
M. B. , životopis 748556
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
;Střední průmyslová škola Emila Kolbena Rakovník, příspěvková organizace
Strojírenství
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 11 měsíců
Va*****.o.
Supervizor výroby
únor 2018 – 2019 1 rok a 11 měsíců
Nejprve jsem řídil výstupní oddělení kontroly o 15ti operátorech. Jednalo se zde o kontrolu tlakem a spravnost rozměrů výparníku. Po jednom roce, jsem byl přesunut na oddělení finální montáže kde jsem řídil team o 45 operátorech na 10 výrobních linkách. Mezi největší problémy, které jsem musel ve Valeu řešit, je všudypřítoná fluktulace a velmi slabý team údržby. Nezkušenost a nedostatek techniků, způsobují opakující se závady a neprovedené TPM , které se odráží na spolehlivosti strojů a vysokém počtu neplánovaných zastavení. Důvod odchodu: vedoucí údržby je moc hodný, neřeší problémy důsledně.
Bo*********ech
Lean specialist
únor 2017 – leden 2018 1 rok
Dostal jsem za úkol vypracovat pracovní postupy + implementovat 5S do jednoho výrobního úseku. ( Ohýbací centrum). Vypracoval jsem pracovní postupy, kompletně přepracoval layout u většiny linek. ( určil správné ergonomické rozložení zařízení). Bohužel jakákoli další implementace je ve společnosti Bosal ČR nereálná. Bohužel i přes mojí maximální snahu, nemá místní managment žádnou autoritu, ani chuť, věci zlepšovat nebo posouvat dál. Systém 5S i ostatní odvětví týkající se Leanu jsou zde pouze ,, na oko,, tudíž mě moje práce nenaplňuje ani mi nepřináší pocit dobře odvedené práce, který je pro mne důležitý.
Ge*****ive
Vedoucí výroby
květen 2016 – duben 2017 1 rok
Měl jsem na starost dva výrobní úseky, jeden pro výrobu Bumperu pro BMW a druhý pro výrobu Land Rover, Jaguar. Pro projekt Land Rover a Jaguar jsem zajišťoval i launch a start celého projektu. ( z důvodu neobsazených pozic launch a výrobní technologie). Ve společnosti jsem se porvé seznámil se svařováním aluminia. ( Rework bumperů TIGem) a lisováním za tepla, za studena. Řídil jsem team o 100 po startu projektu Land Rover Jaguar 110 zaměstnanců. Mezi moje pracovní úkoli patřilo: sledování a scgvalování docházky, řešení reklamací a nápravné akce. Příprava a prezentace výsledků, zodpovědnost za dodržení pracovního plánu. Komunikace s předvýrobou, plánování a rozložení zakázek dle priorit a možností výrobní kapacity.
Ya*********ors
Supervizor výroby
červenec 2015 – duben 2016 10 měsíců
kde jsem měl na starosti jeden výrobník úsek finalní montáže panel. dveří. Pod mojí kompetenci spadal jeden team o 50 operátorech a čtyřech výrobních linkách. Společnost v posledním půl roce navýšila několikanásobně svojí výr. kapacitu takže náplní moje práce zde byl hlavně nábor a zácvik nových operátorů, řízení teamu a dozor nad dodržováním prac. a výr. postupů. Též dozor nad kvalitou na finální montáži. Řešení reklamací a nápravné akce. Podařilo se mi navýšit výstup linky z 250 car setů na 400 cs. během dvou měsíců. Ze společnosti YFAI mám osobní doporučení od nadřízeného za odvedenou činnost. Důvod odchodu: koupeno Čínou, změna podnikové kultury od americké na čínskou.
Eb*********her
Supervizor výroby
únor 2013 – květen 2015 2 roky a 4 měsíce
Byl jsem zařazen na oddělení pro BMW, kde hrozilo odebrání zakázek pro neplnění požadavků zákazníka. Po 4 měsících se mi podařilo stabilizovat proces, pomocí několika systémů. Od layoutu po celkovou prac. ergonomii. Zavedením pravidelných školení . Seznámení pracovníků s aktuálními reklamacemi a efektivním odstraněním nejčastějších závad. Využil jsem znalosti a zkušenosti z P&G. Ve společnosti jsem měl smlouvu na dobu určitou na 1 rok. Jeden měsíc před termínem konce mojí pracovní smlouvy mi byla nabídnuta pozice vedoucího výroby, kterou jsem přijal. Ve společnosti jsem setrval ještě následující dva roky, než skončil objem zakázek pro BMW. Mezi moje denní úkoly patřilo sledování KPI, vyhodnocení výsledků, rozdělování odměn mezi podřízené. Spolupráce s oddělením kvality při řešení aktualních reklamací Důvod odchodu: ukončení projektu, zůstali starší zaměstnanci
Pr*****USA
Strojní technik
2008 – 2013 5 let a 6 měsíců
Po 6. měsících Team leader. Kde jsem vedl jeden team který pracoval na startu nového projektu pro vysokorychlostní stáčecí a balící linky. Mezi mojí pracovní náplní bylo řízení celého týmu včetně spolupráce na zavádění nových procesů. Plánování výroby, docházka, plánování dovolených sledování výroby, zpracování do grafů, evidence kaizenů, plánování údržby. Ve společnosti jsem se naučil jak se mají správně zavádět a rozvíjet podpůrné systémy výroby. ( 5S, kaizen, CIL atd.) Důvod odchodu: první práce po škole, hledání dalšího profesního rozvoje
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
- řízení týmu, koordinování činnosti, vedení výroby - plánování výroby, řešení reklamací a nápravná opatření - strojní mechanika vedení a plánování údržby - speciální protidrogový kurz ( NEDROG) - KPI , 5S , TPM , Lean - svařování CO, obloukové svařování, TIG – základní (nedostatek času pro trénink) - lisování za tepla i za studena - KPI - robotické svařování CNC - kanban