Není foto: M. F.
ID 694821

M. F.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Chtějí pracovat jako:

Vzdělání Vyšší odborné

Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, Kotlářská 263/9, 602 00 Brno

Sociální práce

2011 – 2014Vyšší odborné

Speciální střední škola a Odborné učiliště pro zrakově postiženou mládež, Kamenomlýnnská 124/2, 603 00 Brno

Sociální činnost (Sociálněsprávní činnost)

2001 – 2005SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 9 měsíců

Ce*******nek

Terénní pracovník, Sociální pracovník, Pracovník v sociálních službách pověřený vedením úseku PSS

duben 2021 – dosud 4 roky a 4 měsíce

2021 - 2022 terénní služba přímé péče v domácnosti uživatelů sociální služby (senioři) - zajištění úkonů péče v oblasti hygieny a sebeobslužných úkonů, péče o domácnost včetně domácích zvířat, zprostředkování kontaktu se společenským prostředím, zajištění nákupů, kontakt s lékaři, apod. 2022 - 2023 sociální pracovník v Domově pro osoby se zdravotním postížením Nojmánek (zástup za rodičovskou dovolenou) - vedení sociální agendy - přijímání a evidence žádostí žadatelů o službu, jednání se zájemci o službu, sociální šetření, podílení se na tvorbě individuálních plánů, metodických postupů a vnitřních pravidel organizace, poskytování poradenství a spolupráce s ostatními organizacemi poskytujícími sociální služby, účast na poradách managementu, podílení se na tvorbě a vykazování úkonů v programu Jameson, vypracování výpočtu měsíčních plateb uživatelů služby, komunikace s rodinami a opatrovníky uživatelů, vedení finanční hotovosti uživatelů, dokumentace příjmů a výdajů, podílení na zabezpečení kulturních, sportovních a terapeutických akcí, zástup za vedoucí domova v době její nepřítomnosti, apod. 2023 - doposud pracovník v sociálních službách pověřený vedením úseku PSS v Domově pro osoby se zdravotním postižením Nojmánek - organizace a řízení práce pracovníků PSS, sestavování měsíčního harmonogramu služeb pro pracovníky PSS v nepřetržitém provozu, zodpovědnost za včasné a správné plnění úkolů pracovníků PSS, podílení se na tvorbě plánů péče uživatelů a jejich pravidelné hodnocení, koordinace spolupráce všech pracovníků zařízení s úsekem PSS, zodpovědnost za materiální zabezpečení na pracovišti, proškolování nově příchozích zaměstnanců, v mimořádných případech plné zastoupení za pracovníky PSS v rámci naplánovaných směn, zpracovávání měsíčních výkazů pro mzdy pracovníků PSS v programu CYGNUS a zodpovědnost za jejich včasné předání mzdové účtárně, apod.

Ma*********rna

terénní sociální pracovnice

říjen 2020 – březen 2021 6 měsíců

práce s nízkoprahovou skupinou osob(bezdomovectví, uživatelé návykových látek, osoby po výkonu trestu, apod.) v oblasti zabydlování do sociálních bytů s podporou v rámci evropského projektu Kontaktní místo pro bydlení, včetně sociální podpory při žádání klientů o dávky z ÚP, ČSSZ, zařizování domácností nábytkem, potravinová pomoc, řešení sousedských sporů, navazování dalších sociálních služeb, platební gramotnost, apod.

