Foto: Lilia B.
ID 1510681

Lilia B. 24 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Nové Město + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, převážně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

TRIVIS – Středníškola veřejnoprávní, s.r.o.

Bezpečnostně právní činnost

září 2018 – červen 2023SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 4 měsíce

Ve*****.o.

Specialista zákaznické podpory

květen 2025 – dosud 8 měsíců

Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu. Řešení dotazů, reklamací a nestandardních situací s důrazem na zákaznickou spokojenost. Spolupráce s logistickým a skladovým týmem za účelem rychlého vyřešení problémů, komplikací či reklamací. Práce s interními systémy pro správu objednávek a zákaznických požadavků. Aktivní podíl na zlepšování procesů a zákaznické zkušenosti.

Li*****.o.

Specialista řízení kapacity

listopad 2023 – prosinec 2024 1 rok a 2 měsíce

Podpora řidičů při komplikacích (s aplikací, při doručování), e-mailová komunikace s logistickými partnery, nábor řidičů/kurýrů/flotil - telefonická, e-mailová komunikace, nastavování náborového procesu. Řešení přidělených tasků či zadávání, nacházení nových - v rámci nových featur v aplikaci pro řidiče či interního systému - nejčastěji související s dobírkami, zjednodušování procesů pro tým řidičské podpory. Řízení aktuálních objemů zásilek partnerů v porovnáním s aktivními řidiči = zajištění jejich kapacity na denní bázi. Plnění odpovědností. Práce v Daktela, Jira, Excel, Confluence, PowerBi, Snowflake, Intercom.

Li*****.o.

Specialista zákaznické podpory

červenec 2021 – listopad 2023 2 roky a 5 měsíců

Zákaznická a řidičská podpora, e-mailová komunikace se zákazníky, řešení přidělených ticketů, telefonická komunikace s řidiči, plnění odpovědností, školení řidičů – administrativa týkající se školení, reklamace. Práce se Salesforce, Daktela, Jira.

El*****.o.

Junior Customer care manager

listopad 2020 – červen 2021 8 měsíců

Fakturantka, telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky, řešení komplikací, komunikace se zahraničními dodavateli, stížnost a připomínky zákazníků, tvoření objednávek. Využití účetního systému Pohoda.

La*********.s.

Barista

červenec 2020 – listopad 2020 5 měsíců

Barista v Costa Coffee, příprava kávy, zajištění chodu provozovny na hlavním nádraží, obsluha pokladny a hostů, příprava pokrmů

Ji*********iny

Recepční

duben 2020 – červen 2020 3 měsíce

Zajištění chodu recepce, úklid provozovny, pomoc klientům ve fitness, administrativa, evidence zákazníků, dohled nad provozovnou, řešení reklamací

Sh*****.o.

Asistent prodeje

květen 2019 – duben 2020 1 rok

Obsluha zákazníků, prodej obuvi, práce s pokladnou, zajištění chodu provozovny

Am*********.o.

Pokladní

září 2017 – srpen 2018 1 rok

Obsluha hostů restaurace KFC, práce s pokladnou, příprava pokrmů

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Expert

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Zájmy

Poslech hudby, čtení knih, cestování, sporty, sebevzdělávání, kreativní činnost

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45