Není foto: M. K.
ID 1050229

M. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Mezinárodní jazykový institut Most

Anglický jazyk

září 2004 – červen 2005Základní

Hotelová škola Poděbrady, příspěvková organizace

Hotelnictví a turismus

září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 5 měsíců

Ne*****.o.

Specialista pro vzdělávání a rozvoj zaměstnanců

září 2009 – listopad 2019 10 let a 3 měsíce

 Zodpovědnost za školení – vytváření a aktualizace školícího plánu včetně plánování a dodržování rozpočtu  Koordinace jazykových kurzů včetně kontroly fakturace  Podpora při náborech zaměstnanců – selekce životopisů, telefonický před výběr kandidátů, pohovory  Zodpovědnost za získání a zpracování dotací na vzdělávání  Hodnocení výkonnosti a znalostí zaměstnanců  Motivační pohovory se zaměstnanci  Spoluúčast na vstupních školeních  Zodpovědnost za popisy práce  Zodpovědnost za interní a externí audity  Zodpovědnost za směrnice pro HR, jejich aktualizace  Zadávání a aktualizace dat do personálního IT systému  Práce s docházkovým systémem ANET  Organizace firemních akcí  Komunikace s externí mzdovou účtárnou, správou OSSZ, pojišťovnou, úřadem práce, exekutorskými úřady..)

Ho*********aha

Asistentka personálního oddělení

září 2008 – září 2009 1 rok a 1 měsíc

 Spolupráce při náboru – zadávání inzerce, selekce životopisů, vedení telefonických pohovorů  Zajišťování nástupní procedury – příprava pracovně – právní dokumentace a vstupních materiálů pro zaměstnance, koordinace úvodního školení BOZP a PO, spolupráce na preventivních prohlídkách  Příprava podkladů pro mzdovou účetní  Podpora personální manažerky (kontrola docházky, komunikace s OSSZ)  Koordinace studentských praxí, výpomocí a brigád, zajišťování a podpora studentů, spolupráce s hotelovými školami a učilišti  Podpora vedoucích jednotlivých oddělení  Aktualizace dat personálního oddělení  Evidence uskutečněných školení  Exkurze po hotelu pro studenty a nové zaměstnance  Zajišťování stáží zahraničních studentů

Ho*********aha

Vedoucí směny recepce, Noční auditor, recepční

červenec 2005 – srpen 2008 3 roky a 2 měsíce

 Osobní i telefonická komunikace s hosty, vyřizování požadavků  Poskytování informací o nabízených službách  Odpovědnost za platební transakce uskutečňované na recepci  Příjem rezervací a jejich záznam do informačního systému  Administrativní činnost – vyřizování došlé pošty, jednání s bankou  Příprava podkladů k fakturaci  Operativní řešení problémů  Zodpovědnost za denní či noční směnu (vedení týmu 2 recepčních)  Úzká spolupráce s ostatními odděleními  Auditorská činnost – kontrola uskutečněných plateb po denní směně, kontrola vystavených faktur, kontrola plateb F&B středisek, uzavírání pokladen, uzávěrka informačního systému

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

SAP - HR modul vzdělávání

Kurzy

Prezentační a rétorické dovednosti

říjen 2013

Štíhlá výroba

květen 2013

HR manažer

září 2012

Analýza potřeb školení

říjen 2010

Vedení přijímacích pohovorů

září 2009

Zájmy

Sport - běh, fitness.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45