Úř*******rno

Sociální pracovník - věřejné opatrovnictví

květen 2018 – září 2020 2 roky a 5 měsíců

výkon funkce veřejného opatrovníka u osob omezených ve svéprávnosti dle Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., zastupování v rozsahu stanoveném soudy, správa majetku, kontrola a údržba bytu/domu, provádění sociálních šetření, zastupování osob omezených ve svéprávnosti před soudy a jinými institucemi, vedení spisové dokumentace dle Správního řádu č. 500/2004 Sb., archivace, součinnost se soudy, úřady práce, ČSSZ, finančními úřady a jinými organizacemi, vedení finančních záležitostí včetně vyúčtování, zajištění ochrany práv opatrovanců, řešení exekucí a jiných právních úkonů, uplatňování zákonných nároků opatrovanců, zajištění důstojného života, zajištění zdravotní a sociální péče, pracovní rehabilitace, součinnost se zdravotnickými a sociálními zařízeními, zajištění agendy opatrovnictví dle §91 odstavec 6 Zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb., výkon funkce opatrovnictví u osob neznámého pobytu při zrušení místa trvalého pobytu, zajištění agendy dotací z dotačního programu MČ a individuálních dotací v sociální a zdravotní oblasti z rozpočtu MČ, zajištění konverze dokumentů (rozsudků soudu), práce s programem vedení spisové dokumentace VERA a finančním programem Ginis, účast na komunitním plánování města Brna, zajištění pomoci občanům, kteří potřebují péči - prvotní kontakt s institucemi a předání informací, zapojení seniorů a osob se zdravotním postižením do kulturního a společenského života, příprava a zajištění vánočních akcí pro seniory pořádané MČ Brno - Královo Pole.

Do*******rno

Pracovník v sociálních službách - přímá obslužná péče

2006 – 2017 11 let a 6 měsíců

Pomocná, obslužná a ošetřovatelská péče o klienty, doprovázení klientů na odborná vyšetření, aktivizační činnost, vedení dokumentace sociálního plánování s klienty - klíčový pracovník, komunikace s rodinou ohledně specifických potřeb a přání klienta a jejich následné zajištění.

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

znalost práce s programem Jameson, CYGNUS

Kurzy

Akreditované vzdělávací programy MPSV

Základy první pomoci pro pracovníky v sociálních službách (8h); Zvládání projevů agresivního chování u klientů sociálních služeb a možnosti prevence (8h), Hygienické minimum (6h), Komunikace pracovníků s rodinami klientů (8h)

2024

Akreditované vzdělávací programy MPSV

Focusing - metoda pro zvládání emocí a stresu (8h); Úvod do problematiky první pomoci v sociálních službách (8h); Bez spolupráce to v sociálních službách nejde - týmová spolupráce v sociálních službách (8h)

2023

Akreditované vzdělávací kurzy

Standardy kvality sociálních služeb aktuálně v praxi (8h), Přístup k lidem s mentálním postižením vedoucí k rozvoji jejich dovedností (8h)

2022

Na přelomu let 2019/2020 absolvování kompletní série akreditovaných kurzů zaměřené na opatrovnictví osob s omezenou svéprávností

84 hodiny akreditovaných kurzů paní Mgr. Radky Pešlové, zaměřené na výkon funkce veřejného opatrovnictví do A do Z

2020

Základní kurz kybernetické bezpečnosti

kurz zakončený testem - Certifikát

2019

Zkouška odborné způsobilosti - Institut pro veřejnou správu Praha

absolvování přípravy k obecné části ZOZ v rozsahu 30 hodin - Veřejná správa a Správní řád - zakončení úřednickou zkouškou 23.10.2019 absolvování přípravy k odborné části ZOZ v rozsahu 44 hodin - Veřejné opatrovnictví - zakončení úřednickou zkouškou 23.10.2019

2019

V letech 2007 - 2019 absolvování mnoha kuzrů a školení v rámci vzdělávání pracovníků

Komunikace s "problémovými typy" klientů, Specifikace práce na gerontopsychiatrických pracovištích, Umírání a smrt v práci pracovníků sociální služby, Poruchy osobnosti, Etika v práci zdravotní sestry, Individuální plánování sociálních služeb, Empatie a naslouchání, Individuální plánování péče, Spirituální služby v dlouhodobé péči, Péče o klienty s diabetes mellitus, Akutní stavy ve fyzioterapii, Komunikace se seniory se syndromem demence, Přednemocniční první pomoc, Paliativní medicína, Péče o pečující, Eticky myslet-lidsky pečovat, Péče o imobilní klienty, Pracovně-právní problematika v zařízeních sociální služby, Úvod do právní problematiky v sociálních službách, Psychiatrické minimum, Poskytování dotací z rozpočtu obce od A do Z

2007

Akreditovaný kvalifikační kurz Všeobecný sanitář pod č.j.: MZDR 17621/2004

zakončený ústní a praktickou zkouškou, Osvědčení

2006

Zájmy

modelování, kreativní tvoření, pečení a výroba originálních a jedinečných cukrářských výrobků pro děti a dospělé, šití, tanec, cestování po světě

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45