D. K. , životopis 1014443
Vzdělání Vyučení bez maturity
SŠ PTA Jihlava
Strojní mechanik
září 2018 – červen 2021Vyučení
Praxe 5 let a 9 měsíců
L***P
Store Manager
únor 2024 – dosud 1 rok a 11 měsíců
Vedoucí prodejny odpovídá za prodejní výsledky a dosahování KPI cílů a také za provozní fungování obchodu a plynulost procesů v něm probíhajících v souladu se standardy shora dolů. Mezi úkoly manažera patří také nábor a motivace týmu, organizace a dohled nad jeho prací a zajištění zvyšování výkonnosti a efektivity. Dále usiluje o minimalizaci ztrát zásob a dbá na dodržování pravidel BOZP, vnitřních předpisů a pracovněprávních předpisů.
Si*****eer
Store Manager
únor 2022 – leden 2024 2 roky
Dohled na kompletní provoz prodejny a prodej, obrat a rentabilitu obchodu. Mít na starost dodržování předepsaných postupů a pravidel pro chod obchodu. Zodpovídal se za uzávěrky a inventury zboží, vedl a motivoval personál, pečoval o obchodní, organizační a personální procesy.
L*****l
Skladník / manipulant - Brigádník
duben 2020 – leden 2022 1 rok a 10 měsíců
Skladník kompletace zboží
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Modelové situace související s vedením teamu
ABC manažera, vedení teamu, zpětná vazba a komunikace
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2024
TOGETHER BETTER
Nábor kandidátu, vedení pohovorů, řízení rozvojových hovorů
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2024
SMART Metod
S metodou SMART jsou naše cíle více strukturované a lépe sledovatelné. SMART cíle jsou: konkrétní (Specific), měřitelné (Measurable), dosažitelné (Attainable), smysluplné (Relevant) a časově vymezené (Timely). Čím konkrétnější je váš cíl, tím konkrétnější je i vaše představa, jak byste ho mohla dosáhnout.
říjen 2023
Customer Service
Důležitost procesů zákaznického servisu a standardizovaných postupů pro poskytování služeb zákazníkům a zlepšení produktivity týmu zákaznické podpory. Standardizované postupy pomáhají v standardizaci rutinních úkolů a zlepšení celkového výkonu oddělení zákaznického servisu. Důležitost standardizovaných postupů v průmyslu zákaznického servisu a jejich vliv na udržení konzistence a efektivity při řešení dotazů zákazníků.
květen 2022