Foto: Sylva S.
ID 1231685

Sylva S. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Český Krumlov + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Choceň, T.G. Masaryka 1000

63-41-M/004 Obchodní akademie

2003 – 2007SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 2 měsíce

Ap*********lic

Supervisor R2R EMEA, GBS

leden 2025 – duben 2025 4 měsíce

Vedení týmu R2R EMEA others - 6 lidí + administrativní práce s tím spojená (docházky, schvalování žádostí o HO, dovolené, IS tikety, přístupy). Odpovědnost za R2R procesy. Nezávislé řešení operativních problémů v rámci GBS a s lokálními entitami. Identifikace problémových oblastí v procesech a spolupráce při hledání řešení. Zodpovědnost za přidělené deadliny v rámci celého týmu a za kvalitu odvedené práce. Školení, trénink a zaučování na migrované oblasti/tasky. Spolupráce s HR specialisty při nastavování KPI, účast na výběrových řízeních. Dohled a revize účtování pro EMEA others entity.

Ap*********lic

Senior accountant EMEA, GA GBS

květen 2024 – prosinec 2024 8 měsíců

US-GAAP -Měsíční / čtvrtletní / roční závěrkové činnosti v rámci GA GBS týmu (pro CH entitu + IT entitu). Rekonciliace rozvahových účtů (v systému Black Line). Příprava SOX kontrol (Journaly / Interní doklady, SAP to BPC porovnání ledgerů, Odpisy). Spolupráce s interním auditem. Nastavení Mitigation kontroly ve spolupráci s Finance Project Managerem pro celou skupinu společností Aptar. Zodpovědnost za doložení zůstatku pro Suspense Accounts v rámci EMEA. Účtování bankovních výpisů (FEBAN) pro GA transakce (CH + IT jako zástup). Pravidelná kontrola Cashpool účtů a jejich doložení. Spolupráce na přípravě KTP (Knowledge Transfer Plan) pro migraci aktivit z lokálních entit do GBS GA teamu - CZ entita, IT entita. Zodpovědnost za migraci aktivit z CH entity (Mezzovico) - work shadowing ve Švýcarsku, pořízení a zpracování nahrávek, příprava SOPs (Standard Operation Procedures) na všechny migrované aktivity + zodpovědnost za zpracování a účtování převzatých tasků. Denní komunikace v AJ s kolegy ve Švýcarsku. Migrace zahrnovala následující: - Závěrkové činnosti. - Účtování Manual journal entries / interní doklady - převod všech interních dokladů z FV50 do Blackline templatu k automatickému uploadu. - Schedules - Majetek, Aging, Interco Account analysis, Transportation, a další.) - Blackline rekonciliace pro všechny namigrované účty. - Spolupráce na harmonizaci finančních procesů. - Denní práce v SAP, excelu a v PowerPoint.

Ta*********.o.

Head of Shared Service Centre

září 2021 – duben 2024 2 roky a 8 měsíců

Vedení účetního týmu SSC (Shared Service Centre); zodpovědnost za mezinárodní účetnictví & české účetnictví ve výrobní společnosti; zodpovědnost za měsíční a roční účetní závěrky v rámci skupiny Taconova; daňové a účetní audity - lokální i konsolidovaný; mezinárodní DPH přiznání a komunikace s úřady, daně; automatizace účetních procesů v ERP Microsoft Dynamics NAV 2018; automatizace a digitalizace procesů a tvorba dokumentace; řízení projektů (např. zavedení Approval Workflow), spolupráce na ost. finančních projektech v rámci skupiny.

Ta*********.o.

Senior Accountant / Hlavní účetní

červenec 2019 – srpen 2021 2 roky a 2 měsíce

Kompletní vedení účetnictví dle CZ GAAP, majetek, daně a komunikace s úřady, audity - lokální, zahraniční i konsolidovaný, zapojení do globálních finančních projektů, SSC pro mateřskou společnost (CH) a sesterské společnosti (PL, DE, CZ), tuzemské i zahraniční DPH, tvorba procesů v ERP, spolupráce při tvorbě budgetu, inventarizace, mentoring juniorních účetní a vedení týmu, ad hoc analýzy, tvorba a popis finančních procesů v AJ.

Ec*********CZ)

Samostatná účetní, hlavní účetní

září 2015 – červen 2019 3 roky a 10 měsíců

Kompletní vedení účetnictví firmy - výrobní společnost, daně (DPH-české a německé, SH, KH, Silniční daň, Daň z nemovitosti, daně související se mzdovou agendou, DPPO ve spolupráci s daňovým poradcem), finanční výkazy a jejich vyhodnocení, reporting + výkaznictví v rámci roční závěrky (HBI a HBII), kompletní příprava dokumentace po auditu, inventarizace a inventury.

Au*****.o.

Všeobecná účetní - automotive

2012 – 2015 3 roky a 6 měsíců

Vedení účetnictví ve svěřené oblasti, měsíční a roční účetní závěrky, dohadné položky, rezervy, časové rozlišení, inventarizace, DPH přiznání a komunikace s FÚ, spolupráce na účetním a daňovém auditu, spolupráce při tvorbě DPPO.

Ze*****ici

Finanční účetní

2007 – 2012 5 let a 6 měsíců

Vedení účetnictví ZD i dceřinných společností, zpracování mezd, daně, výkaznictví, controlling, příprava dotačních programů, správa počítačových sítí.

Jazyky

italštinazačátečník

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

Microsoft Dynamics NAVZkušený

SAPPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

ERP BPCS; ERP Orsoft; ERP OR

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Akademie pro budoucí management firmy

duben 2023

Zájmy

Hudba, sport, příroda.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45