M. P. , životopis 1460566
Vzdělání Vysokoškolské
Business Institut
MBA
listopad 2024 – dosudVysokoškolské
Ambis vysoká škola, a.s.
Ekonomika a management podniku, specializace hlavní Projektové řízení, vedlejší specializace Andragogik a rozv
únor 2023 – dosudBakalářské
Střední podnikatelská škola, spol. s r. o.
Podnikatelství pro obchod a peněžnictví
září 1997 – červen 2000SŠ s maturitou
Praxe 25 let a 4 měsíce
T-*********ile
Senior manažer projektů a dodávek B2B
září 2011 – dosud 14 let a 4 měsíce
• Řízení virtuálních týmů sestavených za účelem dodávky ICT služeb • Řešení problémů vzniklých při dodávkách ICT služeb • Koordinuje hledání řešení mezi expertními týmy • Spolupracuje s projektovou kanceláří na specifických projektech • Řízení rozsáhlých projektů v rámci dodávky • Reporting vedení společnosti • Spoluúčast na přípravě nabídek pro zákazníky s obchodním oddělením • Navrhuje konkrétní změny v procesech realizace napříč společností • Spolupráce se SEM a jeho zastupovaní v případě potřeby u konkrétních zákazníků
Če*****ace
Manažer podpory prodeje a procesů
leden 2010 – srpen 2011 1 rok a 8 měsíců
• Návrh a řízení procesní změny v rámci prodejních kanálů, navrhovat zefektivnění pracovních postupů • Koordinace systémovou podporu prodejních kanálů, řízení tvorby systémových manuálů • Spoluzodpovídat za přípravu prodejních kampaní (s produktovým managementem), řízení tvorby pracovních postupů a manuálů pro prodej nových produktů • Zodpovídá za realizaci produktových a procesních školení obchodních týmů • Zodpovídá za správnou evidenci a aktualizaci příslušných pracovních postupů, směrnic a instrukcí • Aktivně provádí činnosti v oblasti školení a vzdělávání zaměstnanců společnosti v rámci své profesní působnosti, odbornosti a specializace ve spolupráci s Lidskými zdroji společnosti • Zabezpečovat organizační a operativní řízení týmu napříč společností
VU*****aha
Manažer aktivity vzdělávání pedagogických pracovníků
leden 2009 – prosinec 2009 1 rok
• Nastavení části projektu vzdělávání s důrazem na e-learning • Vedení projektů a týmů spolupracujících v rámci aktivity • Výběr pracovníků do projektu (externí i interní zdroje) • Sestavení metodik a dalších podpůrných dokumentů k aktivitě • Hlídání rozpočtu a prezentace výsledků k zadavateli • Vedení konferencí • Smlouva na dobu určitou (trvání projektu)
Mo*********ola
Projektový manažer výstavby telekomunikačních celků
září 2007 – prosinec 2008 1 rok a 4 měsíce
• Kompletní vedení svěřené zakázky od akvizice po zpětné předání zadaveteli • Jednání s orgány státní správy a účastníky řízení, zajišťování podkladů pro územní a stavební řízení • Jednání s pronajímateli prostorů a pozemků pro umístění základnových stanic, uzavírání nájemních smluv • Komunikace a řízení techniků, smluvních partnerů a zákazníků • Kontrola kvality instalaci, dodržování termínů akvizicí i instalací dle dohodnutého procesu (celkové i dílcí termíny) • Ověřování a kontrola podkladů a dokladů • Evidence a inventarizace majetku patřícího pod oblast ČR, zajištění funkčnosti tohoto majetku na pracovištích • Plánování a zajištění všech potřebných složek k výstavbě (materiál, lidé, finance….), externí tým cca 55 pracovníků • Smlouva na dobu určitou (trvání projektu)
Če*****ace
Manažer zakázek
září 2005 – srpen 2007 2 roky
• Řízení realizace a přebírání hotových staveb • Komunikace s techniky, smluvními partnery, ostatními odděleními a zákazníky • Kontrola kvality, školení a metodické vedení dodavatelských firem • Plány rozpočtů, kontrola dodavatelských faktur • Ověřování a kontrola podkladů a dokladů
Če*******com
HR Senior specialista
září 2000 – srpen 2005 5 let
• Hlídání rozpočtu, párování faktur a jejich následné schvalování, tvorba reportů, plány čerpání a porovnávání plánů • Komunikace s vedoucím vzdělávacích projektů a externími dodavateli, vedení projektů cca 300 účastníků • Zajišťování ubytování, stravování, lektorů (externích i interních), korespondence externí i interní • Nákup služeb a materiálu pro oddělení RLZ, výběrová řízení, nábor zaměstnanců divize obchodní a technické • Aktivní účast na projektu zavádění nového informačního systému do HR (SAR R/3) • Plánování a sledování plnění cílů jak finančních, materiálových tak i procesních • Vedení pilotních skupin studujících v e-learningovém prostředí (hlavní tutor), pomoc tutorům v rámci kurzů, zaškolování nových tutorů • Koordinace kurzů v prostředí virtuální univerzity
Jazyky
angličtinazačátečník
italštinazačátečník
ruštinazačátečník
slovenštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
AutoCADZačátečník
Programovací jazyky
SQLZačátečník
Databázové systémy
MS AccessPokročilý
ERP a účetní software
ABRANováček
PohodaNováček
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Školení PMI
Školení PMI
červen 2022
Účetnictví a daně
Účetnictví a daně
červen 2021
Projektová certifikace PRINCE2 Practitioner
Projektová certifikace PRINCE2 Practitioner
červen 2021
Projektová certifikace ITIL Foudation
Projektová certifikace ITIL Foudation
červen 2019
Rozvoj projektové kultury
Rozvoj projektové kultury
květen 2019
Stavební zákon ve vazbě na správní řád
Stavební zákon ve vazbě na správní řád
2018
Organizace a řízení
Organizace a řízení
2017
Projektová certifikace PRINCE2 Foundation
Projektová certifikace PRINCE2 Foundation
červen 2015