
M. K. , životopis 1050229
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Mezinárodní jazykový institut Most
Anglický jazyk
září 2004 – červen 2005Základní
Hotelová škola Poděbrady, příspěvková organizace
Hotelnictví a turismus
září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 5 měsíců
Ne*****.o.
Specialista pro vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
září 2009 – listopad 2019 10 let a 3 měsíce
Zodpovědnost za školení – vytváření a aktualizace školícího plánu včetně plánování a dodržování rozpočtu Koordinace jazykových kurzů včetně kontroly fakturace Podpora při náborech zaměstnanců – selekce životopisů, telefonický před výběr kandidátů, pohovory Zodpovědnost za získání a zpracování dotací na vzdělávání Hodnocení výkonnosti a znalostí zaměstnanců Motivační pohovory se zaměstnanci Spoluúčast na vstupních školeních Zodpovědnost za popisy práce Zodpovědnost za interní a externí audity Zodpovědnost za směrnice pro HR, jejich aktualizace Zadávání a aktualizace dat do personálního IT systému Práce s docházkovým systémem ANET Organizace firemních akcí Komunikace s externí mzdovou účtárnou, správou OSSZ, pojišťovnou, úřadem práce, exekutorskými úřady..)
Ho*********aha
Asistentka personálního oddělení
září 2008 – září 2009 1 rok a 1 měsíc
Spolupráce při náboru – zadávání inzerce, selekce životopisů, vedení telefonických pohovorů Zajišťování nástupní procedury – příprava pracovně – právní dokumentace a vstupních materiálů pro zaměstnance, koordinace úvodního školení BOZP a PO, spolupráce na preventivních prohlídkách Příprava podkladů pro mzdovou účetní Podpora personální manažerky (kontrola docházky, komunikace s OSSZ) Koordinace studentských praxí, výpomocí a brigád, zajišťování a podpora studentů, spolupráce s hotelovými školami a učilišti Podpora vedoucích jednotlivých oddělení Aktualizace dat personálního oddělení Evidence uskutečněných školení Exkurze po hotelu pro studenty a nové zaměstnance Zajišťování stáží zahraničních studentů
Ho*********aha
Vedoucí směny recepce, Noční auditor, recepční
červenec 2005 – srpen 2008 3 roky a 2 měsíce
Osobní i telefonická komunikace s hosty, vyřizování požadavků Poskytování informací o nabízených službách Odpovědnost za platební transakce uskutečňované na recepci Příjem rezervací a jejich záznam do informačního systému Administrativní činnost – vyřizování došlé pošty, jednání s bankou Příprava podkladů k fakturaci Operativní řešení problémů Zodpovědnost za denní či noční směnu (vedení týmu 2 recepčních) Úzká spolupráce s ostatními odděleními Auditorská činnost – kontrola uskutečněných plateb po denní směně, kontrola vystavených faktur, kontrola plateb F&B středisek, uzavírání pokladen, uzávěrka informačního systému
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
SAP - HR modul vzdělávání
Kurzy
Prezentační a rétorické dovednosti
říjen 2013
Štíhlá výroba
květen 2013
HR manažer
září 2012
Analýza potřeb školení
říjen 2010
Vedení přijímacích pohovorů
září 2009