
Z. G. , životopis 705734
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola řemesel a podnikání, p.o. Frýdek-Místek
Ekonomika a podnikání (Obchodně podnikatelská činnost)
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 6 měsíců
Z *********ava
Specialista náboru / regionální vedoucí
2018 – prosinec 2019 2 roky
Vyhledávání vhodných uchazečů po celé ČR vč.OZP pracovníků na pozice v oblasti distribuce (náborové letáky, úřady, internet, sociální síťě, chráněné dílny ...), selekce životopisů, spolupráce s Českou distribuční, každodenní práce v terénu po celé ČR, koordinace zaměstnanců, řešení a chod svěřeného území, veškerá administrativa, příprava podkladů ke mzdám, fakturace, každodenní řešení různých situací v terénu, plánování distribuční síťě, spolupráce s regionálním vedoucím na území, interní kontroly, reporting
Ma*****ava
Koordinátor, náborový specialista
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
Koordinátor a nábor nových agenturních zaměstnaců pro korejský trh, tvorba inzerce, vyhledávání vhodných inzertních portálů, selekce životopisů, komunikace s úřady, práce v terénu, komunikační prostředník mezi zaměstnanci firmy a obchodními partnery, příprava podkladu k nástupu, zařízení vstupní lékařské prohlídky, pracovních oděvů, zaškolení, každodenní komunikace, svěření zaměstnanců, vyplacení záloh, veškerá administrativní činnost spojená s nástupem zaměstance, příprava a fakturace pro mzdy, každodenní činnost v terénu, příprava reportů
Fi*****sko
Samostatně vydělečná činnost
2011 – 2015 4 roky a 6 měsíců
Restaurační zařízení, pomoc při objednávkách, nábor nových zaměstnanců, vedení restaurací, zajištění celkového chodu
Zu*******ava
Náborový pracovník / Asistentka
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
Kompletní nábor nových pracovníků na stánkový prodej kosmetiky, selekce životopisů, tvorba inzerátů, vyhledávání vhodných inzertních portálů a vkládání inzerátů na portály a sociální sítě, komunikace, zadávání dat do PC, personální činnost, příprava podkladů ke mzdám, veškerá administrativní agenda, pomoc při stánkovém prodeji, zaškolení, organizace, vyhledávání a pronájem vhodných míst k prodeji
VE*********ava
Administrativní pracovník školícího centra
2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců
Vedení administrativní agendy, příprava podkladů ke školení, organizace školení, pomoc na recepci
ZD*****ava
Asistentka
2008 – 2010 2 roky a 6 měsíců
Fakturace, příprava podkladů pro účetní, personalistku, příjem, evidence a zpracování korespondence, vedení pokladny, vyřizování veškerých operativních úkolů, komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů, Agenda okolo zaměstnanců (pracovní smlouvy, odpr. hodiny, dovolené, nemocenské, atd.), plánování a organizace práce
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Kurzy
Psaní všemi deseti
2005