Foto: Andrea S.
ID 848298

Andrea S. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Olomouc + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní Brno, Jánská 22

Obchodník

2006 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 5 měsíců

haryservis

specialista úklidu

červenec 2023 – květen 2024 11 měsíců

kompletní úklidový servis administrativních budov , mytí oken a výloh ,čištění koberců pomocí extrakčních vysavačů,

česká pošta

doručovatelka

září 2022 – červenec 2023 11 měsíců

Přebírání a třídění poštovních zásilek na doručovací obvody. Doručování listových a balíkových zásilek, periodik, zásilek do vlastních rukou, doporučených zásilek. Vyplácení poštovních poukazů, důchodů a ostatních nárokovatelných dávek. Vyúčtování obdržených finančních prostředků po návratu z pochůzky. Prodej cenin a ostatních produktů poštovní povahy. Zachovávání poštovního tajemství. Zodpovídání za doručované zásilky.

Lears.r.o.

Administrativni pracovnik

září 2021 – duben 2022 8 měsíců

- Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance. - Vedení diáře nadřízeného zaměstnance. - Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). - Zajištění překladu dokumentů, tlumočení jednání. - Tvorba reportů, statistik, prezentací. - Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich. - Komunikace s obchodními partnery. - Vyřizování obchodní korespondence. - Obsluha datových schránek. - Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické. - Aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd. - Zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy. - Péče o návštěvy. - Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. - Objednávání květin, dárků pro obchodní partnery apod. - Archivace dokumentů. - Zajišťování kancelářských potřeb. - Vykonávání dílčích administrativních prácí, obsluha kancelářské techniky (fax, scanner, záznamník, kopírka, ...).

Mistral

Rozvoz sortimentu barvy laky

říjen 2019 – prosinec 2020 1 rok a 3 měsíce

- Rozvoz a prodej sortimentu autolakyrnam a karosariiim . - Zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji podle specifikace prodávaného - Udržování a posilování kontaktů se zákazníky. - Poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů a stížností. - Poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi. - Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. - Přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží. - Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží.

mateřská dovolená

maminka

2015 – 2019 4 roky a 6 měsíců

péče o dítě

La peda

Servirka

duben 2012 – leden 2015 2 roky a 10 měsíců

Příprava a aranžování místností a tabulí. Vítání a usazování hostů. Servírování a vydávání pokrmů a nápojů. Ošetřování a nalévání nápojů. Spolupráce při sestavování jídelního a nápojového lístku. Přijímání objednávek. Zadávání objednávek do pokladního systému, inkaso plateb a vracení finanční hotovosti. Péče o používané předměty (sklenice, nádobí, příbory atd.). Uskladňování a kontrola zboží a předmětů používaných v gastronomickém nebo pohostinském provozu. Pomoc při výběru pokrmů a nápojů z jídelního nebo nápojového lístku.

Doležal družstvo

Asistentka prodeje

září 2011 – duben 2012 8 měsíců

- Zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji podle specifikace prodávaného zboží. - Práce na pokladních systémech. - Vedení kontrolní pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb. - Uzavírání prodejních transakcí o zboží a službách se zákazníkem. - Příjem zboží a zajištění kontroly při přejímce. - Udržování a posilování kontaktů se zákazníky. - Poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů a stížností. - Poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi. - Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. - Přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží. - Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží.

united bakers a.s

expedientka - manipukantka

červen 2011 – srpen 2011 3 měsíce

- Příjem zakázky, sestavení zakázky dle objednávkového listu a dalších zadaných kritérií, balení zboží a příprava zboží na expedici. - Přichystání zakázky dle charakteru zboží – dodržení pravidel uložení zboží na paletu dle charakteristiky zboží. - Zajištění ochranných prvků zakázky před expedicí. - Vystavení průvodní dokumentace a vystavení výdejky zboží ze skladu. - Komunikace s odběrateli a dopravci. - Vedení a aktualizace databáze podporovaných odběratelů. - Sestavování pravidelného přehledu o množství realizovaných objednávek, včetně vyjádření chybovosti zakázek za dané období.

Zlatá Hvězda

referent prodeje

září 2010 – duben 2011 8 měsíců

- Komunikace s obchodními partnery - přijímání a vyřizování poptávek - akvizice nových zákazníků - prezentace produktů ve spolupráci s marketingovým odd. - tvorba obchodních nabídek

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45