Marcela M. 48 let , životopis 1161165
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Smíchov + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Finanční ředitel/manažer HR ředitel / manažer Obchodní ředitel/manažer Provozní ředitel / manažer Recepční v administrativě Ředitel / manažer kvality Ředitel / manažer nákupu Specialista reportingu Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední technická škola Praha
Technicko administrativní asistentka
září 1990 – červen 1995SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 8 měsíců
Ce*****.s.
Specialista prodeje
únor 2022 – říjen 2025 3 roky a 9 měsíců
Aktivní prodej elektřiny a plynu po telefonu, sepisování smluv, školení prodejních dovedností, vedení týmu prodejců.
Bo*****.o.
Vedoucí akvizice - nových klientů
březen 2019 – listopad 2021 2 roky a 9 měsíců
Plánování denní práce energetiků (90-ti pracovníků po celé české republice), akvizice a dohled nad smlouvami nových zákazníků, od podpisu až do začátku odběru energií, denní komunikace se zákazníky, aktivní prodej a školení nových prodejců po telefonu.
Le*****vla
Dispečerka příletu letadel
duben 2018 – květen 2019 1 rok a 2 měsíce
Dozor při a po přistání letadel, aktivování složek obsluhy při přistání (doplnění občerstvení, úklid paluby letadel, mechaniky a vykládku zavazadel), provádění bezpečnostních kontrol letadel po přistání a před odletem, kontrola celkové připravenosti letadel k odletu.
PM*********.s.
Manažerská a vedoucí činnost
listopad 2011 – březen 2018 6 let a 5 měsíců
Administrativní práce spojená s chodem prodeje, práce na kasách, kontrola a odvody hotovosti do banky, vedení kolektivu vedoucích prodejen, objednávky, kontakt s dodavateli a zákazníky, zaučování nově příchozích, inventury, strategie pro nárůst tržeb.
CG*******.o.
Kontrolor kvality
červen 2010 – listopad 2011 1 rok a 6 měsíců
Kontrola výstupních produktů. Zde jsem vykonávala funkci hlavního kontrolora, pro americkou společnost Apple. U této pozice, jsem rychle vyhodnocovala a řešila vzniklé situace. Uplatnila jsem zde odolnost vůči stressu, vedení menšího teamu, a zkušenosti s počítačovou technikou.
El*********.o.
Asistentka ředitele
2006 – 2010 4 roky a 6 měsíců
Příprava podkladů pro výplaty, komunikace s pojišťovnami, soudy, státními orgány, atd.. Vyřizování poštovních záležitostí, vedení agend, správa majetku společnosti, přípravy rozpočtů ke schválení pro jednotlivé zakázeky.
Mc*****ald
Manager
2002 – 2006 4 roky a 6 měsíců
Komunikace se zákazníky, prodej, motivace pracovníků, reporting, zaškolování nově příchozích, inventury, objednávky.
T-*********ile
Obchodník zákaznického centra
2001 – 2002 1 rok a 6 měsíců
Aktivní telemarketing, telefonní podpora, nabídka. Pasivní telemarketing, odpovědi na otázky zákazníkům, řešení jednotlivých problémů zákazníků.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
arabštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
www stránky, administrátor, administrace serverů Windows
Kurzy
Doklad o spolehlivosti
Posouzení mé vlastní důvěryhodnosti vůči zaměstnavateli.
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2025
S-COMP CENTRE CZ s.r.o. (LCDL-Start - Certifikát č. 260)
Poznání nové počítačové technologie, postup na lépe placené místo.
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2005