Eva S. 43 let , životopis 585862
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Dejvice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola gastronomická a hotelová s.r.o.
Podnikání
2014 – 2017SŠ s maturitou
Reception Academy
Reception Academy validated Diploma of Professional Receptionist.
duben 2010 – květen 2010SŠ s maturitou
Chartered Management Institute
Chartered Management Institute (CMI) Londýn - Management
2008 – 2009SŠ s maturitou
SOŠ a SOU Praha Čakovice - Hotelnictví (Gastronomie a Hotelnictví)
Cestovní ruch
2000 – 2003Vyučení
Praxe 18 let a 8 měsíců
At*****.o.
Senior Customer Care Coordinator for Czech Republic
říjen 2023 – dosud 2 roky a 3 měsíce
Hlavní odpovědnosti: Administrativní správa objednávek, reklamací a servisních požadavků. Spravování zákaznických dotazů, eskalací. Koordinace napříč odděleními: Spolupráce s prodejem, logistikou, servisem, financemi a IT pro hladký průběh objednávek, příprav cenových nabídek pro opravy a kalibrace, reklamací a fakturací v SAPU. Každodenní komunikace v anglickém jazyce s kolegy ze zahraničí.
Sp*********ces
Community Sales Manager
únor 2020 – dosud 5 let a 11 měsíců
Vedení centra Spaces Parkview (70 kanceláří, 3400m2). Školení a kontrola nového týmu + spolupráce se sítí ostatních poboček v ČR a na Slovensku. Každodenní komunikace s klienty a s dodavateli. Řešení objednávek a zadávání PO čísel, vyřizování sídel. Komunikace se správou budovy ohledně údržby, rekonstrukce, nefunkční technika a popřípadě reklamace, Správa klientských dokumentů. Zadávání/Řešení/Eskalace IT ticketů - globální komunikace. Organizace eventů, natáčení reklam, filmů, workshopů. Prodej kanceláří, co-workingu, zasedacích místností, memershipů.
Re*********.o.
Community Manager
listopad 2017 – dosud 8 let a 2 měsíce
Administrativa a vedení centra (40 kanceláří) s jeho týmem. Školení a kontrola nového týmu + spolupráce se sítí ostatních poboček v ČR a na Slovensku. Každodenní komunikace s klienty a s dodavateli. Řešení objednávek a zadávání PO čísel, vyřizování sídel. Komunikace se správou budovy ohledně údržby, rekonstrukce, nefunkční technika a popřípadě reklamace, Správa klientských dokumentů. Zadávání/Řešení/Eskalace IT ticketů - globální komunikace.
He*********.o.
Asistentka hlavní účetní
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Specialist pro controlling a reporting, Zadávání dokladů do systému likvidace faktur, jednání se zahraničními partnery, Bankovní platby - zabezpečení proplácení došlých faktur, Reporting - komunikace, zpracovávání a zasílání reportů, Správa zákaznické databáze ve firemních programech, Asistentské a archivační práce, Controlling - zpracovávání dat s hlavní účetní pro ůčely controlling. Reference: Josef Belka, Country Manager, [kontaktní údaj odstraněn], [kontaktní údaj odstraněn]
Ma*****aha
Recepční/Noční duty manažerka
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
Zprostředkovávání a zajišťování ubytování v ubytovacích zařízeních na základě požadavků a objednávek hostů, přijímání hotelových hostů, vedení předepsané evidence a administrativy. Školení mladých pracovníků a studentů. Reference: Lucie Bartošová, Manažerka, [kontaktní údaj odstraněn]
Th*********rne
Recepční/Asistentka
2012 – 2012 6 měsíců
Archivace dokumentů, komunikace a asistence hotelových klientů.administrativa,updatewebovýchstránek,organizace diáře, zadávání dat do systému.
My*******dýn
Recepční v cestovním ruchu
2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců
Komunikace a asistence hotelovým klientům (přání a stížnosti, speciální služby, rezervace taxi, letenek, autobusů, spa pro hotelové klienty) concierge services, exchange, administrativa – práce s hotelovými programy a databázemi, update webových stránek, organizace diáře, archivace dokumentů, organizace schůzek.
BB*****dýn
Vedoucí provozu / provozní
2007 – 2010 3 roky a 6 měsíců
Kompletní odpovědnost za chod klubu, baru a kuchyně. Kontakt s dodavateli,vedení zásobování, Administrativa a plánování směn, motivace provozního personálu, Organizace koncertů, párty a jiných akcí - Filmování, Rozhovory, Children in Need, Péče o VIP klientelu.
Th*****dýn
Vedoucí provozu / provozní
2007 – 2007 6 měsíců
Vedení restaurace a provozního personálu, vedení pokladny.
Cr*******row
Číšník/servírka
2005 – 2007 2 roky a 6 měsíců
Servírka / Restaurace, Room service, Bar a Banqueting.
Sk*****aha
Vedoucí provozu / provozní
2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců
Kompletní odpovědnost za chod restaurace, baru a kuchyně
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Helios, Hellogic software, Opera, R-zone, Titan, Office 365,SAP.Teams,Outlook.
Kurzy
Everesta, s.r.o.
Týmová spolupráce
2013
Everesta, s.r.o
Efektivní komunikace
2013
Reception Academy Professional
Hotel Receptionist Training, Londýn
2010
Kvalifikační kurz, Wallace Cameron, Velká Británie a Severní Irsko,
Emergency First Aid at Work
2009
Kvalifikační kurz
The Charted Institute of Envrinmental Health, Velký Británie a Severní Irsko
2008
University of Cambridge
ESOL Examinations Writing, Reading, Entry 3, Londýn
2008
University of Cambridge
ESOL Examinations Speaking, Listening, Entry 1+2, Londýn
2007
Fire Training Certificate
2007
University of Cambridge
ESOL Examinations Reading, Speaking a Listening, Entry 2, Londýn
2007
Participation in European Union Training for Vocational Education
Paphos Garden Hotel***** Kypr
2004
Participation in European Union Training Vocational Education
Hotel Fis***** Slovensko
2003