Není foto: D. K.
ID 1014443

D. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vyučení bez maturity

SŠ PTA Jihlava

Strojní mechanik

září 2018 – červen 2021Vyučení

Praxe 5 let a 9 měsíců

L***P

Store Manager

únor 2024 – dosud 1 rok a 11 měsíců

Vedoucí prodejny odpovídá za prodejní výsledky a dosahování KPI cílů a také za provozní fungování obchodu a plynulost procesů v něm probíhajících v souladu se standardy shora dolů. Mezi úkoly manažera patří také nábor a motivace týmu, organizace a dohled nad jeho prací a zajištění zvyšování výkonnosti a efektivity. Dále usiluje o minimalizaci ztrát zásob a dbá na dodržování pravidel BOZP, vnitřních předpisů a pracovněprávních předpisů.

Si*****eer

Store Manager

únor 2022 – leden 2024 2 roky

Dohled na kompletní provoz prodejny a prodej, obrat a rentabilitu obchodu. Mít na starost dodržování předepsaných postupů a pravidel pro chod obchodu. Zodpovídal se za uzávěrky a inventury zboží, vedl a motivoval personál, pečoval o obchodní, organizační a personální procesy.

L*****l

Skladník / manipulant - Brigádník

duben 2020 – leden 2022 1 rok a 10 měsíců

Skladník kompletace zboží

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Modelové situace související s vedením teamu

ABC manažera, vedení teamu, zpětná vazba a komunikace

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2024

TOGETHER BETTER

Nábor kandidátu, vedení pohovorů, řízení rozvojových hovorů

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2024

SMART Metod

S metodou SMART jsou naše cíle více strukturované a lépe sledovatelné. SMART cíle jsou: konkrétní (Specific), měřitelné (Measurable), dosažitelné (Attainable), smysluplné (Relevant) a časově vymezené (Timely). Čím konkrétnější je váš cíl, tím konkrétnější je i vaše představa, jak byste ho mohla dosáhnout.

říjen 2023

Customer Service

Důležitost procesů zákaznického servisu a standardizovaných postupů pro poskytování služeb zákazníkům a zlepšení produktivity týmu zákaznické podpory. Standardizované postupy pomáhají v standardizaci rutinních úkolů a zlepšení celkového výkonu oddělení zákaznického servisu. Důležitost standardizovaných postupů v průmyslu zákaznického servisu a jejich vliv na udržení konzistence a efektivity při řešení dotazů zákazníků.

květen 2022

Zájmy

Běh/Fitness - založení prvního Run Clubu v Jihlavě - RUN OR DIE Fashion / Móda, Tetování, Technologie, Instagram - dom_spink

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45