
Sylva S. 37 let , životopis 1231685
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Český Krumlov + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Choceň, T.G. Masaryka 1000
63-41-M/004 Obchodní akademie
2003 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 2 měsíce
Ap*********lic
Supervisor R2R EMEA, GBS
leden 2025 – duben 2025 4 měsíce
Vedení týmu R2R EMEA others - 6 lidí + administrativní práce s tím spojená (docházky, schvalování žádostí o HO, dovolené, IS tikety, přístupy). Odpovědnost za R2R procesy. Nezávislé řešení operativních problémů v rámci GBS a s lokálními entitami. Identifikace problémových oblastí v procesech a spolupráce při hledání řešení. Zodpovědnost za přidělené deadliny v rámci celého týmu a za kvalitu odvedené práce. Školení, trénink a zaučování na migrované oblasti/tasky. Spolupráce s HR specialisty při nastavování KPI, účast na výběrových řízeních. Dohled a revize účtování pro EMEA others entity.
Ap*********lic
Senior accountant EMEA, GA GBS
květen 2024 – prosinec 2024 8 měsíců
US-GAAP -Měsíční / čtvrtletní / roční závěrkové činnosti v rámci GA GBS týmu (pro CH entitu + IT entitu). Rekonciliace rozvahových účtů (v systému Black Line). Příprava SOX kontrol (Journaly / Interní doklady, SAP to BPC porovnání ledgerů, Odpisy). Spolupráce s interním auditem. Nastavení Mitigation kontroly ve spolupráci s Finance Project Managerem pro celou skupinu společností Aptar. Zodpovědnost za doložení zůstatku pro Suspense Accounts v rámci EMEA. Účtování bankovních výpisů (FEBAN) pro GA transakce (CH + IT jako zástup). Pravidelná kontrola Cashpool účtů a jejich doložení. Spolupráce na přípravě KTP (Knowledge Transfer Plan) pro migraci aktivit z lokálních entit do GBS GA teamu - CZ entita, IT entita. Zodpovědnost za migraci aktivit z CH entity (Mezzovico) - work shadowing ve Švýcarsku, pořízení a zpracování nahrávek, příprava SOPs (Standard Operation Procedures) na všechny migrované aktivity + zodpovědnost za zpracování a účtování převzatých tasků. Denní komunikace v AJ s kolegy ve Švýcarsku. Migrace zahrnovala následující: - Závěrkové činnosti. - Účtování Manual journal entries / interní doklady - převod všech interních dokladů z FV50 do Blackline templatu k automatickému uploadu. - Schedules - Majetek, Aging, Interco Account analysis, Transportation, a další.) - Blackline rekonciliace pro všechny namigrované účty. - Spolupráce na harmonizaci finančních procesů. - Denní práce v SAP, excelu a v PowerPoint.
Ta*********.o.
Head of Shared Service Centre
září 2021 – duben 2024 2 roky a 8 měsíců
Vedení účetního týmu SSC (Shared Service Centre); zodpovědnost za mezinárodní účetnictví & české účetnictví ve výrobní společnosti; zodpovědnost za měsíční a roční účetní závěrky v rámci skupiny Taconova; daňové a účetní audity - lokální i konsolidovaný; mezinárodní DPH přiznání a komunikace s úřady, daně; automatizace účetních procesů v ERP Microsoft Dynamics NAV 2018; automatizace a digitalizace procesů a tvorba dokumentace; řízení projektů (např. zavedení Approval Workflow), spolupráce na ost. finančních projektech v rámci skupiny.
Ta*********.o.
Senior Accountant / Hlavní účetní
červenec 2019 – srpen 2021 2 roky a 2 měsíce
Kompletní vedení účetnictví dle CZ GAAP, majetek, daně a komunikace s úřady, audity - lokální, zahraniční i konsolidovaný, zapojení do globálních finančních projektů, SSC pro mateřskou společnost (CH) a sesterské společnosti (PL, DE, CZ), tuzemské i zahraniční DPH, tvorba procesů v ERP, spolupráce při tvorbě budgetu, inventarizace, mentoring juniorních účetní a vedení týmu, ad hoc analýzy, tvorba a popis finančních procesů v AJ.
Ec*********CZ)
Samostatná účetní, hlavní účetní
září 2015 – červen 2019 3 roky a 10 měsíců
Kompletní vedení účetnictví firmy - výrobní společnost, daně (DPH-české a německé, SH, KH, Silniční daň, Daň z nemovitosti, daně související se mzdovou agendou, DPPO ve spolupráci s daňovým poradcem), finanční výkazy a jejich vyhodnocení, reporting + výkaznictví v rámci roční závěrky (HBI a HBII), kompletní příprava dokumentace po auditu, inventarizace a inventury.
Au*****.o.
Všeobecná účetní - automotive
2012 – 2015 3 roky a 6 měsíců
Vedení účetnictví ve svěřené oblasti, měsíční a roční účetní závěrky, dohadné položky, rezervy, časové rozlišení, inventarizace, DPH přiznání a komunikace s FÚ, spolupráce na účetním a daňovém auditu, spolupráce při tvorbě DPPO.
Ze*****ici
Finanční účetní
2007 – 2012 5 let a 6 měsíců
Vedení účetnictví ZD i dceřinných společností, zpracování mezd, daně, výkaznictví, controlling, příprava dotačních programů, správa počítačových sítí.
Jazyky
italštinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
Microsoft Dynamics NAVZkušený
SAPPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
ERP BPCS; ERP Orsoft; ERP OR
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Akademie pro budoucí management firmy
duben 2023