Není foto: Mgr. Štefánia T.
ID 1497465

Mgr. Štefánia T. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Kralupy nad Vltavou + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: zcela, převážně, částečně

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola manažmentu v Trenčíne / City University of Seattle, spol. s r.o., Bratislava

Ekonomika a manažment podniku

2014 – 2016Vysokoškolské

Vysoká škola podnikání, a.s. Ostrava

Ekonomika a management

2008 – 2014Bakalářské

SPoZŠ Čaklov, Čaklov

Agropodnikanie

1996 – 2000SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 7 měsíců

Pe*********.o.

Senior mzdová účetní

květen 2021 – červen 2023 2 roky a 2 měsíce

Kompletní zpracování mezd cca 1 250 zaměstnancům + 4 závěrky; Přihlášky a odhlášky zaměstnanců do SP a ZP, zpracování nemocí, pracovních úrazů, OČR, PPM, ELDP, podklady k MD a RD, exekucí a ostatních srážek ze mzdy; Kompletní kontrola docházek; Komunikace a korespondence s úřady; Vyhotovení potvrzení pro zaměstnance a úřady; Zpracování reportů pro nadřízené; Roční zúčtovaní daní a vystavování potvrzení příjmů; Poradenství a koordinace pro ředitelé zařízení (15 zařízení); Nastavování mzdových a personálních procesů; Pomoc manažerům při plánování, odměňování a hodnocení zaměstnanců.

Ki*********aha

Mzdová účetní a personalista

duben 2018 – duben 2021 3 roky a 1 měsíc

Kompletní zpracování mezd cca 350 zaměstnancům - 42 prodejen pro Slovensko; Přihlášky a odhlášky zaměstnanců do SP a ZP; Nahlášení a odhlášení cizinců na ÚP; Kompletní zpracování personálních podkladů nových zaměstnanců a personální agendy; Kontrola a zpracování docházky; Zpracování a zapracovaní změn (změna platu, změna smlouvy, přeložení aj.); Zpracování exekucí a ostatních srážek ze mzdy; Komunikace a korespondence s řady; Objednávaní stravenek; Vyhotovení vytýkacích dopisů, výpovědí, pracovních posudků, potvrzení pro zaměstnance a úřady; Řešeni problému a pracovních úrazů; Roční zúčtovaní daní a vystavovaní potvrzení příjmu; Evidence a zpracování podkladů zaměstnanců na MD a RD.

BU*********aha

Accountant SSC

květen 2017 – duben 2018 1 rok

Komplexní zpracování finančního a mzdového účetnictví pro Slovensko; Zpracování měsíční uzávěrky; Vedení banky a úhrad společnosti; Reporty dle pravidel skupiny BV; Spoluúčast na tvorbě interních směrnic a předpisů; Účast na poradách SVK - měsíčně v Bratislavě.

BM*********aha

Koordinátor finanční účtárny - vedoucí

prosinec 2016 – duben 2017 5 měsíců

Vedení a koordinace zaměstnanců finanční účtárny; Nastavování postupů účtování a kontroling v spolupráci s vedením společnosti; Zpracování salda, kontrola bankovních pohybů a účtování banky; Účtování služebních cest a zaměstnaneckých výdajů; Vystavování a kontrola faktur skupiny BM ČESKO; Tvorba denních a týdenních reportů a analýz pro vedení společnosti; Podpora a kontrola při uzavírkách, statistických výkazech; Tvorba interních směrnic a předpisů; Komunikace a spolupráce s právním oddělením, smluvním oddělením, auditorskou společnosti, s vedením a finančním ředitelem v Polsku.

Ob*********Ves

Ekonomka

červenec 2015 – říjen 2016 1 rok a 4 měsíce

Komplexní vedení účetnictví obce, výkaznictví a rozpočetnictví; Kontroling a účtování mezd; Tvorby, úprava a analýza rozpočtu obce; Zastupování a komunikace s úřady; Příprava ekonomických reportů, výkazu a analýz; Dohled nad správným přidělením dotací; Příprava a vedení veřejné obchodní soutěže. Komplexní vedení elektronického tržiště; Vymáhání pohledávek a vedení sousedských sporů; Tvorba obecně závazných nařízení a interních směrnic; Příprava podkladů pro obecní zastupitelství.

Št*******ANY

SZČO - živnostník

leden 2010 – leden 2016 6 let a 1 měsíc

Komplexní vedení JÚ a PÚ + mzdy, personalistika, DPH, jízdy, majetek; Činnost podnikatelských, organizačních a ekonomických poradců.

Pe*****áky

Samostatný ekonom

prosinec 2013 – červen 2015 1 rok a 7 měsíců

Komplexní zpracování účetnictví, DPH, fakturace, personalistika a mzdy; Administrativa, korespondence; Kalkulace zakázek, objednávky; Zastupování a komunikace s úřady; Vedení dokumentace podle ISO 9001; Interní auditor.

UN*****ice

Referent pohledávek

srpen 2012 – leden 2013 6 měsíců

Kontroling, zpracování a evidence pohledávek; Vystavovaní faktur; Příprava a vedení porady komise k pohledávkám; Komunikace s klienty, právním oddělením a institucemi; Příprava podkladů k záložním právům a soudním sporům.

LU*****ava

Samostatná účetní

březen 2009 – červenec 2009 5 měsíců

Komplexní zpracování podvojného a jednoduchého účetnictví 5 klientům, DPH, pokladna, administrativa, zpracování statistických výkazů.

CO*******ava

Samostatná účetní

březen 2008 – březen 2009 1 rok a 1 měsíc

Kompletní zpracování podvojného účetnictví, DPH, pokladna, administrativa, zpracování statistických výkazů, evidence a výdej stravenek zaměstnancům, příprava převodních příkazů, komunikace s bankou a příprava potřebných podkladů pro banky, kontrola výpisů a zaúčtování bankovních dokladů.

Ev*****ava

Ekonomka

červen 2007 – březen 2008 10 měsíců

Personalistika a mzdy pro 360 zaměstnanců v rámci celého Slovnska. Podvojné účetnictví, DPH, pokladny - domácí a devizové. Administrativa, zpracování statistických výkazu, komunikace s úřady, měsíční reporty.

Jazyky

němčinazačátečník

polštinazačátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert

Prezentační program (MS PowerPoint)Expert

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

ABRAZačátečník

HeliosZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

ALFA, OMEGA, SAP, POHODA, MRP, VEMA – PAM, KROS, SOFTIP, KANCELÁRIA, ORACLE, IVES, Tangram, TOP, ZIG, IAS, LOGA, RON

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Špecializovaný kurz nemčiny pre opatrovateľky a zdravotnický personál

listopad 2006

Podvojné účtovníctvo a daňová sústava

únor 2004

Práca s PC (Windows, Word, Excel)

leden 2003

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45