Soňa H. 48 let , životopis 1527936
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ odevni Charbulova 106
Oděvnictví
září 1994 – září 1996SŠ s maturitou
SOU Merhautova 227
Dámská krejčová
září 1991 – červen 1994Vyučení
Praxe 23 let a 10 měsíců
Sp*****.o.
Skladovy manipulant
květen 2025 – dosud 8 měsíců
Vychystavani a balení objednavek z e-shopu, práce na skladě, obsluha paletoveho vozíku, drobné administrativní a úklidové práce.
At*******.o.
Fakturantka/ pokladní
červenec 2024 – duben 2025 10 měsíců
fakturace objednávek, obsluha poklady EUR + CZK, správa a vyřizování reklamaci, archivace dokumentů, péče o firemní prostory, asistentská práce majiteli firmy.
AS*********.o.
Fakturantka/asistentka jednatele
květen 2021 – červen 2024 3 roky a 2 měsíce
zakládání zakázek, příjem a vydej zboží, fakturace v IS PROCad, účetní agenda účet. program Pohoda, archivace, vedení pokladny, péče o kancelář, úklid prostor, dovoz a odvoz aut k opravě, zajištění školení BOZP a PO, dovoz náhradních dílů, asistentské práce jednateli firmy.
Te*****.o.
Asistentka/skladová účetní
květen 2013 – duben 2021 8 let
fakturace, objednávka přepravy a tisk přepravních štítků, příjem a výdej zboží v CZK, EUR, USD v programu I6, účetní agenda, pomocné práce pro hlavní účetní, archivacedokumentů, práce s pokladnou, péče o firemní prostory, nákup a výdej stravenek zaměstnancům, nákup kancelářský potřeb a občerstvení, evidence elektrozařízení a obalů (EKO-KOM, Rema systém),asistentské práce jednateli firmy
Sv*****ANO
Prodejni asistentka /krejčová/ obchodnik
červen 2012 – duben 2013 11 měsíců
nabídka a prodej zboží zákazníkům, zkoušení šatů, tvorba objednávek, úpravy a čištění oděvů, práce s pokladnou, péče o prodejní prostory, tvorba reklam
Ol*****.o.
Zástupkyně vedouciho objektu
březen 2009 – květen 2012 3 roky a 3 měsíce
zastupování vedoucího objektu, úklidové práce, vedení 16 členného kolektivu, evidence čistících prostředků, vedeni docházky, skladové hospodářství, administrativa
Ro*******.o.
Administrativní pracovník/ pokladní
září 2007 – únor 2009 1 rok a 6 měsíců
administrace závodního stravování, skladová evidence v účetním programu Pohoda, skladovém programu Restis, provádění inventur skladů, tvorba kalkulací pro pokrmy, vyúčtování firem, vedení pokladny, pomocná účetní, administrativní úkony, personalistika, vyřizování telefonátů, komunikace s úřady apod.
Lů*********ček
Prodejní asistentka/ krejčová
květen 2005 – srpen 2007 2 roky a 4 měsíce
péče o zákazníky, nabídkové listy, objednávky, prodej, fakturace v úč. systému Pohoda, šití prošívaných přikrývek
OS*******tví
Krejčová
leden 1998 – únor 2001 3 roky a 2 měsíce
Sériová výroba - šití oděvů po RZS, zakázkové šití
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
slovenštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookZačátečník
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení