Foto: Oksana O.
ID 1338291

Oksana O. 31 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Státní univerzita infrastruktury a technologií (Ukrajina)

Právo

září 2017 – únor 2020Bakalářské

Sumy National Agrarian University (Ukrajina)

Účetnictví a finanční řízení podniku

září 2013 – únor 2017Vysokoškolské

Praxe 3 roky a 10 měsíců

SN*****ive

Školitel kvality, BOZP, a EMS

březen 2025 – dosud 10 měsíců

Komplexní školení nových zaměstnanců v oblastech: kvalita výrobku, BOZP a PO, EMS, práce s měřidly a kalibracemi, požadavky na kvalitu a certifikaci, značení a dokumentace dílů, základní technologie svařování, principy 5S a orientace na pracovišti.

SN*****ive

HR Asistentka

září 2024 – únor 2025 6 měsíců

Agenturní zaměstnávání – zajištění lékařských prohlídek, uzavírání dohod, administrace ukončení pracovních vztahů, práce v systému SAP (evidence nástupů, ukončení a převodů), organizace školení. Disponuji praxí v oblasti náboru zaměstnanců a znalostí problematiky zaměstnávání cizinců.

Po*********r.o

Kvalitáři a testovači výrobků, laboranti

březen 2024 – srpen 2024 6 měsíců

Zajišťování kvality a testování výrobků ve výrobním prostředí - uvolňovaní výroby (CNC stroje, svařovna, lakovna, baleni), namátková a 100% kontrola dílu, zkoušky ve výrobě, řízeni neshodných výrobky, Blokační sklad.

Au******m

Finalní kontrola kvality

červenec 2023 – prosinec 2023 6 měsíců

Provádění finálních kontrol a zajišťování kvality výrobků - finální horizontální a vertikální kontrola skel, odpis NOK výrobku.

JI*******ice

Připravář výroby/administrativní pracovník

říjen 2022 – červenec 2023 10 měsíců

Zajišťování přípravy výroby a administrativní činnosti - příprava výroby(porcovaní masa dle receptur, příprava masa a kořeni, příprava a čištěni stroji), příprava dokladu pro řidiče, kontrola palet.

JI*******aha

Administrativní pracovník ve skladu/pokladní

duben 2021 – prosinec 2021 9 měsíců

Zodpovědnost za evidenci skladových pohybů, správu a kontrolu dokladů, práci v interním systému a administrativní podporu skladového provozu. Zajištění obsluhy pokladního systému, příjmu plateb, kontroly finančních operací a úplnosti související dokumentace.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinamírně pokročilá

ruštinavýborná

ukrajinštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Linux / BSD / UnixZkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Expert

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Kurz Mzdové účetnictví se základy personalistiky a využitím PC

Personální agenda,Pracovní lekařské prohlídky,Mzdová agenda,Pracovní právo,Mzdová problematika,Srážky ze mzdy,Průměrný výdělek,Veřejné zdravotní pojištění,Pojistné na sociální zabezpečení,Nemocenske pojisteni,Daň z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti,Důchodové pojištění,Cestovní náhrady,Pracovní úrazy a nemoci z povolání,Flexi novela zákoníku práce,DPP,Zaměstnávání cizinců

září 2025

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45