
V. W. , životopis 1439385
Vzdělání Bakalářské
VŠB - Technická Univerzita Ostrava
Veřejná ekonomie a správa
2020 – 2023Bakalářské
Střední zemědělská škola, Český Těšín
Ekologie a ochrana prostředí
2001 – 2005SŠ s maturitou
Praxe 9 let
Ef*********.o.
Specialista Back Office
září 2022 – dosud 3 roky a 1 měsíc
Kompletní zajištění procesů spojených s připojením fotovoltaických elektráren a tepelných čerpadel k distribuční síti Koordinace a vedení zakázek v interním systému, včetně důkladné kontroly a ověřování podkladů. Komunikace s distributory, klienty a relevantními institucemi. Reporting výsledků souvisejících s připojováním FVE a tepelných čerpadel a dalších technologií z portfolia společnosti. Zajištění administrativního zázemí pro firmu, včetně správy pošty a nákupu kancelářských potřeb.
SE*****.o.
Obchodní zástupce
únor 2018 – únor 2019 1 rok a 1 měsíc
Správa regionu v oblasti tiskových a softwarových řešení Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí a rozvoj vztahů se stávajícími klienty. Analýza potřeb klienta a příprava nabídek koncipovaných na míru. Vyjednávání obchodních nabídek a smluvních podmínek. Zajištění komplexního servisu a podpory pro klienty v oblasti tiskových, softwarových a hardwarových řešení.
Bo*****r.o
Referent fakturace | Referent vymáhání pohledávek
leden 2017 – leden 2018 1 rok a 1 měsíc
Referent fakturace (externí zaměstnanec pro ČEZ Prodej a.s.) Odpovědnost za kontrolu a eliminaci chyb v fakturačním systému, zajištění správnosti a včasnosti vystavovaných faktur. Aktivní správa pohledávek a provádění kontrol v insolvenčním rejstříku. Koordinace s interními týmy a zákazníky za účelem vyřešení případných nesrovnalostí a optimalizace fakturačních procesů. Referent vymáhání pohledávek, sk. Insolvence (externí zaměstnanec pro ČEZ Prodej a.s.) Provádění kontroly insolvenčního rejstříku v kombinaci s interní databází zákazníků a identi
RW*******.o.
Referent vymáhání pohledávek (mimosoudní oddělení)
říjen 2009 – listopad 2011 2 roky a 2 měsíce
Aktivní řešení pohledávek v rámci dědických řízení, včetně komunikace se soudy, notáři a dědici. Schvalování a nastavování splátkových kalendářů, monitorování a kontrola zákaznických účtů dlužníků. Zadávání zakázek na odpojení osob v prodlení s platbou a koordinace s interními týmy pro zajištění efektivního vymáhání pohledávek. Příprava podkladů pro právní řízení a koordinace s advokátními kancelářemi, exekutory a insolvenčními správci.
RW*******.o.
Operátor Call centra
listopad 2008 – září 2009 11 měsíců
Vyřizování příchozích hovorů na příchozí lince Call centra
St*******.o.
Account Manager IT
březen 2008 – říjen 2008 8 měsíců
Zprostředkování toku informací mezi klientem a grafikem a dodavateli, vytváření cenových kalkulací, jednání s dodavatelskými subjekty.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník
MS Windows XP / Vista / 7Začátečník
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
SAPZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Úspěšná komunikace s klientem (Úvod do sebezkušenosti)
2010
Vymáhání a řešení pohledávek
2009
Obtížné situace
2009
Komunikační dovednosti I
2008
Administrativní pracovník s rozšířenou jazykovou výukou
2007