Mgr. Štefánia T. 43 let , životopis 1497465
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Kralupy nad Vltavou + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Ekonom Fakturant/ka Finanční kontrolor HR ředitel / manažer Mzdová účetní Office manager Project manager organizačně-ekonomický Risk manager Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: zcela, převážně, částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola manažmentu v Trenčíne / City University of Seattle, spol. s r.o., Bratislava
Ekonomika a manažment podniku
2014 – 2016Vysokoškolské
Vysoká škola podnikání, a.s. Ostrava
Ekonomika a management
2008 – 2014Bakalářské
SPoZŠ Čaklov, Čaklov
Agropodnikanie
1996 – 2000SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 7 měsíců
Pe*********.o.
Senior mzdová účetní
květen 2021 – červen 2023 2 roky a 2 měsíce
Kompletní zpracování mezd cca 1 250 zaměstnancům + 4 závěrky; Přihlášky a odhlášky zaměstnanců do SP a ZP, zpracování nemocí, pracovních úrazů, OČR, PPM, ELDP, podklady k MD a RD, exekucí a ostatních srážek ze mzdy; Kompletní kontrola docházek; Komunikace a korespondence s úřady; Vyhotovení potvrzení pro zaměstnance a úřady; Zpracování reportů pro nadřízené; Roční zúčtovaní daní a vystavování potvrzení příjmů; Poradenství a koordinace pro ředitelé zařízení (15 zařízení); Nastavování mzdových a personálních procesů; Pomoc manažerům při plánování, odměňování a hodnocení zaměstnanců.
Ki*********aha
Mzdová účetní a personalista
duben 2018 – duben 2021 3 roky a 1 měsíc
Kompletní zpracování mezd cca 350 zaměstnancům - 42 prodejen pro Slovensko; Přihlášky a odhlášky zaměstnanců do SP a ZP; Nahlášení a odhlášení cizinců na ÚP; Kompletní zpracování personálních podkladů nových zaměstnanců a personální agendy; Kontrola a zpracování docházky; Zpracování a zapracovaní změn (změna platu, změna smlouvy, přeložení aj.); Zpracování exekucí a ostatních srážek ze mzdy; Komunikace a korespondence s řady; Objednávaní stravenek; Vyhotovení vytýkacích dopisů, výpovědí, pracovních posudků, potvrzení pro zaměstnance a úřady; Řešeni problému a pracovních úrazů; Roční zúčtovaní daní a vystavovaní potvrzení příjmu; Evidence a zpracování podkladů zaměstnanců na MD a RD.
BU*********aha
Accountant SSC
květen 2017 – duben 2018 1 rok
Komplexní zpracování finančního a mzdového účetnictví pro Slovensko; Zpracování měsíční uzávěrky; Vedení banky a úhrad společnosti; Reporty dle pravidel skupiny BV; Spoluúčast na tvorbě interních směrnic a předpisů; Účast na poradách SVK - měsíčně v Bratislavě.
BM*********aha
Koordinátor finanční účtárny - vedoucí
prosinec 2016 – duben 2017 5 měsíců
Vedení a koordinace zaměstnanců finanční účtárny; Nastavování postupů účtování a kontroling v spolupráci s vedením společnosti; Zpracování salda, kontrola bankovních pohybů a účtování banky; Účtování služebních cest a zaměstnaneckých výdajů; Vystavování a kontrola faktur skupiny BM ČESKO; Tvorba denních a týdenních reportů a analýz pro vedení společnosti; Podpora a kontrola při uzavírkách, statistických výkazech; Tvorba interních směrnic a předpisů; Komunikace a spolupráce s právním oddělením, smluvním oddělením, auditorskou společnosti, s vedením a finančním ředitelem v Polsku.
Ob*********Ves
Ekonomka
červenec 2015 – říjen 2016 1 rok a 4 měsíce
Komplexní vedení účetnictví obce, výkaznictví a rozpočetnictví; Kontroling a účtování mezd; Tvorby, úprava a analýza rozpočtu obce; Zastupování a komunikace s úřady; Příprava ekonomických reportů, výkazu a analýz; Dohled nad správným přidělením dotací; Příprava a vedení veřejné obchodní soutěže. Komplexní vedení elektronického tržiště; Vymáhání pohledávek a vedení sousedských sporů; Tvorba obecně závazných nařízení a interních směrnic; Příprava podkladů pro obecní zastupitelství.
Št*******ANY
SZČO - živnostník
leden 2010 – leden 2016 6 let a 1 měsíc
Komplexní vedení JÚ a PÚ + mzdy, personalistika, DPH, jízdy, majetek; Činnost podnikatelských, organizačních a ekonomických poradců.
Pe*****áky
Samostatný ekonom
prosinec 2013 – červen 2015 1 rok a 7 měsíců
Komplexní zpracování účetnictví, DPH, fakturace, personalistika a mzdy; Administrativa, korespondence; Kalkulace zakázek, objednávky; Zastupování a komunikace s úřady; Vedení dokumentace podle ISO 9001; Interní auditor.
UN*****ice
Referent pohledávek
srpen 2012 – leden 2013 6 měsíců
Kontroling, zpracování a evidence pohledávek; Vystavovaní faktur; Příprava a vedení porady komise k pohledávkám; Komunikace s klienty, právním oddělením a institucemi; Příprava podkladů k záložním právům a soudním sporům.
LU*****ava
Samostatná účetní
březen 2009 – červenec 2009 5 měsíců
Komplexní zpracování podvojného a jednoduchého účetnictví 5 klientům, DPH, pokladna, administrativa, zpracování statistických výkazů.
CO*******ava
Samostatná účetní
březen 2008 – březen 2009 1 rok a 1 měsíc
Kompletní zpracování podvojného účetnictví, DPH, pokladna, administrativa, zpracování statistických výkazů, evidence a výdej stravenek zaměstnancům, příprava převodních příkazů, komunikace s bankou a příprava potřebných podkladů pro banky, kontrola výpisů a zaúčtování bankovních dokladů.
Ev*****ava
Ekonomka
červen 2007 – březen 2008 10 měsíců
Personalistika a mzdy pro 360 zaměstnanců v rámci celého Slovnska. Podvojné účetnictví, DPH, pokladny - domácí a devizové. Administrativa, zpracování statistických výkazu, komunikace s úřady, měsíční reporty.
Jazyky
němčinazačátečník
polštinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
ABRAZačátečník
HeliosZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
ALFA, OMEGA, SAP, POHODA, MRP, VEMA – PAM, KROS, SOFTIP, KANCELÁRIA, ORACLE, IVES, Tangram, TOP, ZIG, IAS, LOGA, RON
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Špecializovaný kurz nemčiny pre opatrovateľky a zdravotnický personál
listopad 2006
Podvojné účtovníctvo a daňová sústava
únor 2004
Práca s PC (Windows, Word, Excel)
leden 2003