Není foto: M. L.
ID 898148

M. L.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Chtějí pracovat jako:

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium Vítězslava Nováka, Jindřichův Hradec, Husova 333

Gymnázium

září 2003 – červen 2007SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 9 měsíců

Te*****.s.

Specialista služeb zákazníkům

květen 2024 – říjen 2024 6 měsíců

- poskytování vynikajícího zákaznického servisu a jednání se zákazníky na profesionální úrovni - aktivní řešení dotazů, připomínek a stížností zákazníků pro zajištění jejich spokojenosti - zajišťování klíčových procesů spojených s pokladnami, včetně přepočítávání a dotování, poskytování podpory kolegům na pokladnách při řešení problémů - koordinace kolegů na pokladní zóně tak, aby zákazníci nečekali ve frontě - dohled na správné dodržování rutin a procesů prodeje, zpracování hotovosti a nehotovosti, řešení reklamací, storno transakcí a dalších dodatkových služeb - obsluha pultu informací včetně přidružených služeb

Te*****.s.

Manažer směny

duben 2021 – duben 2024 3 roky a 1 měsíc

- organizace a řízení týmu kolegů na směně a delegování úkolů dle potřeby - školení stávajících i nových kolegů na veškeré rutiny a procesy na všech úsecích provozovny, včetně jejich pravidelné kontroly a dodržování - odpovědnost za poskytování profesionálních služeb v rámci zákaznického servisu - příjem zboží v nepřítomnosti skladníka (z distribučního centra i od přímého dodavatele) - samostatné řešení problémů - dohled na chod provozovny i skladů, organizace umístění zboží na prodejní ploše - odpovědnost za včasné zpracování svěřených úkolů - plánování směn, práce s PDCU - praxe 1 rok na hlavní pokladně na pozici pracovnice podpory provozu

MA*****rry

Koordinátor pokladen

září 2017 – únor 2021 3 roky a 6 měsíců

- příprava limitů pro pokladny - koordinování práce pokladních a přestávek v časovém limitu + zaškolování nových kolegů - administrativní část trezoru - odpovědnost za hotovost v trezoru a činnosti s tím spojené (evidence přijaté a vydané hotovosti), příprava konce dne + podklady pro odvoz hotovosti přijaté na pokladnách - práce na Hlavní pokladně - koordinační pult: - řešení reklamací od zákazníků - vyhledávání zboží s nefunkčními kódy v systému - uzavírání pokladen a odvod pokladní hotovosti přes potrubní poštu - v případě potřeby práce na pokladně - markování zboží, obsluha zákazníků - zkušenost s prací na čerpací stanici Makro - zkušenost s obsluhou samoobslužných pokladen a praxe v aplikaci MakroScan

MA*****rry

Pokladní

prosinec 2011 – leden 2014 2 roky a 2 měsíce

- markování zboží na pokladně - komunikace se zákazníky - doplňování zboží v přiděleném úseku

BI********* o.

Hlavní pokladní

2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců

- koordinování a zaškolování pokladních - obsluha zákazníků na pokladně - práce s hotovostí a dalšími ceninami - zodpovědnost za zboží okolo pokladen (objednání, doplnění, inventury)

BI********* o.

Pokladní

2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců

- markování zboží na pokladně - komunikace se zákazníky - doplňování zboží v přiděleném úseku

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Zájmy

Rodina, komunikace s lidmi, zvířata, příroda, turistika, zahrada

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45