Lilia B. 24 let , životopis 1510681
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Nové Město + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Dispečer Fakturant/ka Logistik Office manager Pracovník back office Pracovník reklamačního oddělení Recepční v administrativě Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, převážně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
TRIVIS – Středníškola veřejnoprávní, s.r.o.
Bezpečnostně právní činnost
září 2018 – červen 2023SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 4 měsíce
Ve*****.o.
Specialista zákaznické podpory
květen 2025 – dosud 8 měsíců
Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu. Řešení dotazů, reklamací a nestandardních situací s důrazem na zákaznickou spokojenost. Spolupráce s logistickým a skladovým týmem za účelem rychlého vyřešení problémů, komplikací či reklamací. Práce s interními systémy pro správu objednávek a zákaznických požadavků. Aktivní podíl na zlepšování procesů a zákaznické zkušenosti.
Li*****.o.
Specialista řízení kapacity
listopad 2023 – prosinec 2024 1 rok a 2 měsíce
Podpora řidičů při komplikacích (s aplikací, při doručování), e-mailová komunikace s logistickými partnery, nábor řidičů/kurýrů/flotil - telefonická, e-mailová komunikace, nastavování náborového procesu. Řešení přidělených tasků či zadávání, nacházení nových - v rámci nových featur v aplikaci pro řidiče či interního systému - nejčastěji související s dobírkami, zjednodušování procesů pro tým řidičské podpory. Řízení aktuálních objemů zásilek partnerů v porovnáním s aktivními řidiči = zajištění jejich kapacity na denní bázi. Plnění odpovědností. Práce v Daktela, Jira, Excel, Confluence, PowerBi, Snowflake, Intercom.
Li*****.o.
Specialista zákaznické podpory
červenec 2021 – listopad 2023 2 roky a 5 měsíců
Zákaznická a řidičská podpora, e-mailová komunikace se zákazníky, řešení přidělených ticketů, telefonická komunikace s řidiči, plnění odpovědností, školení řidičů – administrativa týkající se školení, reklamace. Práce se Salesforce, Daktela, Jira.
El*****.o.
Junior Customer care manager
listopad 2020 – červen 2021 8 měsíců
Fakturantka, telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky, řešení komplikací, komunikace se zahraničními dodavateli, stížnost a připomínky zákazníků, tvoření objednávek. Využití účetního systému Pohoda.
La*********.s.
Barista
červenec 2020 – listopad 2020 5 měsíců
Barista v Costa Coffee, příprava kávy, zajištění chodu provozovny na hlavním nádraží, obsluha pokladny a hostů, příprava pokrmů
Ji*********iny
Recepční
duben 2020 – červen 2020 3 měsíce
Zajištění chodu recepce, úklid provozovny, pomoc klientům ve fitness, administrativa, evidence zákazníků, dohled nad provozovnou, řešení reklamací
Sh*****.o.
Asistent prodeje
květen 2019 – duben 2020 1 rok
Obsluha zákazníků, prodej obuvi, práce s pokladnou, zajištění chodu provozovny
Am*********.o.
Pokladní
září 2017 – srpen 2018 1 rok
Obsluha hostů restaurace KFC, práce s pokladnou, příprava pokrmů
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení