Není foto: Romy H.
ID 1507422

Romy H. 58 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Motol + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně

Vzdělání Vysokoškolské

Filozofická fakulta UP v Olomouci

Překladatelství - angličtina a němčina

září 1986 – květen 1992Vysokoškolské

Praxe 30 let a 4 měsíce

O*****Č

Soudní tlumočnice a překladatelka pro anglický a německý jazyk

prosinec 1996 – dosud 29 let a 1 měsíc

Překlady a tlumočení pro orgány veřejné moci v oblastech: • Trestního práva – hospodářská kriminalita (úvěrové, bankovní a další finanční podvody), obecná kriminalita (krádeže, násilné trestné činy) • Rodinného práva – rozvody, výživné, péče o dítě, opatrovnictví apod. • Obchodního práva – nemovitosti, finance, korporátní záležitosti apod. Překlady a tlumočení pro právnické a fyzické osoby v oblastech: • Obchodního práva – zakládání, přeměna, zánik obchodních korporací, finanční výkaznictví, daně apod. • Pojišťovnictví – pojistné podmínky (osobní, nákladní, lodní doprava, odpovědnost, cestovní pojištění, dokumentace k HR apod.) • Občanského práva – osobní doklady, nájemní smlouvy, dědické řízení apod. • Pracovní právo – pracovní smlouvy, DPP, DPČ, NDA, mzdy, HR apod. • Lékařství – překlady smluvní dokumentace ke klinickým studiím pro SÚKL

DL*******žka

Osobní asistentka partnera

březen 2012 – listopad 2018 6 let a 9 měsíců

• organizační a administrativní podpora partnera a advokátů pracovní skupiny • překlady a korektury právních dokumentů (angličtina / němčina / čeština) v oborech práva nemovitostí, pracovního práva, bankovnictví a financí • ověřování listin a podpisů • správa datových schránek • správa spisů a archivu • příprava podkladů k fakturaci • personalistika v rámci skupiny • organizace školení a seminářů

WO*****.o.

Vedoucí recepce

září 2009 – únor 2012 2 roky a 6 měsíců

• vedení recepce • personalistika v rámci recepce a sekretariátu • organizace schůzek / akcí / konferenčních hovorů

To*****ouc

Překladatelka / tlumočnice / asistentka generálního ředitele společnosti

květen 1993 – červenec 1994 1 rok a 3 měsíce

• překlady obchodní a technické dokumentace • tlumočení obchodních a technických jednání • organizační a administrativní podpora generálního ředitele společnosti.

Jazyky

polštinapokročilý začátečník

češtinavýborná

němčinavýborná

angličtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Kurzy

Úvod do českého práva, Právnické minimum – Modul I. soukromé právo

Kurz dalšího vzdělávání pro soudní tlumočníky a překladatele Úspěšně zakončeno závěrečnou zkouškou

červen 2025

Úvod do českého práva, Právnické minimum – Modul II. veřejné právo

Kurz dalšího vzdělávání pro soudní tlumočníky a překladatele Úspěšně zakončeno závěrečnou zkouškou

červen 2024

Zájmy

Sport, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45