Není foto: V. W.
ID 1439385

V. W.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Bakalářské

VŠB - Technická Univerzita Ostrava

Veřejná ekonomie a správa

2020 – 2023Bakalářské

Střední zemědělská škola, Český Těšín

Ekologie a ochrana prostředí

2001 – 2005SŠ s maturitou

Praxe 9 let

Ef*********.o.

Specialista Back Office

září 2022 – dosud 3 roky a 1 měsíc

Kompletní zajištění procesů spojených s připojením fotovoltaických elektráren a tepelných čerpadel k distribuční síti Koordinace a vedení zakázek v interním systému, včetně důkladné kontroly a ověřování podkladů. Komunikace s distributory, klienty a relevantními institucemi. Reporting výsledků souvisejících s připojováním FVE a tepelných čerpadel a dalších technologií z portfolia společnosti. Zajištění administrativního zázemí pro firmu, včetně správy pošty a nákupu kancelářských potřeb.

SE*****.o.

Obchodní zástupce

únor 2018 – únor 2019 1 rok a 1 měsíc

Správa regionu v oblasti tiskových a softwarových řešení Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí a rozvoj vztahů se stávajícími klienty. Analýza potřeb klienta a příprava nabídek koncipovaných na míru. Vyjednávání obchodních nabídek a smluvních podmínek. Zajištění komplexního servisu a podpory pro klienty v oblasti tiskových, softwarových a hardwarových řešení.

Bo*****r.o

Referent fakturace | Referent vymáhání pohledávek

leden 2017 – leden 2018 1 rok a 1 měsíc

Referent fakturace (externí zaměstnanec pro ČEZ Prodej a.s.) Odpovědnost za kontrolu a eliminaci chyb v fakturačním systému, zajištění správnosti a včasnosti vystavovaných faktur. Aktivní správa pohledávek a provádění kontrol v insolvenčním rejstříku. Koordinace s interními týmy a zákazníky za účelem vyřešení případných nesrovnalostí a optimalizace fakturačních procesů. Referent vymáhání pohledávek, sk. Insolvence (externí zaměstnanec pro ČEZ Prodej a.s.) Provádění kontroly insolvenčního rejstříku v kombinaci s interní databází zákazníků a identi

RW*******.o.

Referent vymáhání pohledávek (mimosoudní oddělení)

říjen 2009 – listopad 2011 2 roky a 2 měsíce

Aktivní řešení pohledávek v rámci dědických řízení, včetně komunikace se soudy, notáři a dědici. Schvalování a nastavování splátkových kalendářů, monitorování a kontrola zákaznických účtů dlužníků. Zadávání zakázek na odpojení osob v prodlení s platbou a koordinace s interními týmy pro zajištění efektivního vymáhání pohledávek. Příprava podkladů pro právní řízení a koordinace s advokátními kancelářemi, exekutory a insolvenčními správci.

RW*******.o.

Operátor Call centra

listopad 2008 – září 2009 11 měsíců

Vyřizování příchozích hovorů na příchozí lince Call centra

St*******.o.

Account Manager IT

březen 2008 – říjen 2008 8 měsíců

Zprostředkování toku informací mezi klientem a grafikem a dodavateli, vytváření cenových kalkulací, jednání s dodavatelskými subjekty.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník

MS Windows XP / Vista / 7Začátečník

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

SAPZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Úspěšná komunikace s klientem (Úvod do sebezkušenosti)

2010

Vymáhání a řešení pohledávek

2009

Obtížné situace

2009

Komunikační dovednosti I

2008

Administrativní pracovník s rozšířenou jazykovou výukou

2007

Zájmy

Rodina a popřípadě houbaření

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45