká fakulta - Ostravská univerzita v Ostravě
Informační systémy
2010 – 2012Vysokoškolské
Přírodovědecká fakulta - Ostravská univerzita v Ostravě
Informatika (Informační technologie)
2007 – 2010Bakalářské
Gymnázium, Nový Jičín, příspěvková organizace
Gymnázum
2003 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 7 měsíců
Al*********.o.
Systémový administrátor / Správce SharePointu
leden 2017 – dosud 8 let a 7 měsíců
• Správa uživatelských účtů v Active Directory (onboarding/offboarding, skupiny, přístupy) • Administrace souborových serverů, VPN, tiskových serverů a tiskáren • ERP (Infor): zakládání uživatelů, nastavení oprávnění, podpora • Správa SharePoint Online – vytváření a správa webů, nastavení oprávnění, podpora uživatelů napříč lokalitami • Správa AV systémů (ESET → CrowdStrike), řešení incidentů • Helpdesk (ZenDesk): správa incidentů, komunikace s uživateli, dohled nad SLA • Instalace, konfigurace a správa koncových stanic (HW/SW), komunikace s dodavateli • Vzdálená podpora uživatelů v rámci Evropy a Asie • Spolupráce na automatizaci procesů, zavádění nových technologií a interním rozvoji IT služeb
Ta*********.s.
IT administrátor
leden 2016 – prosinec 2016 1 rok
Zajištění každodenní podpory uživatelům a správa základní IT infrastruktury. Spolupráce s interními týmy na správě zařízení, helpdesku a plánování pravidelné obnovy techniky. Poskytování technické podpory koncovým uživatelům – řešení běžných požadavků a incidentů Instalace a konfigurace nových pracovních stanic, periferií a ostatních IT zařízení Evidence a správa IT majetku – databáze počítačů a tiskáren, koordinace plánované výměny HW Administrace tiskového serveru a správa připojených tiskových zařízení Správa helpdeskového systému – zakládání a správa uživatelských účtů, přidělování rolí, dohled nad řešením incidentů
Os*******ií)
IT technik
leden 2015 – prosinec 2015 1 rok
Odpovědnost za správu IT vybavení a uživatelskou podporu v prostředí univerzity. Podpora zaměstnanců a studentů, zajištění plynulého chodu učeben a technické infrastruktury. Správa hardwaru a softwaru na koncových stanicích – instalace, aktualizace, základní troubleshooting Technická podpora uživatelů – asistence při problémech s IT vybavením, zajištění funkčnosti pracovních i studijních prostředí Příprava a správa IT techniky v učebnách – konfigurace zařízení, pravidelná kontrola a údržba Příprava a vyhodnocení výběrových řízení na nákup nového IT vybavení – analýza potřeb, komunikace s dodavateli, výběr optimálního řešení Obsluha helpdesku – evidence požadavků, komunikace se zadavateli, základní diagnostika a řešení incidentů
Ta*****.s.
IT technik
leden 2014 – prosinec 2014 1 rok
Aktivní účast na implementaci nových technologií a podpora každodenního provozu firemního IT prostředí. Spolupráce na implementaci nových hardwarových a softwarových řešení – testování, nasazení do provozu, dokumentace Podpora koncových uživatelů – řešení běžných technických problémů, asistence při práci s firemními nástroji Správa tiskového prostředí – administrace tiskáren a printserveru, řešení tiskových incidentů Správa firemního intranetu na platformě SharePoint 2010 – následná migrace a implementace nové verze SharePoint 2013
Cr*****aha
IT konzultant, IT support
leden 2013 – prosinec 2013 1 rok
Spolupráce s malými a středními firmami na migraci do cloudového prostředí Microsoft 365. Návrh, implementace a následná technická podpora M365 služeb včetně přechodu ze starších on-premise řešení. Konzultace a implementace Microsoft 365 – analýza potřeb klienta, návrh vhodného licenčního modelu, školení administrátorů Migrace z on-premise prostředí (např. MS Server 2003) – přechod na Exchange Online, SharePoint Online a další M365 služby Konfigurace a zabezpečení cloudového prostředí – nastavení oprávnění, správa uživatelů, základní governance Podpora po implementaci – řešení dotazů, optimalizace využití služeb, pomoc při adopci cloudových nástrojů Externí IT podpora – v některých případech dlouhodobé převzetí péče o IT prostředí klienta (na dálku i on-site)
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Operační systémy MS Windows 10 / 11 – expertní znalost (správa, konfigurace, podpora) Linux / BSD / Unix – pokročilý uživatel, základní administrace macOS – pokročilá znalost, správa zařízení Android – expertní úroveň, MDM zkušenosti iOS – pokročilá znalost, správa mobilních zařízení Cloud a IT služby Microsoft 365 (Exchange Online, SharePoint Online, Teams) – implementace, konfigurace, podpora Active Directory – správa uživatelů, skupin, přístupových práv ERP systém Infor – správa uva uživatelů, oprávnění, podpora Helpdesk nástroje (ZenDesk) – správa tiketů, uživatelů, dohled nad SLA Kancelářské aplikace MS Word – zkušený u uživatel (formáty, styly, šablony) MS Excel – pokročilý u uživatel (funkce, kontingenční tabulky) MS PowerPoint – pokročilá tvorba prezentací MS Outlook – expertní znalost (kalendáře, pravidla, integrace) Bezpečnost a monitoring ESET, CrowdStrike – nasazení, správa, reakce na incidenty Základní znalosti síťové diagnostiky a zabezpečení
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Microsoft 365 - základy zabezpečení, správy identit a souladu
2023
The Complete ServiceNow System Administrator Course
2023
Hacking v praxi 1-2
2021
ESET - administrace
2019
Windows Server 2016
správa účtů Active Directory, ADFS, ADRMS a ADCS
2018
Administering and deploying Office 365
2013