L. K. , životopis 687597
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Management a marketing
2016 – 2019Vysokoškolské
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Management a ekonomika podniku
2012 – 2016Bakalářské
Gymnázium Jakuba Škody, Přerov, Komenského 29
Všeobecné vzdělání
2008 – 2012SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 1 měsíc
MF*******.o.
Obchodní asistentka (referent)
březen 2022 – dosud 3 roky a 10 měsíců
Kompletní rozjezd a organizace projektu samoobslužných stojanů na Českých poštách (výběr položek, zajišťování náhrad produktů, spolupráce na reklamacích, zajištění logistiky, komunikace s montážní skupinou, poštami, objednávky); Správa a evidence komisního zboží a komisních skladů, přeceňování komisního zboží; Zalistování nových položek odběratelům; Tvorba cenových nabídek; Tvorba objednávek; Proces zajištění vánočního sortimentu na prodejnách OBI CZ a SK (výběr položek, zalistování, tvorba objednávek, administrativa, vyřizování vratek); Nabídky, zalistování zboží a tvorba objednávek pro prodejny Penny Marketu; Rozjezd nového projektu stojanů na vybraných prodejnách Penny Marketu; Zajišťování překladů karet zboží do dalších jazykových mutací; Organizace firemního veletrhu na podporu prodeje zboží; Podpora celého obchodního oddělení
EM*********.o.
Specialista marketingové komunikace
květen 2021 – listopad 2021 7 měsíců
Příprava podkladů pro výrobu marketingových materiálů (letáky, plakáty, cedule, inzerce, internetové bannery...); tvorba newsletteru; příprava podkladů a spolupráce s copywritery za účelem vytvoření popisu zboží pro e-shop; návrh struktury, úprava dat a celková organizace měsíčního letáku; komunikace s fotografy a dodavateli videí; návrh příspěvků na sociální sítě; vyhledávání influencerů; zajišťování dárkových poukázek
EM*********.o.
Referent grafického oddělení
prosinec 2019 – duben 2021 1 rok a 5 měsíců
Zajištění překladů firemních materiálů (návody, obaly, MKTG materiály...) – evidence požadavků, komunikace s agenturami, korektury; zajištění korektur výstupů z DTP – typografické, pravopisné, stylistické, obsahové; vedení a správa agendy fotodokumentace produktů – revize fotografií (aktuálnost), zajištění produktů k nafocení od produktových manažerů či ze skladu, komunikace s fotografem, vedení evidence produktů; komunikace s odděleními napříč společností k zajištění dalších požadavků (produktové, marketingové, e-commerce)
ZD*******tvo
Administrativní pracovník (letní brigáda)
červenec 2009 – září 2019 10 let a 3 měsíce
Tvorba nájemních smluv včetně výpočtu nájemného a daní, evidence a platba došlých faktur, vystavování základních faktur, přepočet majetkových podílů členů, evidence průmyslových hnojiv, vypracování přehledu hnojených půdních bloků, třídění dokumentů s uplynulou skartační lhůtou
Ol*******.o.
Administrativní pracovník (brigáda)
leden 2017 – červen 2017 6 měsíců
Třídění a evidence výrobní dokumentace, zadávání údajů do PC, popis šanonů, práce s archivními materiály
IP*******.o.
Strážný (brigáda)
říjen 2015 – říjen 2016 1 rok a 1 měsíc
Kontrola vozidel přijíždějících a vyjíždějících z areálu společnosti Precheza a.s., kontrola areálu, zápis návštěvníků do informačního systému, práce na recepci
KB*******.o.
Kontrolor kvality výrobků (letní brigáda)
červenec 2009 – srpen 2015 6 let a 2 měsíce
Kontrola kvality rozpracovaných a hotových výrobků pomocí základních měřidel, čtení základní technické dokumentace, třídění zakázek, ojehlování a navrtávání strojírenských dílů, lisování a montování jednodušších součástek (letní brigáda)
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Teams) - střední úroveň, Microsoft Dynamics NAV - základní úroveň, PhotoFiltre - základní úroveň