Iryna K. 45 let , životopis 1403906
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Smíchov + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Prodavač Recepční v administrativě
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání Bakalářské
Národní univerzita “Jurij Kondrajtuk Poltavská Polytechnika”
Financování a úvěrovaní činnosti podniků
září 2001 – listopad 2006Bakalářské
Praxe 19 let a 4 měsíce
Re*****gue
Servírka
květen 2025 – dosud 8 měsíců
• Přivítání hostů poradenství ohledně jídelního lístku • Podávání jídel a kontrola kvality služeb • Udržování čistoty v sále a servírování stolů • Řešení dotazů hostů a zajištění pohodlného servisu
Ho*********aha
Pomocník kuchaře
duben 2024 – únor 2025 11 měsíců
• Připrava salátů, studených předkrmů • Připrava polotovarů pro studená jídla • Kontrola čerstvosti produktů a dodržování hygienických norem • Udržování čistoty pracoviště a vybavení • Pomoc při příjmu produktů a organizaci pracovního procesu
SP*****aha
Administrativní pracovník
září 2023 – leden 2024 5 měsíců
• Vitala jsem klienty. • Vypravovala jsem historie spa centru. • Připravovala jsem spa pokoj.
Hu*********aha
Sociální pracovník
srpen 2022 – červenec 2023 1 rok
Pomoc ukrajinským uprchlíkům
Ba*******ava
Vedoucí odchodu
květen 2015 – srpen 2022 7 let a 4 měsíce
• Příjem, evidence a skladování zboží • Kontrola skladových zásob • Organizace vystavení zboží a zajištění dodržování merchandisingu • Kontrola kvality obsluhy a úrovně služeb •Řešení konfliktních situací • Vypracování pracovních rozvrhů zaměstnanců • Kontrola dodržování firemních standardů, pravidel a norem • Výběr, školení a adaptace nových zaměstnanců
Mu*******ava
Vedoucí obchodu
leden 2008 – duben 2015 7 let a 4 měsíce
• Příjem, evidence a skladování zboží • Kontrola skladových zásob • Organizace vystavení zboží a zajištění dodržování merchandisingu • Kontrola kvality obsluhy a úrovně služeb •Řešení konfliktních situací • Vypracování pracovních rozvrhů zaměstnanců • Kontrola dodržování firemních standardů, pravidel a norem • Výběr, školení a adaptace nových zaměstnanců
Mu*******ava
Pokladník/ Prodavačka
květen 2004 – leden 2006 1 rok a 9 měsíců
• Obsluha zákazníků a poradenství ohledně zboží • Práce na pokladně: přijímání plateb, provádění bezhotovostních transakcí • Udržování pořádku a vystavování zboží • Inventarizace a evidence zboží • Vyřizování vrácení a výměn zboží • Udržování čistoty pracovišt • Dodržování standardů služeb a pokladní disciplíny
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinapokročilý začátečník
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Integrační kurz z českého jazyka od jazykové školy EbuJoy
Učila jsem se navazující kurz mluvení a psaní češtiny. Po ukončení dostala certifikát A2
duben 2025
Čeština A1 - A2 pro ukrajinské uprchlíky od organizace “ProUkrajinu”
leden 2025
Integrační kurz z českého jazyka od jazykové školy CzechYou
Učila jsem se základy mluvení a psaní češtiny. Po ukončení dostala certifikát A1
Zobrazit certifikát o absolvování
červenec 2023