Roman K. 23 let , životopis 1073792
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Karlín + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Marketingová komunikace Pokladní Pracovník back office Pracovník na přepážce Pracovník podpory zákazníků Prodavač Prodejce po telefonu / Telesales Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Akademie hotelnictví a cestovního ruchu - střední škola, s.r.o.
Hotelnictví a Cestovní ruch
září 2018 – červen 2022SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 5 měsíců
Sa*********sso
Specialista pro prémiový prodej - NESPRESSO
červen 2024 – prosinec 2025 1 rok a 7 měsíců
Poskytování prémiového zákaznického servisu v luxusním retail prostředí. Aktivní oslovování zákazníků, prezentace kávových produktů a pomoc s výběrem kávovarů dle individuálních potřeb. Budování vztahu s klienty a péče o jejich spokojenost během celé nákupní zkušenosti. Zodpovědnost za vizuální prezentaci prodejního místa, doplňování zásob a práce s interním systémem. Spolupráce s týmem na plnění prodejních cílů a podpora značky Nespresso v souladu s její prémiovou identitou.
Pr*********via
Cestovní agentura Invia
prosinec 2022 – červen 2024 1 rok a 7 měsíců
Komplexní péče o zákazníky při výběru a prodeji zájezdů. Aktivní komunikace s klienty (osobně, telefonicky i e-mailem), zjišťování jejich preferencí a doporučování vhodných destinací a cestovních balíčků. Zpracování rezervací, administrace objednávek a práce s interními systémy. Řešení individuálních požadavků a dotazů s důrazem na vstřícnost a profesionální přístup. Spolupráce s cestovními kancelářemi, orientace v nabídce trhu a sledování aktuálních trendů v cestovním ruchu.
Ca*********Spa
Specialista klientské podpory – Wellness & Spa Services- BRIGÁDA
září 2020 – prosinec 2021 1 rok a 4 měsíce
Poskytování prémiové zákaznické péče klientům wellness centra s důrazem na individuální přístup a vysoký standard služeb. Profesionální přivítání hostů a zajištění jejich pohodlí během celého pobytu. Efektivní obsluha rezervačních a pokladních systémů. Informování klientů o nabídce služeb, procedurách a wellness produktech. Aktivní řešení požadavků a zpětné vazby s cílem maximalizovat klientskou spokojenost. Úzká spolupráce s týmem masérů, terapeutů a recepce pro zajištění plynulého provozu. Péče o čisté, klidné a reprezentativní prostředí odpovídající prémiovým standardům wellness služeb.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Zákaznický servis, aktivní přístup, empatie, orientace na zákazníka, osobní přístup, flexibilita, přizpůsobivost, schopnost pracovat v různých směnách, rychle se učit nové věci, organizační schopnosti, organizace času a prioritizace úkolů, efektivní komunikace, zvládání stresu, týmová spolupráce, kreativní a logické myšlení, hledání inovativních řešení, tvůrčí přístup k řešení problémů, hledání souvislostí