Foto: Eva S.
ID 585862

Eva S. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Dejvice + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola gastronomická a hotelová s.r.o.

Podnikání

2014 – 2017SŠ s maturitou

Reception Academy

Reception Academy validated Diploma of Professional Receptionist.

duben 2010 – květen 2010SŠ s maturitou

Chartered Management Institute

Chartered Management Institute (CMI) Londýn - Management

2008 – 2009SŠ s maturitou

SOŠ a SOU Praha Čakovice - Hotelnictví (Gastronomie a Hotelnictví)

Cestovní ruch

2000 – 2003Vyučení

Praxe 18 let a 8 měsíců

At*****.o.

Senior Customer Care Coordinator for Czech Republic

říjen 2023 – dosud 2 roky a 3 měsíce

Hlavní odpovědnosti: Administrativní správa objednávek, reklamací a servisních požadavků. Spravování zákaznických dotazů, eskalací. Koordinace napříč odděleními: Spolupráce s prodejem, logistikou, servisem, financemi a IT pro hladký průběh objednávek, příprav cenových nabídek pro opravy a kalibrace, reklamací a fakturací v SAPU. Každodenní komunikace v anglickém jazyce s kolegy ze zahraničí.

Sp*********ces

Community Sales Manager

únor 2020 – dosud 5 let a 11 měsíců

Vedení centra Spaces Parkview (70 kanceláří, 3400m2). Školení a kontrola nového týmu + spolupráce se sítí ostatních poboček v ČR a na Slovensku. Každodenní komunikace s klienty a s dodavateli. Řešení objednávek a zadávání PO čísel, vyřizování sídel. Komunikace se správou budovy ohledně údržby, rekonstrukce, nefunkční technika a popřípadě reklamace, Správa klientských dokumentů. Zadávání/Řešení/Eskalace IT ticketů - globální komunikace. Organizace eventů, natáčení reklam, filmů, workshopů. Prodej kanceláří, co-workingu, zasedacích místností, memershipů.

Re*********.o.

Community Manager

listopad 2017 – dosud 8 let a 2 měsíce

Administrativa a vedení centra (40 kanceláří) s jeho týmem. Školení a kontrola nového týmu + spolupráce se sítí ostatních poboček v ČR a na Slovensku. Každodenní komunikace s klienty a s dodavateli. Řešení objednávek a zadávání PO čísel, vyřizování sídel. Komunikace se správou budovy ohledně údržby, rekonstrukce, nefunkční technika a popřípadě reklamace, Správa klientských dokumentů. Zadávání/Řešení/Eskalace IT ticketů - globální komunikace.

He*********.o.

Asistentka hlavní účetní

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

Specialist pro controlling a reporting, Zadávání dokladů do systému likvidace faktur, jednání se zahraničními partnery, Bankovní platby - zabezpečení proplácení došlých faktur, Reporting - komunikace, zpracovávání a zasílání reportů, Správa zákaznické databáze ve firemních programech, Asistentské a archivační práce, Controlling - zpracovávání dat s hlavní účetní pro ůčely controlling. Reference: Josef Belka, Country Manager, [kontaktní údaj odstraněn], [kontaktní údaj odstraněn]

Ma*****aha

Recepční/Noční duty manažerka

2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců

Zprostředkovávání a zajišťování ubytování v ubytovacích zařízeních na základě požadavků a objednávek hostů, přijímání hotelových hostů, vedení předepsané evidence a administrativy. Školení mladých pracovníků a studentů. Reference: Lucie Bartošová, Manažerka, [kontaktní údaj odstraněn]

Th*********rne

Recepční/Asistentka

2012 – 2012 6 měsíců

Archivace dokumentů, komunikace a asistence hotelových klientů.administrativa,updatewebovýchstránek,organizace diáře, zadávání dat do systému.

My*******dýn

Recepční v cestovním ruchu

2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců

Komunikace a asistence hotelovým klientům (přání a stížnosti, speciální služby, rezervace taxi, letenek, autobusů, spa pro hotelové klienty) concierge services, exchange, administrativa – práce s hotelovými programy a databázemi, update webových stránek, organizace diáře, archivace dokumentů, organizace schůzek.

BB*****dýn

Vedoucí provozu / provozní

2007 – 2010 3 roky a 6 měsíců

Kompletní odpovědnost za chod klubu, baru a kuchyně. Kontakt s dodavateli,vedení zásobování, Administrativa a plánování směn, motivace provozního personálu, Organizace koncertů, párty a jiných akcí - Filmování, Rozhovory, Children in Need, Péče o VIP klientelu.

Th*****dýn

Vedoucí provozu / provozní

2007 – 2007 6 měsíců

Vedení restaurace a provozního personálu, vedení pokladny.

Cr*******row

Číšník/servírka

2005 – 2007 2 roky a 6 měsíců

Servírka / Restaurace, Room service, Bar a Banqueting.

Sk*****aha

Vedoucí provozu / provozní

2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců

Kompletní odpovědnost za chod restaurace, baru a kuchyně

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Helios, Hellogic software, Opera, R-zone, Titan, Office 365,SAP.Teams,Outlook.

Kurzy

Everesta, s.r.o.

Týmová spolupráce

2013

Everesta, s.r.o

Efektivní komunikace

2013

Reception Academy Professional

Hotel Receptionist Training, Londýn

2010

Kvalifikační kurz, Wallace Cameron, Velká Británie a Severní Irsko,

Emergency First Aid at Work

2009

Kvalifikační kurz

The Charted Institute of Envrinmental Health, Velký Británie a Severní Irsko

2008

University of Cambridge

ESOL Examinations Writing, Reading, Entry 3, Londýn

2008

University of Cambridge

ESOL Examinations Speaking, Listening, Entry 1+2, Londýn

2007

Fire Training Certificate

2007

University of Cambridge

ESOL Examinations Reading, Speaking a Listening, Entry 2, Londýn

2007

Participation in European Union Training for Vocational Education

Paphos Garden Hotel***** Kypr

2004

Participation in European Union Training Vocational Education

Hotel Fis***** Slovensko

2003

Zájmy

Jóga, snowboarding, surfing, skating, cestování, vzdělávání se.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45