F. J. , životopis 1294117
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Elvis languge school
anglický jazyk
1997 – 1998SŠ s maturitou
SŠ
Management cestovního ruchu
1995 – 1997SŠ s maturitou
Gymnázium Nad alejí 1952
všeobecné
1992 – 1995SŠ s maturitou
Praxe 27 let a 5 měsíců
D***L
Shift leader
září 2018 – dosud 7 let a 4 měsíce
zabezpečení provozu multiklientské haly (Canon, Legrand, HP, SPC, Oakmont); HR - vedení pohovorů, nábor a zodpovědnost za školení nových zaměstnanců, hodnocení zaměstnanců na měsíční bázi, správa docházky kmenových i agenturních zaměstnanců; finance - zajištění objednávek v Oracle nutných pro provoz haly, spolupráce na fakturaci jednotlivých zákazníků; BOZP - zodpovědnost za nastavení a dodržování, školení v oblasti BOZP a PO; provoz - plánování směn a dovolených zhruba 20 pracovníků, zodpovědnost za dodržování KPI, komunikace s jednotlivými zákazníky, zajištění koordinace s IT při provozu 3 WMS, vedení a couching 3 TL, denní komunikace s WM - určování priorit a stanovování cílů; příprava interních i externích auditů auditů, lean management skladu, kompletní příprava a realizace vstupu nových zákazníků na sklad, měření produktivit, utilizace skladu, správa IT a manipulační techniky, spolupráce s facility na údržbě haly, účast v projektovém teamu - stěhování multiklient DC, development paperless na LGR při implementaci BlueYonder.
DB*********ker
Shift leader
srpen 2016 – červen 2018 1 rok a 11 měsíců
vedoucí dvousměnného provozu expedice s cca 30 zaměstnanci, podílení se na startu provozu distribučního střediska, lean management, nastavování procesů, 5s audit, projekt na zvýšení produktivity, odstraňování nestandardů a chyb v procesu, řízení směny v SAP, sledování a reporting produktivity, chybovosti, docházky, zaškolování zaměstnanců ve všech činnostech oddělení, spolupráce s planningem, inventory a odd. kvality.
St*********ber
Shift leader
únor 2015 – červenec 2016 1 rok a 6 měsíců
vedení třísměnného provozu cca 30 pracovníků, příjem a expedice zboží, školení pracovníků (čtečková aplikace, zvyšování kvalifikace s důrazem na pochopení a znalost komplexního fungování skladu), kontrola procesů, zlepšování logistiky skladu a způsobu zaskladňování i expedice, spolupráce s vedením skladu na systematickém zvyšování produktivity při současném zachování kvality, reporting, inventury, řízené a systematické zaskladňování pomocí VZV, řízení toku zboží v Microsoft DAX.
Ma*******.cz
Shift leader
červen 2013 – leden 2015 1 rok a 8 měsíců
Internet Mall, a.s. vedení směny cca 100 pracovníků, rozdělení pracovních činností, kontrola expedičních procesů a jejich úprava v SAPu, reporting, kontrola a zodpovědnost za personální otázky + docházka, školení a motivace zaměstnanců, 5s audit, lean management
Ho*********.s.
Deputy warehouse manager - Bukurešť, Rumunsko
červen 2012 – květen 2013 1 rok
Vedení dvousměnného provozu (cca 50 zaměstnanců) skladu ovoce, zelenina. Příjem a kontrola kvality zboží, vychystávka objednávek, zadávání a rozdělování práce na přípravně, expedice, denní a týdenní inventury zboží a obalového materiálu.
Ca*******.o.
Vedoucí skladu
květen 2010 – květen 2012 2 roky a 1 měsíc
vedení dvousměnného provozu skladu, odpovědnost za tým obchodních zástupců, vedení korunové a eurové pokladny, komunikace s centrálou v Německu, kompletní správa vozového parku cca 30 vozidel, služební cesty po střední Evropě, příprava mzdových podkladů a spolupráce s účtárnou, nákupy zboží a prostředků pro chod firmy, nákupy investičního materiálu, příjmání personálu atd.
O*****Č
Stavební dozor
září 2007 – duben 2010 2 roky a 8 měsíců
stavební firma zabývající se rekonstrukcemi vnitřních rozvodů bytových domů poradenství ve stavebnictví, příprava a realizace zakázek při rekonstrukcích inženýrských sítí, výběrová řízení, zajištění materiálu, dozor na stavbě, sestavování rozpočtů, komunikace s klienty
Le*******.o.
Zástupce vedoucího
září 1997 – listopad 2006 9 let a 3 měsíce
provozovatel tržnice se stánkovými i kamennými obchody zajištění provozu tržnice s cca 80 stánky a 30 kamennými obchody, komunikace s nájemci a řešení vzniklých problémů, výběr nájemného, vedení pokladny, drobná údržba
Jazyky
rumunštinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
ruštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
VZV - vysokozdvižný vozík
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)