Daniela R. 30 let , životopis 1512536
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vinohrady + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola obchodu a služeb, Teplice, příspěvková organizace
Grafický design
září 2012 – červen 2015SŠ s maturitou
Vyšší odborná škola oděvního návrhářství a Střední průmyslová škola oděvní, Praha 7, Jablonského 3
Modelářství a návrhářství oděvů
září 2011 – červen 2012Základní
Praxe 8 let a 8 měsíců
Ma*******e B
Someliér
říjen 2023 – září 2025 2 roky
Marie B + Vin De Marie - starost a péče o vinný sklep a vinotéku - komunikace s dodavateli, objednávky vín a dalších produktů, práce v systému Septim a ResDiary, naskladňování - faktury, inventury a další administrativa - správa e-shopu Vin de Marie (Shoptet) - tvorba produktů a popisky - tvorba vinného lístku, technických karet vín pro kolegy a školení kolegů - degustace vín Rendez-Vin ve Vin de Marie (vymýšlení témat, příprava a prezentace degustací) - péče o hosty, servis vín během celého dne a sestavení vinného párování k degustačnímu menu, příprava cocktailů a dalších nápojů - spolupráce s MKT Ambiente na Instagramu Vin de Marie, natáčení videí a rozhovorů, focení atp.
Wi*****.o.
Someliér
září 2022 – říjen 2023 1 rok a 2 měsíce
- zákaznický servis - organizace eventů - degustace vín - manažer směny
Pr*******eFx
People Ops Specialist
červen 2022 – červen 2022 1 měsíc
onboarding, benefity
HO******R
HR specialista
listopad 2021 – květen 2022 7 měsíců
- on/off boarding (včetně expatů a evropských poboček; bezpečnost kanceláře, vstupní lékařská prohlídka) - komunikace s evropskými pobočkami a externími agenturami - zpracování mezd (interně i ve spolupráci s externím poskytovatelem, včetně evropských poboček) a správa benefitů - spolupráce s externím partnerem při vyřizování víz, příprava smluv a pracovních dokumentů - plánování teambuildingů a firemních akcí - koordinace s kolegy z adminu a recepce
OT*****.o.
Office manager
leden 2018 – září 2021 3 roky a 9 měsíců
- docházky, zpracování mezd, on/off boarding zaměstnanců, příprava smluv a dalších dokumentů, bezpečnost práce (BOZP), zaměstnanecké benefity, každodenní komunikace v angličtině - kontrola firemních financí, včetně firemních výdajů a plateb, fakturace - správa kanceláře a zázemí (office/facility management) - stěhování kanceláře – zajištění všeho potřebného od A do Z - organizace firemních akcí a teambuildingů
Eu*********.o.
Pracovník back office
listopad 2016 – prosinec 2017 1 rok a 2 měsíce
administrativa, přefakturace, fakturace
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník
Adobe InDesignZačátečník
Adobe PhotoshopZačátečník
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZkušený
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Střih videaZačátečník
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Certifikát Sommeliera, Asociace Sommelierů ČR
ID pověření 2023/015
listopad 2023
Online Copywriting, WPP Media Czech
březen 2019
Certifikát o absolvování školení Excelu,
AbecedaPC Consulting a.s.
září 2017
Europass Mobility, ADC College
únor 2013