Hana M. 42 let , životopis 1527454
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Uhříněves + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR ředitel / manažer HR specialista Personalista Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, převážně, zcela
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Purkyňovo gymnázium Strážnice
Gymnázium (čtyřleté všeobecné)
1998 – 2002SŠ s maturitou
Praxe 21 let
Sc*********.o.
Senior HR Specialist
2022 – dosud 4 roky
- partner pro manažery a zaměstnance (cca 350 zaměstnanců) - personální administrativa - aktualizace interních směrnic a HR dokumentace dle legislativních změn a požadavků - learning & development, BOZP tréninky - onboarding, employee life cycle - administrativa spojená s pracovnělékařskými službami - správa benefitů - příprava podkladů pro mzdy - interní komunikace - administrativní podpora projektu EU Grant - adHoc úkoly
Va*********.s.
HR Generalist
2017 – 2021 4 roky a 6 měsíců
- personální administrativa - recruiting - onboarding, employee life cycle - partner pro manažery a zaměstnance - příprava podkladů pro mzdy - sledování legislativních změn a následná aktualizace -dokumentů - roční zúčtování daní - docházka, nepřítomnosti - překlady a tlumočení ČJ/AJ/NJ - spolupráce se store manažerem a centrálou v Hamburku - adHoc úkoly
Am*******gue
HR Administrator pro Německo
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
- podpora procesu pracovního cyklu zaměstnance (nástupy, změny os. dat, přestupy, ukončení) - personální administrativa - příprava dokumentů - zadávání dat do systému - dodržování SLA a KPI - zlepšování procesů - komunikace s lokálními HR asistenty a HR BP
In*******o.,
HR a Payroll Specialist
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
- personální administrativa - příprava podkladů pro mzdy - docházka, nepřítomnosti - roční zúčtování daní - reporty - komunikace s úřady - administrativní podpora vedení společnosti v Hannoveru (reporty, statistiky)
Za*******tex
Payroll Responsible
2010 – 2015 5 let a 6 měsíců
- koordinace 3 členného týmu - personální administrativa - příprava podkladů pro mzdy - docházka, nepřítomnosti - roční zúčtování daní - spolupráce s externí mzdovou společností / se store manažery/ s centrálou v La Coruna Španělsko - reporting
SA*****.o.
HR Ops. Cons./HR Payroll Cons.
2005 – 2009 4 roky a 6 měsíců
- koordinace 4 členného týmu - personální administrativa - mzdová agenda - roční zúčtování daní - příprava dokumentů dle požadavků - statistiky, reporty, kontroly - školení pro zaměstnance
Re*****.o.
Asistentka / Administrativní pracovnice
2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců
- administrativa - fakturace - vyřizování emailů a telefonátů - péče o návštěvy - zodpovědnost za pokladnu - vyúčtování služebních cest - adHoc
Jazyky
němčinapokročilá
angličtinapokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Institut svazu účetních Praha
osvědčení Mzdová účetní
2008
Jazyková škola
Zertifikat Deutsch
2004
Jazyková škola
státní zkouška Německý jazyk
2003