Není foto: Hana M.
ID 1527454

Hana M. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Uhříněves + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, převážně, zcela

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Purkyňovo gymnázium Strážnice

Gymnázium (čtyřleté všeobecné)

1998 – 2002SŠ s maturitou

Praxe 21 let

Sc*********.o.

Senior HR Specialist

2022 – dosud 4 roky

- partner pro manažery a zaměstnance (cca 350 zaměstnanců) - personální administrativa - aktualizace interních směrnic a HR dokumentace dle legislativních změn a požadavků - learning & development, BOZP tréninky - onboarding, employee life cycle - administrativa spojená s pracovnělékařskými službami - správa benefitů - příprava podkladů pro mzdy - interní komunikace - administrativní podpora projektu EU Grant - adHoc úkoly

Va*********.s.

HR Generalist

2017 – 2021 4 roky a 6 měsíců

- personální administrativa - recruiting - onboarding, employee life cycle - partner pro manažery a zaměstnance - příprava podkladů pro mzdy - sledování legislativních změn a následná aktualizace -dokumentů - roční zúčtování daní - docházka, nepřítomnosti - překlady a tlumočení ČJ/AJ/NJ - spolupráce se store manažerem a centrálou v Hamburku - adHoc úkoly

Am*******gue

HR Administrator pro Německo

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

- podpora procesu pracovního cyklu zaměstnance (nástupy, změny os. dat, přestupy, ukončení) - personální administrativa - příprava dokumentů - zadávání dat do systému - dodržování SLA a KPI - zlepšování procesů - komunikace s lokálními HR asistenty a HR BP

In*******o.,

HR a Payroll Specialist

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

- personální administrativa - příprava podkladů pro mzdy - docházka, nepřítomnosti - roční zúčtování daní - reporty - komunikace s úřady - administrativní podpora vedení společnosti v Hannoveru (reporty, statistiky)

Za*******tex

Payroll Responsible

2010 – 2015 5 let a 6 měsíců

- koordinace 3 členného týmu - personální administrativa - příprava podkladů pro mzdy - docházka, nepřítomnosti - roční zúčtování daní - spolupráce s externí mzdovou společností / se store manažery/ s centrálou v La Coruna Španělsko - reporting

SA*****.o.

HR Ops. Cons./HR Payroll Cons.

2005 – 2009 4 roky a 6 měsíců

- koordinace 4 členného týmu - personální administrativa - mzdová agenda - roční zúčtování daní - příprava dokumentů dle požadavků - statistiky, reporty, kontroly - školení pro zaměstnance

Re*****.o.

Asistentka / Administrativní pracovnice

2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců

- administrativa - fakturace - vyřizování emailů a telefonátů - péče o návštěvy - zodpovědnost za pokladnu - vyúčtování služebních cest - adHoc

Jazyky

němčinapokročilá

angličtinapokročilá

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Institut svazu účetních Praha

osvědčení Mzdová účetní

2008

Jazyková škola

Zertifikat Deutsch

2004

Jazyková škola

státní zkouška Německý jazyk

2003

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45