Ing. Cristian B. 27 let , životopis 1372461
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Holešovice + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Auditor v ekonomice a financích Daňový poradce/specialista Ekonom Fakturant/ka Finanční analytik Finanční kontrolor Odhadce v ekonomice a financích Office manager Pracovník back office Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice
Podniková ekonomika
září 2022 – srpen 2024Vysokoškolské
Ekonomická fakulta JU České Budějovice
Ekonomika a management
září 2018 – srpen 2022Bakalářské
Soš Letecko - technická
Letecký mechanik - Avionika
září 2014 – srpen 2018SŠ s maturitou
Praxe 2 roky a 3 měsíce
SV*******ria
Stážista v oblasti HR, financií a administratívy (stáž Erasmus+)
září 2023 – leden 2024 5 měsíců
Počas stáže som kontaktoval potenciálnych stážistov a komunikoval so školami mimo Kanárskych ostrovov. Zodpovedal som za správu databáz, interných dokumentov a inzercie na školských portáloch. Mal som na starosti získavanie a prípravu dokumentov potrebných pre modelové podujatie. Pravidelne som zaznamenával podnikové náklady a spracovával účtovníctvo a finančné podklady v Exceli. Budoval som vzťahy so záujmovými skupinami a aktívne vyhľadával vhodných kandidátov pre modelingovú agentúru. Podieľal som sa na náborových procesoch, organizoval pohovory a zaškoľoval nových stážistov. Pracoval som s MS Office a staral sa o správu inzercie a aktualizáciu informácií na webových stránkach škôl.
OV*******.s.
Asistent finančného poradcu (stáž)
únor 2022 – červen 2022 5 měsíců
Počas praxe v OVB v Českých Budějovicích som pripravoval podklady pre finančných konzultantov a podieľal sa na administratívnej podpore ich každodennej práce. Získaval som a spracovával klientské údaje, kontroloval dokumenty a pripravoval podklady pre finančné analýzy a odporúčania. Pomáhal som s organizáciou stretnutí, komunikoval s klientmi a zabezpečoval kompletnú administratívu spojenú s finančnými produktmi. Táto skúsenosť mi umožnila lepšie porozumieť finančnému poradenstvu, naučiť sa pracovať presne, efektívne a zodpovedne, a zároveň mi poskytla pevný základ v oblasti financií a klientského servisu.
Ad*****cco
Recruitment & administration manager
leden 2021 – leden 2022 1 rok a 1 měsíc
Zabezpečoval som aktívny nábor a komplexný výber kandidátov na základe potrieb spoločnosti, pravidelne komunikoval s klientmi o personálnych požiadavkách a integroval nových zamestnancov. Bol som zodpovedný za prípravu podkladov na spracovanie miezd, podporu zamestnancov v administratívnych záležitostiach a prípravu pracovných zmlúv vrátane zabezpečenia náležitostí pri nástupe do práce.
In*****zio
Správca e-shopu
září 2020 – červen 2021 10 měsíců
Komunikoval som s klientmi cez e-mail, telefón a chat, spravoval e-shop, aktualizoval produkty a ich dostupnosť. Zabezpečoval som informácie o produktoch, riešil objednávky, sťažnosti, reklamácie a koordinoval s dodávateľmi. Pripravoval som ponuky, aktívne predával produkty a služby a zabezpečoval presnú evidenciu obchodných transakcií.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
španělštinastředně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Beyond Boundaries: Soft Skills Training for Future-Ready Freelancers and Entrepreneurs – Balatonszárszó, Maďarsko
Absolvoval som kurz zameraný na rozvoj mäkkých zručností potrebných pre úspech vo svete freelancingu a podnikania. Kurz mi priniesol praktické nástroje v oblasti komunikácie, spolupráce, riešenia konfliktov a adaptability. Posilnil moju odolnosť, schopnosť reagovať na zmeny a efektívne riešiť výzvy spojené s nezávislou prácou. Vďaka tomuto programu som získal hlbšie porozumenie kompetenciám, ktoré sú kľúčové pre pôsobenie v dynamickom a neustále sa meniacom prostredí.
říjen 2024
Empowering youth leaders: trauma informed education and care, Porto
Ten kurz ma naučil, ako rozpoznať a reagovať na potreby mladých ľudí, ktorí prežívajú traumu. Získal som zručnosti v poskytovaní emocionálnej podpory, budovaní bezpečného prostredia a posilňovaní reziliencie u mladých jednotlivcov.
duben 2024