
I. K. , životopis 1259943
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola Turan
Cestovní ruch (Management a turismus)
září 2011 – květen 2014SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 10 měsíců
O2*******.s.
Specialista zákaznického centra
duben 2019 – dosud 6 let a 6 měsíců
Zpracování a ověřování požadavků v rámci mezinárodních komerčních projektů a státní sféry. Zajištění aktuálních informací, ověřování správnosti údajů a správa dat v interní databázi. Poskytování technické podpory uživatelům a řešení technických problémů. Komunikace s klienty prostřednictvím telefonu, chatové komunikace a e-mailu s cílem poskytovat efektivní zákaznický servis. Administrativní zpracování požadavků back-office, včetně vedení příslušné dokumentace.
LE*****r.o
Obchodní zástupce
červen 2014 – září 2016 2 roky a 4 měsíce
Vyhledávání a oslovování nových zákazníků: Aktivní vyhledávání potenciálních klientů a rozšiřování obchodních příležitostí. Péče o stávající klienty: Udržování vztahů s klíčovými zákazníky, poskytování podpory a řešení jejich potřeb. Prezentace produktů: Představování nabízených produktů zákazníkům, zodpovídání jejich dotazů a vytváření nabídek. Plnění prodejních cílů: Aktivní dosahování a překonávání stanovených prodejních cílů.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Pracovitost
Další dovednosti
Mám zkušenost s instalací, nastavením a údržbou počítačových systémů (notebooky, telefony, periferní zařízeni). Základní správa softwaru a zařízení.