Pavlos V. 32 let , životopis 1512754
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Chodov + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba, Nepřetržitý provoz
Práce z domova
Ne
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ managementu a služeb
Managment sportovních zařízení
září 2010 – květen 2014SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 4 měsíce
Fo*********.s.
Specialista IT Operačního Centra
březen 2020 – dosud 5 let a 10 měsíců
Spoluzaložení a nastavení interních procesů IT operačního centra Vedení týmu IT specialistů (L1–L3 podpora), plánování směn a priorit Odpovědnost za dostupnost a výkonnost systémů, monitoring a eskalaci incidentů Zavádění ITIL procesů (Incident, Problem, Change Management) Spolupráce s vývojovými a bezpečnostními týmy při řešení kritických incidentů Reporting KPI a SLA, návrh a implementace optimalizačních opatření Komunikace s partnery a dodavateli, řešení technických i provozních požadavků Návrh a implementace nástrojů pro monitoring, automatizaci a efektivní správu infrastruktury
Fo*********.s.
Technická podpora poboček
červenec 2018 – březen 2020 1 rok a 9 měsíců
technická podpora poboček - Technická podpora poboček Fortuna - navigace v programu KASA V4, technická pomoc obsluze pobočky při problémech s veškerým hardwarem i softwarem, který používá. Dále práce v programech NAVIPRO (zejména storno tiketu, kontrola žurnálu, blokace poboček a jiné) a BETSYS (kontrola údajů, vyhledávání klientů). Pracovní náplní na této pozici je i práce v programu JIRA (zadávání a správné přiřazování incidentů)
Fo*********.s.
Specialista provozu sázkové kanceláře
prosinec 2016 – červen 2018 1 rok a 7 měsíců
Vedoucí pobočky sázkové kanceláře, tisk nabídek, výsledků, příjem sázek, případně editace a tvorba registrací klientů v programu KASA V4, práce v systému MoneyGram a Ticketportal, komunikace se zákazníky, Odpovědnost za svěřenou hotovost a běžný chod pobočky.
Vš*****ity
Administrativní pracovník
září 2014 – prosinec 2016 2 roky a 4 měsíce
Administrativa, telefonická a emailová komunikace s klienty a majiteli nemovitostí k prodeji, hledání vhodných nemovitostí k investici a vytvoření nabídky na koupi, případně přihlášení k dražbě a následně odpovědnost za její průběh. Během této praxe jsem absolvoval i kurz prodejní a verbální komunikace.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Technické: ITIL, monitoring systémů (Zabbix, Grafana), JIRA, Conflunece, Kasa V4, Betsys, Navipro, Web2 admin, kybernetická bezpečnost. Manažerské: vedení týmu, plánování provozu, reporting KPI/SLA, komunikace s klienty, řešení incidentů, optimalizace procesů.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)