Není foto: M. P.
ID 1460566

M. P.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Business Institut

MBA

listopad 2024 – dosudVysokoškolské

Ambis vysoká škola, a.s.

Ekonomika a management podniku, specializace hlavní Projektové řízení, vedlejší specializace Andragogik a rozv

únor 2023 – dosudBakalářské

Střední podnikatelská škola, spol. s r. o.

Podnikatelství pro obchod a peněžnictví

září 1997 – červen 2000SŠ s maturitou

Praxe 25 let a 4 měsíce

T-*********ile

Senior manažer projektů a dodávek B2B

září 2011 – dosud 14 let a 4 měsíce

• Řízení virtuálních týmů sestavených za účelem dodávky ICT služeb • Řešení problémů vzniklých při dodávkách ICT služeb • Koordinuje hledání řešení mezi expertními týmy • Spolupracuje s projektovou kanceláří na specifických projektech • Řízení rozsáhlých projektů v rámci dodávky • Reporting vedení společnosti • Spoluúčast na přípravě nabídek pro zákazníky s obchodním oddělením • Navrhuje konkrétní změny v procesech realizace napříč společností • Spolupráce se SEM a jeho zastupovaní v případě potřeby u konkrétních zákazníků

Če*****ace

Manažer podpory prodeje a procesů

leden 2010 – srpen 2011 1 rok a 8 měsíců

• Návrh a řízení procesní změny v rámci prodejních kanálů, navrhovat zefektivnění pracovních postupů • Koordinace systémovou podporu prodejních kanálů, řízení tvorby systémových manuálů • Spoluzodpovídat za přípravu prodejních kampaní (s produktovým managementem), řízení tvorby pracovních postupů a manuálů pro prodej nových produktů • Zodpovídá za realizaci produktových a procesních školení obchodních týmů • Zodpovídá za správnou evidenci a aktualizaci příslušných pracovních postupů, směrnic a instrukcí • Aktivně provádí činnosti v oblasti školení a vzdělávání zaměstnanců společnosti v rámci své profesní působnosti, odbornosti a specializace ve spolupráci s Lidskými zdroji společnosti • Zabezpečovat organizační a operativní řízení týmu napříč společností

VU*****aha

Manažer aktivity vzdělávání pedagogických pracovníků

leden 2009 – prosinec 2009 1 rok

• Nastavení části projektu vzdělávání s důrazem na e-learning • Vedení projektů a týmů spolupracujících v rámci aktivity • Výběr pracovníků do projektu (externí i interní zdroje) • Sestavení metodik a dalších podpůrných dokumentů k aktivitě • Hlídání rozpočtu a prezentace výsledků k zadavateli • Vedení konferencí • Smlouva na dobu určitou (trvání projektu)

Mo*********ola

Projektový manažer výstavby telekomunikačních celků

září 2007 – prosinec 2008 1 rok a 4 měsíce

• Kompletní vedení svěřené zakázky od akvizice po zpětné předání zadaveteli • Jednání s orgány státní správy a účastníky řízení, zajišťování podkladů pro územní a stavební řízení • Jednání s pronajímateli prostorů a pozemků pro umístění základnových stanic, uzavírání nájemních smluv • Komunikace a řízení techniků, smluvních partnerů a zákazníků • Kontrola kvality instalaci, dodržování termínů akvizicí i instalací dle dohodnutého procesu (celkové i dílcí termíny) • Ověřování a kontrola podkladů a dokladů • Evidence a inventarizace majetku patřícího pod oblast ČR, zajištění funkčnosti tohoto majetku na pracovištích • Plánování a zajištění všech potřebných složek k výstavbě (materiál, lidé, finance….), externí tým cca 55 pracovníků • Smlouva na dobu určitou (trvání projektu)

Če*****ace

Manažer zakázek

září 2005 – srpen 2007 2 roky

• Řízení realizace a přebírání hotových staveb • Komunikace s techniky, smluvními partnery, ostatními odděleními a zákazníky • Kontrola kvality, školení a metodické vedení dodavatelských firem • Plány rozpočtů, kontrola dodavatelských faktur • Ověřování a kontrola podkladů a dokladů

Če*******com

HR Senior specialista

září 2000 – srpen 2005 5 let

• Hlídání rozpočtu, párování faktur a jejich následné schvalování, tvorba reportů, plány čerpání a porovnávání plánů • Komunikace s vedoucím vzdělávacích projektů a externími dodavateli, vedení projektů cca 300 účastníků • Zajišťování ubytování, stravování, lektorů (externích i interních), korespondence externí i interní • Nákup služeb a materiálu pro oddělení RLZ, výběrová řízení, nábor zaměstnanců divize obchodní a technické • Aktivní účast na projektu zavádění nového informačního systému do HR (SAR R/3) • Plánování a sledování plnění cílů jak finančních, materiálových tak i procesních • Vedení pilotních skupin studujících v e-learningovém prostředí (hlavní tutor), pomoc tutorům v rámci kurzů, zaškolování nových tutorů • Koordinace kurzů v prostředí virtuální univerzity

Jazyky

angličtinazačátečník

italštinazačátečník

ruštinazačátečník

slovenštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopZačátečník

AutoCADZačátečník

Programovací jazyky

SQLZačátečník

Databázové systémy

MS AccessPokročilý

ERP a účetní software

ABRANováček

PohodaNováček

Tvorba obsahu a online marketing

Úprava fotekZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Školení PMI

Školení PMI

červen 2022

Účetnictví a daně

Účetnictví a daně

červen 2021

Projektová certifikace PRINCE2 Practitioner

Projektová certifikace PRINCE2 Practitioner

červen 2021

Projektová certifikace ITIL Foudation

Projektová certifikace ITIL Foudation

červen 2019

Rozvoj projektové kultury

Rozvoj projektové kultury

květen 2019

Stavební zákon ve vazbě na správní řád

Stavební zákon ve vazbě na správní řád

2018

Organizace a řízení

Organizace a řízení

2017

Projektová certifikace PRINCE2 Foundation

Projektová certifikace PRINCE2 Foundation

červen 2015

Zájmy

Počítače, sport, kultura, cestování, fotografování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45