Není foto: N. Š.
ID 1385657

N. Š.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Krajské centrum vzdělávání a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Plzeň, sady 5. května 42

Anglický jazyk

září 2011 – červenec 2012Základní

Střední průmyslová škola dopravní, Plzeň, Karlovarská 99

Provoz a ekonomika dopravy

září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou

Praxe 10 let a 7 měsíců

ME*****.o.

Supply Chain Specialist

srpen 2024 – listopad 2024 4 měsíce

- Podpora obchodního týmu a odbytu výrobků - Spolupráce s účetním oddělením, controllingem, výrobou, nákupem a logistikou - Práce v systému SAP, MS Excel, MS Word

BO*******.o.

Asistentka manažerů pro klíčové zákazníky

leden 2022 – srpen 2024 2 roky a 8 měsíců

- Příprava podkladů pro jednání manažerů a pro řešení platebních problémů zákazníka v součinnosti s oddělením správy pohledávek - Vyřizování požadavků a poptávek zakázníků ohledně smluv, dohod, faktur, dobropisů a reklamací - Práce v systému SAP, MS Excel

BO*********.o.

Referent zákaznického servisu

prosinec 2019 – prosinec 2021 2 roky a 1 měsíc

- Příjem a zpracování objednávek, řešení reklamací - Kontrola a zajištění odeslání faktur, zpracování cenových poptávek a nabídek - Úzká spolupráce s oddělením správy pohledávek, účetním oddělením, marketingem a obchodním týmem - Práce v systému SAP

DH*****.o.

Referent kusových přeprav

prosinec 2016 – srpen 2019 2 roky a 9 měsíců

• Zpracování objednávek a faktur v interním systému • Vedení komunikace se zákazníky a dopravci • Zajištění hladkého průběhu nakládek a vykládek • Realizace přeprav a celních řízení • Spolupráce se zahraničními pobočkami

Ja*******lar

Fakturant/ka

září 2014 – listopad 2016 2 roky a 3 měsíce

• Příjem, zpracování objednávek a fakturace v interním systému • Komunikace se zákazníky a dodavateli • Řešení reklamací • Správa pokladny a nájemních smluv • Spolupráce s účetním oddělením, expedicí a logistikou

Pr*****veď

Administrativní pracovník

listopad 2013 – květen 2014 7 měsíců

• Zpracování objednávek, nabídek a faktur v ekonomickém systému Pohoda • Vedení komunikace se zákazníky a dodavateli • Správa a objednání skladových zásob

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45